MG MGA | Model gegevens |
---|---|
Aantal registraties toegelaten (status 3 december 2024) | 1 |
Aantal registraties tenaamgesteld (status 3 december 2024) | 951 |
Aantal registraties geëxporteerd* | 89 |
Aantal registraties totaal* (1930 t/m 1978) | 1.041 |
Jaren eerste toelating* | 1930 t/m 1978 |
Meest voorkomende carrosserievorm* | Onbekend (523 stuks, 50%) |
Meest voorkomende kleur* | Rood (403 stuks, 39%) |
Meest voorkomende brandstof* | Benzine (1.030 stuks, 99%) |
Gemiddeld vermogen* | 18 kW / 25 PK |
Gemiddeld gewicht* | 919 kg |
*: De data over registraties zijn gebaseerd zijn op het kentekenregister van de RDW van 1 augustus 2021 tot en met 3 december 2024. Registraties van de MG MGA die voor dat moment uit de database van de RDW zijn uitgeschreven, zijn helaas onbekend. Zie onderstaande toelichting voor een verdere uitleg.
Bron & definities
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
De grafiek toont het aantal auto's van de MG MGA per registratiemaand, jaar en decennium van de auto's. Het aantal is berekend op basis van de RDW voertuiggegevens van 2 oktober 2024. De maanden, jaren en decennia zijn gebaseerd op de datums van eerste toelating in het kentekenregister van de RDW. Dit is de datum waarop de auto voor het eerst op kenteken geregistreerd is. Voor geïmporteerde auto's is deze datum van het buitenlandse kenteken overgenomen. Gebruik het filter boven de grafiek om alle bekende registraties weer te geven, of alleen de auto's die nu nog op kenteken geregistreerd zijn, de auto's die geëxporteerd zijn of de auto's die op andere wijzen uit de registratie verdwenen zijn.
Advertentie:
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de meest voorkomende kleuren wordt geladen!
Rood is de meest voorkomende kleur van MG MGA. Er zijn momenteel 403 auto's van de MG MGA die in het rood rondrijden. Dat is 39% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
Benzine is de meest voorkomende brandstof waarmee de auto's van MG MGA rondrijden. Er zijn momenteel 1.030 auto's van MG MGA met benzine als energiebron. Dat is 99% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
De MG MGA komt in Nederland het vaakst voor als Onbekend: Dit is de meest voorkomende carrosserievorm, er zijn 523 auto's van MG MGA met onbekend als type carrosserie (dat is 50%).
Advertentie:
Onderstaande tabel toont de meest recent beschikbare gegevens over de MG MGA. Er zijn 10 verschillende tabellen. Selecteer een categorie in de linkerkolom om de tabel voor die categorie weer te geven. Er is keuze uit tabellen met het overzicht van de brandstofsoorten, het aantal cilinders, het motorvermogen, de carrosserievormen, de registratiedatums, de autogewichten, kleuren, modellen en de zuinigheidslabels.
Brandstof | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 1.030 | 99% |
Onbekend | 8 | 1% |
Benzine+LPG | 3 | 0% |
Alcohol | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+LPG | 0 | 0% |
Alcohol+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+LPG | 0 | 0% |
Benzine+CNG | 0 | 0% |
Benzine+CNG+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+CNG+LPG | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Benzine+LNG | 0 | 0% |
Benzine+LNG+LPG | 0 | 0% |
CNG | 0 | 0% |
CNG+LPG | 0 | 0% |
