Citroën Overige modellen | Model gegevens |
---|---|
Aantal registraties toegelaten (status 3 december 2024) | 5 |
Aantal registraties tenaamgesteld (status 3 december 2024) | 1.636 |
Aantal registraties geëxporteerd* | 148 |
Aantal registraties gesloopt* | 550 |
Aantal registraties totaal* (1919 t/m 2020) | 2.339 |
Jaren eerste toelating* | 1919 t/m 2020 |
Meest voorkomende carrosserievorm* | Hatchback (957 stuks, 41%) |
Meest voorkomende kleur* | Blauw (461 stuks, 20%) |
Meest voorkomende brandstof* | Benzine (2.012 stuks, 86%) |
Gemiddelde catalogusprijs* | €38.534 |
Gemiddeld vermogen* | 17 kW / 23 PK |
Gemiddeld gewicht* | 995 kg |
*: De data over registraties zijn gebaseerd zijn op het kentekenregister van de RDW van 1 augustus 2021 tot en met 3 december 2024. Registraties van de Citroën Overige modellen die voor dat moment uit de database van de RDW zijn uitgeschreven, zijn helaas onbekend. Zie onderstaande toelichting voor een verdere uitleg.
Bron & definities
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
De grafiek toont het aantal auto's van de Citroën Overige modellen per registratiemaand, jaar en decennium van de auto's. Het aantal is berekend op basis van de RDW voertuiggegevens van 2 oktober 2024. De maanden, jaren en decennia zijn gebaseerd op de datums van eerste toelating in het kentekenregister van de RDW. Dit is de datum waarop de auto voor het eerst op kenteken geregistreerd is. Voor geïmporteerde auto's is deze datum van het buitenlandse kenteken overgenomen. Gebruik het filter boven de grafiek om alle bekende registraties weer te geven, of alleen de auto's die nu nog op kenteken geregistreerd zijn, de auto's die geëxporteerd zijn of de auto's die op andere wijzen uit de registratie verdwenen zijn.
Advertentie:
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de meest voorkomende kleuren wordt geladen!
Blauw is de meest voorkomende kleur van Citroën Overige modellen. Er zijn momenteel 461 auto's van de Citroën Overige modellen die in het blauw rondrijden. Dat is 20% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
Benzine is de meest voorkomende brandstof waarmee de auto's van Citroën Overige modellen rondrijden. Er zijn momenteel 2.012 auto's van Citroën Overige modellen met benzine als energiebron. Dat is 86% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
De Citroën Overige modellen komt in Nederland het vaakst voor als Hatchback: Dit is de meest voorkomende carrosserievorm, er zijn 957 auto's van Citroën Overige modellen met hatchback als type carrosserie (dat is 41%).
Advertentie:
Onderstaande tabel toont de meest recent beschikbare gegevens over de Citroën Overige modellen. Er zijn 10 verschillende tabellen. Selecteer een categorie in de linkerkolom om de tabel voor die categorie weer te geven. Er is keuze uit tabellen met het overzicht van de brandstofsoorten, het aantal cilinders, het motorvermogen, de carrosserievormen, de registratiedatums, de autogewichten, kleuren, modellen en de zuinigheidslabels.
