Heel even geduld alsjeblieft...
de leerlinginformatie per bestuur per jaar wordt geladen!
Overzicht van het aantal leerlingen per schooljaar voor het totaal van alle 15 scholen en 15 vestigingen van het bestuur Stichting Opmaat groep.
Bestuursnaam: Stichting Opmaat groep.
Bevoegdgezagnummer: 41611.
Aantal scholen: 15. Aantal vestigingen: 15.
Adres: Ringbaan-Oost 240, 5018 HC, Tilburg, gemeente Tilburg, provincie Noord-Brabant.
Internetadres: www.opmaatgroep.com.
Denominatie: Openbaar.
Soort onderwijs: Basisschool.
Actief in: Hilvarenbeek, Moergestel, Oisterwijk, Tilburg.
Voor dit bestuur zijn de volgende resultaten van de inspectie voor het onderwijs gepubliceerd:
Type onderzoek | Resultaat | Datum | Inspectie | Object |
---|---|---|---|---|
Oordeel over het financiële beheer | Voldoende | 23 maart 2020 | Toezicht Bestuur | Opmaat groep |
Financieel beheer | Voldoende | 23 maart 2020 | Onderzoek Bestuur | Stichting Opmaat groep |
Continuïteit | Voldoende | 23 maart 2020 | Onderzoek Bestuur | Stichting Opmaat groep |
Doelmatigheid | Geen oordeel | 23 maart 2020 | Onderzoek Bestuur | Stichting Opmaat groep |
Rechtmatigheid | Voldoende | 23 maart 2020 | Onderzoek Bestuur | Stichting Opmaat groep |
Kwaliteitszorg | Goed | 23 maart 2020 | Onderzoek Bestuur | Stichting Opmaat groep |
Kwaliteitscultuur | Goed | 23 maart 2020 | Onderzoek Bestuur | Stichting Opmaat groep |
Verantwoording en dialoog | Voldoende | 23 maart 2020 | Onderzoek Bestuur | Stichting Opmaat groep |
Bekijk de onderliggende inspectierapporten op de website van de Inspectie van het Onderwijs.
Advertentie:
De volgende 15 schoolvestigingen vallen onder het bestuur Stichting Opmaat groep:
Het bestuur Stichting Opmaat groep is betrokken bij het samenwerkingsverband voor het passend onderwijs Passend Onderwijs PO 30-04.
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenAdvertentie:
Voor de gegevens op deze pagina zijn diverse open data bronnen gebruikt. Een belangrijke dataleverancier is DUO.
Bronnen