Daihatsu Cuore | Model gegevens |
---|---|
Aantal registraties toegelaten (status 3 december 2024) | 10 |
Aantal registraties tenaamgesteld (status 3 december 2024) | 18.640 |
Aantal registraties geëxporteerd* | 492 |
Aantal registraties gesloopt* | 5.265 |
Aantal registraties totaal* (1979 t/m 2012) | 24.407 |
Aantal verkocht (1983 t/m 2012) | 66.036 |
Jaren eerste toelating* | 1979 t/m 2012 |
Meest voorkomende carrosserievorm* | Hatchback (23.845 stuks, 98%) |
Meest voorkomende kleur* | Grijs (6.086 stuks, 25%) |
Meest voorkomende brandstof* | Benzine (23.785 stuks, 97%) |
Gemiddelde catalogusprijs* | €10.266 |
Gemiddeld vermogen* | 43 kW / 59 PK |
Gemiddeld gewicht* | 712 kg |
*: De data over registraties zijn gebaseerd zijn op het kentekenregister van de RDW van 1 augustus 2021 tot en met 3 december 2024. Registraties van de Daihatsu Cuore die voor dat moment uit de database van de RDW zijn uitgeschreven, zijn helaas onbekend. Zie onderstaande toelichting voor een verdere uitleg.
Bron & definities
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Bovenstaande grafiek toont de verkoopcijfers van de Daihatsu Cuore voor de jaren 1983 tot en met 2012. In totaal zijn er in deze periode 66.036 exemplaren van de Daihatsu Cuore verkocht. Het gemiddeld aantal verkochte auto's per jaar in deze periode komt daarmee op 2.201 per jaar.
Gebruikte cijfers: nieuwverkopen per merk en model van alle personenauto's in Nederland van de RAI en de BOVAG. De verkoopgegevens zijn het meest recent bijgewerkt op 1 december 2024.
Advertentie:
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
De grafiek toont het aantal auto's van de Daihatsu Cuore per registratiemaand, jaar en decennium van de auto's. Het aantal is berekend op basis van de RDW voertuiggegevens van 2 oktober 2024. De maanden, jaren en decennia zijn gebaseerd op de datums van eerste toelating in het kentekenregister van de RDW. Dit is de datum waarop de auto voor het eerst op kenteken geregistreerd is. Voor geïmporteerde auto's is deze datum van het buitenlandse kenteken overgenomen. Gebruik het filter boven de grafiek om alle bekende registraties weer te geven, of alleen de auto's die nu nog op kenteken geregistreerd zijn, de auto's die geëxporteerd zijn of de auto's die op andere wijzen uit de registratie verdwenen zijn.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de meest voorkomende kleuren wordt geladen!
Grijs is de meest voorkomende kleur van Daihatsu Cuore. Er zijn momenteel 6.086 auto's van de Daihatsu Cuore die in het grijs rondrijden. Dat is 25% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
Benzine is de meest voorkomende brandstof waarmee de auto's van Daihatsu Cuore rondrijden. Er zijn momenteel 23.785 auto's van Daihatsu Cuore met benzine als energiebron. Dat is 97% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
De Daihatsu Cuore komt in Nederland het vaakst voor als Hatchback: Dit is de meest voorkomende carrosserievorm, er zijn 23.845 auto's van Daihatsu Cuore met hatchback als type carrosserie (dat is 98%).
Advertentie:
Onderstaande tabel toont de meest recent beschikbare gegevens over de Daihatsu Cuore. Er zijn 10 verschillende tabellen. Selecteer een categorie in de linkerkolom om de tabel voor die categorie weer te geven. Er is keuze uit tabellen met het overzicht van de brandstofsoorten, het aantal cilinders, het motorvermogen, de carrosserievormen, de registratiedatums, de autogewichten, kleuren, modellen en de zuinigheidslabels.