Brandstof | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 2.012 | 86% |
Benzine+LPG | 208 | 8,9% |
Onbekend | 59 | 2,52% |
Diesel | 39 | 1,67% |
LPG | 18 | 0,77% |
Elektriciteit | 3 | 0,13% |
Alcohol | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+LPG | 0 | 0% |
Alcohol+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+LPG | 0 | 0% |
Benzine+CNG | 0 | 0% |
Benzine+CNG+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+CNG+LPG | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Benzine+LNG | 0 | 0% |
Benzine+LNG+LPG | 0 | 0% |
CNG | 0 | 0% |
CNG+LPG | 0 | 0% |
Diesel+Elektriciteit | 0 | 0% |
Diesel+LNG | 0 | 0% |
Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Elektriciteit+Waterstof | 0 | 0% |
LNG | 0 | 0% |
Waterstof | 0 | 0% |
Carrosserie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Bestelwagen | 0 | 0% |
Cabriolet | 251 | 11% |
Coupé | 35 | 1,50% |
Enkeldeksvoertuig | 0 | 0% |
Hatchback | 957 | 41% |
MPV | 4 | 0,17% |
Multipurpose vehicle (MPV) | 11 | 0,47% |
Onbekend | 823 | 35% |
Pick-uptruck | 0 | 0% |
Sedan | 192 | 8,2% |
Stationwagen | 66 | 2,82% |
Truckstationwagon | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met catalogusprijzen wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Aantal cilinders | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Geen (niet van toepassing) | 6 | 0,26% |
1.0 | 2 | 0,09% |
2.0 | 344 | 15% |
3.0 | 1 | 0,04% |
4.0 | 1.831 | 78% |
6.0 | 151 | 6,5% |
8.0 | 1 | 0,04% |
Onbekend | 3 | 0,13% |
Jaar | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
2020 | 1 | 0,04% |
2019 | 2 | 0,09% |
2017 | 2 | 0,09% |
2016 | 2 | 0,09% |
2012 | 1 | 0,04% |
2011 | 2 | 0,09% |
2010 | 2 | 0,09% |
2008 | 2 | 0,09% |
2007 | 8 | 0,34% |
2006 | 2 | 0,09% |
2005 | 1 | 0,04% |
2004 | 5 | 0,21% |
2003 | 1 | 0,04% |
2002 | 4 | 0,17% |
2001 | 2 | 0,09% |
2000 | 1 | 0,04% |
1999 | 4 | 0,17% |
1998 | 270 | 12% |
1997 | 437 | 19% |
1996 | 226 | 9,7% |
1995 | 2 | 0,09% |
1994 | 1 | 0,04% |
1993 | 1 | 0,04% |
1992 | 1 | 0,04% |
1991 | 3 | 0,13% |
1990 | 5 | 0,21% |
1989 | 1 | 0,04% |
1988 | 4 | 0,17% |
1987 | 8 | 0,34% |
1986 | 12 | 0,51% |
1985 | 17 | 0,73% |
1984 | 27 | 1,15% |
1983 | 27 | 1,15% |
1982 | 35 | 1,50% |
1981 | 23 | 0,98% |
1980 | 14 | 0,60% |
1979 | 11 | 0,47% |
1978 | 16 | 0,68% |
1977 | 18 | 0,77% |
1976 | 27 | 1,15% |
1975 | 83 | 3,55% |
1974 | 165 | 7,1% |
1973 | 273 | 12% |
1972 | 103 | 4,40% |
1971 | 55 | 2,35% |
1970 | 52 | 2,22% |
1969 | 25 | 1,07% |
1968 | 13 | 0,56% |
1967 | 12 | 0,51% |
1966 | 8 | 0,34% |
1965 | 5 | 0,21% |
1964 | 8 | 0,34% |
1963 | 4 | 0,17% |
1962 | 7 | 0,30% |
1961 | 5 | 0,21% |
1960 | 3 | 0,13% |
1959 | 1 | 0,04% |
1958 | 1 | 0,04% |
1957 | 3 | 0,13% |
1956 | 16 | 0,68% |
1955 | 16 | 0,68% |
1954 | 27 | 1,15% |
1953 | 16 | 0,68% |
1952 | 22 | 0,94% |
1951 | 13 | 0,56% |
1950 | 14 | 0,60% |
1949 | 1 | 0,04% |
1948 | 4 | 0,17% |