Diesel | 0 | 0% |
Diesel+Elektriciteit | 0 | 0% |
Diesel+LNG | 0 | 0% |
Elektriciteit | 0 | 0% |
Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Elektriciteit+Waterstof | 0 | 0% |
LNG | 0 | 0% |
LPG | 0 | 0% |
Waterstof | 0 | 0% |
Carrosserie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Bestelwagen | 0 | 0% |
Cabriolet | 469 | 45% |
Coupé | 43 | 4,13% |
Enkeldeksvoertuig | 0 | 0% |
Hatchback | 0 | 0% |
MPV | 0 | 0% |
Multipurpose vehicle (MPV) | 0 | 0% |
Onbekend | 523 | 50% |
Pick-uptruck | 0 | 0% |
Sedan | 6 | 0,58% |
Stationwagen | 0 | 0% |
Truckstationwagon | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met catalogusprijzen wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Aantal cilinders | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Geen (niet van toepassing) | 1 | 0,10% |
4.0 | 1.026 | 99% |
6.0 | 11 | 1,06% |
8.0 | 3 | 0,29% |
Jaar | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
1978 | 1 | 0,10% |
1971 | 2 | 0,19% |
1970 | 1 | 0,10% |
1969 | 6 | 0,58% |
1968 | 4 | 0,38% |
1967 | 4 | 0,38% |
1966 | 10 | 0,96% |
1965 | 9 | 0,86% |
1964 | 7 | 0,67% |
1963 | 6 | 0,58% |
1962 | 90 | 8,6% |
1961 | 123 | 12% |
1960 | 193 | 19% |
1959 | 204 | 20% |
1958 | 141 | 14% |
1957 | 155 | 15% |
1956 | 67 | 6,4% |
1955 | 5 | 0,48% |
1951 | 1 | 0,10% |
1949 | 1 | 0,10% |
1939 | 1 | 0,10% |
1938 | 1 | 0,10% |
1937 | 3 | 0,29% |
1936 | 3 | 0,29% |
1931 | 1 | 0,10% |
1930 | 2 | 0,19% |
Gewicht | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
<600 kilogram | 0 | 0% |
600-800 kilogram | 6 | 0,58% |
800-900 kilogram | 432 | 41% |
900-1.000 kilogram | 580 | 56% |
1.000-1.100 kilogram | 10 | 0,96% |
1.100-1.200 kilogram | 3 | 0,29% |
1.200-1.300 kilogram | 0 | 0% |
1.300-1.400 kilogram | 1 | 0,10% |
1.400-1.500 kilogram | 1 | 0,10% |
1.500-1.750 kilogram | 8 | 0,77% |
1.750-2.000 kilogram | 0 | 0% |
2.000-2.500 kilogram | 0 | 0% |
2.500+ kilogram | 0 | 0% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Rood | 403 | 39% |
Wit | 215 | 21% |
Groen | 134 | 13% |
Blauw | 113 | 11% |
Zwart | 97 | 9,3% |
Grijs | 30 | 2,88% |
Geel | 13 | 1,25% |
Onbekend | 11 | 1,06% |
Beige | 10 | 0,96% |
Crème | 8 | 0,77% |
Bruin | 3 | 0,29% |
Oranje | 3 | 0,29% |
Diversen | 1 | 0,10% |
Paars | 0 | 0% |
Rose | 0 | 0% |
Merk | Type | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|---|
MG | A | 403 | 39% |
MG | 1600 A | 104 | 10% |
MG | MGA | 70 | 6,7% |
MG | A 1600 | 52 | 5,0% |
MG | MG A | 36 | 3,46% |
MG | MGA 1600 MK II | 34 | 3,27% |
MG | 1600 | 16 | 1,54% |
MG | A CABRIOLET | 16 | 1,54% |
MG | A TWIN CAM | 15 | 1,44% |
MG | MGA 1500 | 15 | 1,44% |
MG | MGA 1600 | 14 | 1,34% |
MG | A ROADSTER | 13 | 1,25% |
MG | MGA 1500 ROADSTER | 12 | 1,15% |
MG | 1600A | 11 | 1,06% |
MG | MG A 1600 | 11 | 1,06% |
MG | A 1500 | 10 | 0,96% |
MG | A COUPE | 10 | 0,96% |
MG | A 1600 MK II | 9 | 0,86% |
MG | MGA 1600 MKII | 8 | 0,77% |
MG | SA | 8 | 0,77% |
MG | 1600 MK II | 7 | 0,67% |
MG | A1600 | 7 | 0,67% |
MG | MG-A | 7 | 0,67% |
MG | M.G.A. | 6 | 0,58% |
MG | MGA CABRIOLET | 5 | 0,48% |
MG | A 1600 MKII | 4 | 0,38% |
MG | A-1600 | 4 | 0,38% |
MG | MGA 1600 MARK 1 ROADSTER | 4 | 0,38% |
MG | A 1500 ROADSTER | 3 | 0,29% |
MG | A ROADSTAR | 3 | 0,29% |
MG | A-1500 | 3 | 0,29% |
MG | 1600MK II | 2 | 0,19% |