Brandstof | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 23.785 | 97% |
Onbekend | 562 | 2,30% |
Benzine+LPG | 59 | 0,24% |
Elektriciteit | 1 | 0,00% |
Alcohol | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+LPG | 0 | 0% |
Alcohol+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+LPG | 0 | 0% |
Benzine+CNG | 0 | 0% |
Benzine+CNG+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+CNG+LPG | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Benzine+LNG | 0 | 0% |
Benzine+LNG+LPG | 0 | 0% |
CNG | 0 | 0% |
CNG+LPG | 0 | 0% |
Diesel | 0 | 0% |
Diesel+Elektriciteit | 0 | 0% |
Diesel+LNG | 0 | 0% |
Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Elektriciteit+Waterstof | 0 | 0% |
LNG | 0 | 0% |
LPG | 0 | 0% |
Waterstof | 0 | 0% |
Carrosserie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Bestelwagen | 0 | 0% |
Cabriolet | 1 | 0,00% |
Coupé | 0 | 0% |
Enkeldeksvoertuig | 0 | 0% |
Hatchback | 23.845 | 98% |
MPV | 1 | 0,00% |
Multipurpose vehicle (MPV) | 2 | 0,01% |
Onbekend | 553 | 2,27% |
Pick-uptruck | 0 | 0% |
Sedan | 2 | 0,01% |
Stationwagen | 3 | 0,01% |
Truckstationwagon | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met catalogusprijzen wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Aantal cilinders | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Geen (niet van toepassing) | 1 | 0,00% |
2.0 | 28 | 0,11% |
3.0 | 24.369 | 100% |
4.0 | 9 | 0,04% |
Jaar | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
2012 | 79 | 0,32% |
2011 | 816 | 3,34% |
2010 | 1.142 | 4,68% |
2009 | 2.565 | 11% |
2008 | 4.786 | 20% |
2007 | 2.579 | 11% |
2006 | 2.228 | 9,1% |
2005 | 1.413 | 5,8% |
2004 | 2.077 | 8,5% |
2003 | 2.178 | 8,9% |
2002 | 985 | 4,04% |
2001 | 561 | 2,30% |
2000 | 825 | 3,38% |
1999 | 867 | 3,55% |
1998 | 404 | 1,66% |
1997 | 223 | 0,91% |
1996 | 281 | 1,15% |
1995 | 218 | 0,89% |
1994 | 31 | 0,13% |
1993 | 19 | 0,08% |
1992 | 8 | 0,03% |
1991 | 17 | 0,07% |
1990 | 20 | 0,08% |
1989 | 18 | 0,07% |
1988 | 11 | 0,05% |
1987 | 14 | 0,06% |
1986 | 14 | 0,06% |
1985 | 6 | 0,02% |
1984 | 7 | 0,03% |
1983 | 7 | 0,03% |
1982 | 2 | 0,01% |
1981 | 2 | 0,01% |
1980 | 1 | 0,00% |
1979 | 3 | 0,01% |
Gewicht | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
<600 kilogram | 65 | 0,27% |
600-800 kilogram | 24.304 | 100% |
800-900 kilogram | 37 | 0,15% |
900-1.000 kilogram | 0 | 0% |
1.000-1.100 kilogram | 0 | 0% |
1.100-1.200 kilogram | 1 | 0,00% |
1.200-1.300 kilogram | 0 | 0% |
1.300-1.400 kilogram | 0 | 0% |
1.400-1.500 kilogram | 0 | 0% |
1.500-1.750 kilogram | 0 | 0% |
1.750-2.000 kilogram | 0 | 0% |
2.000-2.500 kilogram | 0 | 0% |
2.500+ kilogram | 0 | 0% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 6.086 | 25% |
Blauw | 5.061 | 21% |
Rood | 4.376 | 18% |
Zwart | 3.510 | 14% |
Groen | 1.979 | 8,1% |
Beige | 1.209 | 4,95% |
Wit | 1.175 | 4,81% |
Paars | 822 | 3,37% |
Geel | 177 | 0,73% |
Rose | 8 | 0,03% |
Bruin | 4 | 0,02% |
Crème | 0 | 0% |
Diversen | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Oranje | 0 | 0% |
Merk | Type | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|---|
DAIHATSU | CUORE | 23.894 | 98% |
DAIHATSU | CUORE AUTOMAAT | 270 | 1,11% |
DAIHATSU | CUORE U9 | 90 | 0,37% |
DAIHATSU | CUORE CHARADE OD.MIRA | 42 | 0,17% |
DAIHATSU | CUORE 850 S6 | 34 | 0,14% |
DAIHATSU | CUORE 850 AUTOMATIC S6 | 22 | 0,09% |
DAIHATSU | CUORE CHARADE MIRA | 17 | 0,07% |
DAIHATSU | CUORE 850 U9 | 14 | 0,06% |
DAIHATSU | CUORE TRENDY AUTOMAAT | 10 | 0,04% |
DAIHATSU | DAIHATSU CUORE | 8 | 0,03% |
DAIHATSU | CUORE 850 | 2 | 0,01% |
DAIHATSU | CUORE DOMINO OD.MIRA | 2 | 0,01% |
DAIHATSU | DAIHATSU COPEN | 1 | 0,00% |
DAIHATSU | ELECTRO CUORE | 1 | 0,00% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 6.086 | 25% |
Blauw | 5.061 | 21% |
Rood | 4.376 | 18% |
Zwart | 3.510 | 14% |
Groen | 1.979 | 8,1% |
Beige | 1.209 | 4,95% |
Wit | 1.175 | 4,81% |
Paars | 822 | 3,37% |
Geel | 177 | 0,73% |
Rose | 8 | 0,03% |
Bruin | 4 | 0,02% |
Crème | 0 | 0% |
Diversen | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Oranje | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met de motorvermogens wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Zuinigheidsclassificatie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
A | 10.650 | 44% |
B | 6.917 | 28% |
C | 2.164 | 8,9% |
D | 825 | 3,38% |
E | 4 | 0,02% |
F | 0 | 0% |
G | 0 | 0% |
Onbekend | 3.847 | 16% |
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenJouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!