1947 | 1 | 0,04% |
1946 | 1 | 0,04% |
1940 | 1 | 0,04% |
1939 | 11 | 0,47% |
1938 | 6 | 0,26% |
1937 | 13 | 0,56% |
1936 | 14 | 0,60% |
1935 | 13 | 0,56% |
1934 | 21 | 0,90% |
1933 | 19 | 0,81% |
1932 | 9 | 0,38% |
1931 | 1 | 0,04% |
1930 | 3 | 0,13% |
1929 | 3 | 0,13% |
1928 | 4 | 0,17% |
1927 | 1 | 0,04% |
1925 | 8 | 0,34% |
1924 | 2 | 0,09% |
1923 | 4 | 0,17% |
1922 | 6 | 0,26% |
1921 | 3 | 0,13% |
1920 | 10 | 0,43% |
1919 | 2 | 0,09% |
Gewicht | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
<600 kilogram | 297 | 13% |
600-800 kilogram | 704 | 30% |
800-900 kilogram | 243 | 10% |
900-1.000 kilogram | 31 | 1,33% |
1.000-1.100 kilogram | 195 | 8,3% |
1.100-1.200 kilogram | 75 | 3,21% |
1.200-1.300 kilogram | 117 | 5% |
1.300-1.400 kilogram | 372 | 16% |
1.400-1.500 kilogram | 201 | 8,6% |
1.500-1.750 kilogram | 90 | 3,85% |
1.750-2.000 kilogram | 5 | 0,21% |
2.000-2.500 kilogram | 4 | 0,17% |
2.500+ kilogram | 5 | 0,21% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Blauw | 461 | 20% |
Rood | 437 | 19% |
Groen | 379 | 16% |
Grijs | 311 | 13% |
Zwart | 192 | 8,2% |
Wit | 189 | 8,1% |
Beige | 128 | 5,5% |
Bruin | 113 | 4,83% |
Geel | 83 | 3,55% |
Oranje | 28 | 1,20% |
Crème | 7 | 0,30% |
Onbekend | 6 | 0,26% |
Diversen | 3 | 0,13% |
Paars | 1 | 0,04% |
Rose | 1 | 0,04% |
Merk | Type | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|---|
CITROEN | S0HDZF | 367 | 16% |
CITROEN | S1HDZF | 189 | 8,1% |
CITROEN | 186 | 8% | |
CITROEN | DE 1 BC DS 23 INJ. | 121 | 5,2% |
CITROEN | S0KFXF | 119 | 5,1% |
CITROEN | DF 2 KC BREAK 20 CONF. | 74 | 3,16% |
CITROEN | N*KFX* | 72 | 3,08% |
CITROEN | S1KFXF | 61 | 2,61% |
CITROEN | SE 1 CC SM INJ. | 59 | 2,52% |
CITROEN | DF3KC BREAK 23 | 38 | 1,62% |
CITROEN | YM6PM MEHARI 2+2 | 38 | 1,62% |
CITROEN | N*NFZ* | 30 | 1,28% |
CITROEN | 15 SIX | 29 | 1,24% |
CITROEN | S0CDZF | 29 | 1,24% |
CITROEN | DE1BP DS 23 INJ PALLAS | 28 | 1,20% |
CITROEN | YM6DM MEHARI | 22 | 0,94% |
CITROEN | S6NFXF | 21 | 0,90% |
CITROEN | 7C | 20 | 0,86% |
CITROEN | DI7BCA D-SPECIAL N.A. | 18 | 0,77% |
CITROEN | A | 16 | 0,68% |
CITROEN | BREAK 20 | 15 | 0,64% |
CITROEN | CITROEN | 14 | 0,60% |
CITROEN | DE1BC DS 23 INJ | 14 | 0,60% |
CITROEN | N*LFY* | 14 | 0,60% |
CITROEN | DE3BP DS 23 INJ PALLAS | 13 | 0,56% |
CITROEN | 7 C | 12 | 0,51% |
CITROEN | DI7BCC D-SPECIAL CONF. | 11 | 0,47% |
CITROEN | DI7BCC DSPECIAL | 11 | 0,47% |
CITROEN | LS 1AC CX 2000 | 11 | 0,47% |
CITROEN | ROSALIE | 11 | 0,47% |
CITROEN | - | 10 | 0,43% |
CITROEN | SC1CC SM INJ | 10 | 0,43% |
CITROEN | 400 | 8 | 0,34% |
CITROEN | BREAK 21 CONFORT | 8 | 0,34% |
CITROEN | C | 8 | 0,34% |
CITROEN | DI7BCA DSPECIAL | 8 | 0,34% |
CITROEN | 8 | 7 | 0,30% |
CITROEN | DE1BPA DS 23 INJ PALLAS | 7 | 0,30% |
CITROEN | DI7BCB D-SPECIAL D.A. | 7 | 0,30% |
CITROEN | M35 | 7 | 0,30% |
CITROEN | N*LFZ* | 7 | 0,30% |
CITROEN | S0VJZF | 7 | 0,30% |