MG | 1800 | 2 | 0,19% |
MG | A 1600 MK2 | 2 | 0,19% |
MG | A MK II | 2 | 0,19% |
MG | A SPORTS | 2 | 0,19% |
MG | MG A 1600 MK II | 2 | 0,19% |
MG | MGA 1600 MK2 | 2 | 0,19% |
MG | MGA 1600 TOURER | 2 | 0,19% |
MG | MGA ROADSTER | 2 | 0,19% |
MG | MGA TWIN CAM | 2 | 0,19% |
MG | MGA1600 | 2 | 0,19% |
MG | (MG) A | 1 | 0,10% |
MG | -A- | 1 | 0,10% |
MG | 1600 A CABRIOLET | 1 | 0,10% |
MG | 1600 A COUPE | 1 | 0,10% |
MG | 1600 MARK I ROADSTER | 1 | 0,10% |
MG | 1600 MARK II ROADSTER | 1 | 0,10% |
MG | 1600 MK 11 | 1 | 0,10% |
MG | 1600 MK II CABRIOLET | 1 | 0,10% |
MG | 1600 MK II DE LUXE | 1 | 0,10% |
MG | 1600 MK II TYPE A | 1 | 0,10% |
MG | 1600 MK11 | 1 | 0,10% |
MG | 1600 MKII | 1 | 0,10% |
MG | 1600-A | 1 | 0,10% |
MG | 1600MKII | 1 | 0,10% |
MG | 18/80 MARK 2 | 1 | 0,10% |
MG | 18/80 MK 2 | 1 | 0,10% |
MG | 1800 B GT | 1 | 0,10% |
MG | 1800 BGT | 1 | 0,10% |
MG | 1880 MARK 1 SALOON | 1 | 0,10% |
MG | 18G | 1 | 0,10% |
MG | 2 AXLE- RIGID BODY SALOON | 1 | 0,10% |
MG | 2 XLE-RIGID BODY SPORTS | 1 | 0,10% |
MG | 6B-TOURER US | 1 | 0,10% |
MG | 890 | 1 | 0,10% |
MG | A 1500 COUPE | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 COMPETITION LE MANS | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 COUPE | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 MARK 1 COUPE | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 MARK II ROADSTER | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 MK 1 ROADSTER | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 MK II CABRIOLET | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 MK1 | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 MKI | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 MR II | 1 | 0,10% |
MG | A 1600 ROADSTER | 1 | 0,10% |
MG | A CONV 1600 | 1 | 0,10% |
MG | A M K II | 1 | 0,10% |
MG | A M.G. | 1 | 0,10% |
MG | A MARK I ROADSTER | 1 | 0,10% |
MG | A MG | 1 | 0,10% |
MG | A MK 1 ROADSTER | 1 | 0,10% |
MG | A MK 11 | 1 | 0,10% |
MG | A MK 2 | 1 | 0,10% |
MG | A MK1 1600 | 1 | 0,10% |
MG | A MK1 CABRIOLET | 1 | 0,10% |
MG | A MK2 | 1 | 0,10% |
MG | A MK2 CABRIOLET | 1 | 0,10% |
MG | A MKII | 1 | 0,10% |
MG | A ROADSTAR CABRIOLET | 1 | 0,10% |
MG | A TWIN-CAM | 1 | 0,10% |
MG | A-1600 CONVERTIBLE | 1 | 0,10% |
MG | A-COUPE | 1 | 0,10% |
MG | A-ROADSTER | 1 | 0,10% |
MG | A. | 1 | 0,10% |
MG | A.1600 | 1 | 0,10% |
MG | A1500 | 1 | 0,10% |
MG | A1600 M K 11 | 1 | 0,10% |
MG | A1600 MK I | 1 | 0,10% |
MG | Overige types | 41 | 3,94% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Rood | 403 | 39% |
Wit | 215 | 21% |
Groen | 134 | 13% |
Blauw | 113 | 11% |
Zwart | 97 | 9,3% |
Grijs | 30 | 2,88% |
Geel | 13 | 1,25% |
Onbekend | 11 | 1,06% |
Beige | 10 | 0,96% |
Crème | 8 | 0,77% |
Bruin | 3 | 0,29% |
Oranje | 3 | 0,29% |
Diversen | 1 | 0,10% |
Paars | 0 | 0% |
Rose | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met de motorvermogens wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Zuinigheidsclassificatie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
A | 0 | 0% |
B | 0 | 0% |
C | 0 | 0% |
D | 0 | 0% |
E | 0 | 0% |
F | 0 | 0% |
G | 0 | 0% |
Onbekend | 1.041 | 100% |
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenJouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!