CITROEN | 5 CV | 6 | 0,26% |
CITROEN | AM | 6 | 0,26% |
CITROEN | CABRIOLET | 6 | 0,26% |
CITROEN | DC3BPA DS 23 INJ PALLAS | 6 | 0,26% |
CITROEN | BIJOU | 5 | 0,21% |
CITROEN | BUGGY | 5 | 0,21% |
CITROEN | DE3BP DW 23 INJ. PAJE | 5 | 0,21% |
CITROEN | DF3KC BREAK 23 CONF. | 5 | 0,21% |
CITROEN | DI 6 BC D-SUPER 5 | 5 | 0,21% |
CITROEN | DI6BC D-SUPER 5 | 5 | 0,21% |
CITROEN | HZ | 5 | 0,21% |
CITROEN | LS 2 AP CX 2200 | 5 | 0,21% |
CITROEN | 15SIX | 4 | 0,17% |
CITROEN | 8A | 4 | 0,17% |
CITROEN | BL 11 | 4 | 0,17% |
CITROEN | BREAK 23 FAMILIALE | 4 | 0,17% |
CITROEN | DE 1 BC DS23 INJ. | 4 | 0,17% |
CITROEN | DE3BP DW 23 INJ.PAJE | 4 | 0,17% |
CITROEN | DE5BPA DS 23 INJ. BW PALR | 4 | 0,17% |
CITROEN | GF1KC GSPECIAL BREAK | 4 | 0,17% |
CITROEN | GF2KC GS 1220 BR. CONF. | 4 | 0,17% |
CITROEN | JD 19 | 4 | 0,17% |
CITROEN | LS2APA CX 2200 | 4 | 0,17% |
CITROEN | S1VJZF | 4 | 0,17% |
CITROEN | SPORT | 4 | 0,17% |
CITROEN | XB | 4 | 0,17% |
CITROEN | 15-SIX | 3 | 0,13% |
CITROEN | 4 X 4 SAHARA | 3 | 0,13% |
CITROEN | 4X4 SAHARA | 3 | 0,13% |
CITROEN | 8 A | 3 | 0,13% |
CITROEN | AMB | 3 | 0,13% |
CITROEN | DE1BP DS 23 INJ. PAJE | 3 | 0,13% |
CITROEN | DE3BPA DW 23 INJ.PALR | 3 | 0,13% |
CITROEN | DF3KC BREAK 23 CONF | 3 | 0,13% |
CITROEN | DI 6 BC D SUPER 5 | 3 | 0,13% |
CITROEN | II | 3 | 0,13% |
CITROEN | ROSALIE 8A | 3 | 0,13% |
CITROEN | S0HDYF | 3 | 0,13% |
CITROEN | SB SIE SB | 3 | 0,13% |
CITROEN | VOGLIETTA | 3 | 0,13% |
CITROEN | 15 SIX D | 2 | 0,09% |
CITROEN | 15CV | 2 | 0,09% |
CITROEN | 250 | 2 | 0,09% |
CITROEN | 6H | 2 | 0,09% |
CITROEN | 7UA | 2 | 0,09% |
CITROEN | 8A ROSALIE | 2 | 0,09% |
CITROEN | A2CH | 2 | 0,09% |
CITROEN | A2U | 2 | 0,09% |
CITROEN | AMB2 | 2 | 0,09% |
CITROEN | AU5FT 250 | 2 | 0,09% |
CITROEN | AY | 2 | 0,09% |
CITROEN | BN | 2 | 0,09% |
CITROEN | BREAK 20 CONFORT | 2 | 0,09% |
CITROEN | C5 TOURER | 2 | 0,09% |
CITROEN | COMMERCIAL | 2 | 0,09% |
CITROEN | COMMERCIALE | 2 | 0,09% |
CITROEN | DE1BP DS 23 INJ.PAJE | 2 | 0,09% |
CITROEN | DE3BC DW 23 INJ. | 2 | 0,09% |
Citroën | Overige types | 384 | 16% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Blauw | 461 | 20% |
Rood | 437 | 19% |
Groen | 379 | 16% |
Grijs | 311 | 13% |
Zwart | 192 | 8,2% |
Wit | 189 | 8,1% |
Beige | 128 | 5,5% |
Bruin | 113 | 4,83% |
Geel | 83 | 3,55% |
Oranje | 28 | 1,20% |
Crème | 7 | 0,30% |
Onbekend | 6 | 0,26% |
Diversen | 3 | 0,13% |
Paars | 1 | 0,04% |
Rose | 1 | 0,04% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met de motorvermogens wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Zuinigheidsclassificatie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
A | 0 | 0% |
B | 0 | 0% |
C | 5 | 0% |
D | 2 | 0% |
E | 0 | 0% |
F | 0 | 0% |
G | 0 | 0% |
Onbekend | 2.332 | 100% |
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenJouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!