Triumph | Merk gegevens |
---|---|
Aantal actieve registraties | 6.419 |
Aantal modellen | 1 |
Jaren eerste toelating | 1928 t/m 1994 |
Meest voorkomende kleur | Rood |
Meest voorkomende brandstof | Benzine |
Gemiddelde catalogusprijs | Geen prijzen bekend |
Gemiddeldvermogen | 13 kW / 17 PK |
De gegevens in bovenstaande tabel zijn gebaseerd op het kentekenregister van de RDW.
De volgende drie grafieken tonen het aantal auto's van Triumph per registratiemaand, jaar en decennium van de auto's. Het aantal is berekend op basis van de RDW voertuiggegevens van 4 maart 2024. De maanden, jaren en decennia zijn gebaseerd op de datums van eerste toelating in het kentekenregister van de RDW. Dit is de datum waarop de auto voor het eerst op kenteken geregistreerd is. Voor geïmporteerde auto's is deze datum van het buitenlandse kenteken overgenomen.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met het aantal auto's naar registratiedatum per maand wordt geladen!
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met het aantal auto's naar registratiedatum per jaar wordt geladen!
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met het aantal auto's naar registratiedatum per decennium wordt geladen!
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de meest voorkomende kleuren wordt geladen!
Rood is de meest voorkomende kleur van Triumph. Er zijn momenteel 1.987 auto's van Triumph die in het rood rondrijden. Dat is 31% van het totaal.
Advertentie:
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
Benzine is de meest voorkomende brandstof waarmee de auto's van Triumph rondrijden. Er zijn momenteel 6.361 auto's van Triumph met benzine als energiebron. Dat is 99% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
Triumph komt in Nederland het vaakst voor als Onbekend: Dit is de meest voorkomende carrosserievorm, er zijn 4.710 auto's van Triumph met onbekend als type carrosserie (dat is 73%).
Advertentie:
Onderstaande tabel toont de meest recent beschikbare gegevens over Triumph. Er zijn 10 verschillende tabellen. Selecteer een categorie in de linkerkolom om de tabel voor die categorie weer te geven. Er is keuze uit tabellen met het overzicht van de brandstofsoorten, het aantal cilinders, het motorvermogen, de carrosserievormen, de registratiedatums, de autogewichten, kleuren, modellen en de zuinigheidslabels.
Brandstof | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 6.361 | 99% |
Benzine+LPG | 51 | 0,79% |
LPG | 4 | 0,06% |
Elektriciteit | 2 | 0,03% |
Onbekend | 1 | 0,02% |
Alcohol | 0 | 0,00% |
Alcohol+Benzine | 0 | 0,00% |
Alcohol+Benzine+CNG | 0 | 0,00% |
Alcohol+Benzine+Elektriciteit | 0 | 0,00% |
Alcohol+Benzine+LPG | 0 | 0,00% |
Alcohol+CNG | 0 | 0,00% |
Alcohol+Elektriciteit | 0 | 0,00% |
Alcohol+LPG | 0 | 0,00% |
Benzine+CNG | 0 | 0,00% |
Benzine+CNG+Elektriciteit | 0 | 0,00% |
Benzine+CNG+LPG | 0 | 0,00% |
Benzine+Elektriciteit | 0 | 0,00% |
Benzine+Elektriciteit+LPG | 0 | 0,00% |
Benzine+LNG | 0 | 0,00% |
Benzine+LNG+LPG | 0 | 0,00% |
CNG | 0 | 0,00% |
CNG+LPG | 0 | 0,00% |
Diesel | 0 | 0,00% |
Diesel+Elektriciteit | 0 | 0,00% |
Diesel+LNG | 0 | 0,00% |
Elektriciteit+LPG | 0 | 0,00% |
Elektriciteit+Waterstof | 0 | 0,00% |
LNG | 0 | 0,00% |
Waterstof | 0 | 0,00% |
Carrosserie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Bestelwagen | 0 | 0,00% |
Cabriolet | 1.566 | 24% |
Coupé | 70 | 1,09% |
Hatchback | 2 | 0,03% |
MPV | 0 | 0,00% |
Multipurpose vehicle (MPV) | 0 | 0,00% |
Onbekend | 4.710 | 73% |
Pick-uptruck | 0 | 0,00% |
Sedan | 65 | 1,01% |
Stationwagen | 6 | 0,09% |
Truckstationwagon | 0 | 0,00% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met catalogusprijzen wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Aantal cilinders | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
2.0 | 1 | 0,02% |
4.0 | 4.129 | 64% |
6.0 | 1.873 | 29% |
8.0 | 414 | 6,4% |
Onbekend | 2 | 0,03% |
Jaar | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
1994 | 1 | 0,02% |
1987 | 1 | 0,02% |
1985 | 1 | 0,02% |
1984 | 7 | 0,11% |
1983 | 8 | 0,12% |
1982 | 84 | 1,31% |
1981 | 109 | 1,70% |
1980 | 244 | 3,80% |
1979 | 315 | 4,91% |
1978 | 400 | 6,2% |
1977 | 418 | 6,5% |
1976 | 397 | 6,2% |
1975 | 398 | 6,2% |
1974 | 465 | 7,2% |
1973 | 413 | 6,4% |
1972 | 376 | 5,9% |
1971 | 353 | 5,5% |
1970 | 297 | 4,63% |
1969 | 356 | 5,5% |
1968 | 399 | 6,2% |
1967 | 189 | 2,94% |
1966 | 162 | 2,52% |
1965 | 171 | 2,66% |
1964 | 126 | 1,96% |
1963 | 102 | 1,59% |
1962 | 91 | 1,42% |
1961 | 63 | 0,98% |
1960 | 103 | 1,60% |
1959 | 112 | 1,74% |
1958 | 64 | 1,00% |
1957 | 52 | 0,81% |
1956 | 35 | 0,55% |
1955 | 25 | 0,39% |
1954 | 33 | 0,51% |
1953 | 2 | 0,03% |
1952 | 2 | 0,03% |
1951 | 4 | 0,06% |
1950 | 4 | 0,06% |
1949 | 14 | 0,22% |
1948 | 6 | 0,09% |
1947 | 8 | 0,12% |
1946 | 1 | 0,02% |
1939 | 1 | 0,02% |
1938 | 1 | 0,02% |
1937 | 1 | 0,02% |
1936 | 3 | 0,05% |
1934 | 1 | 0,02% |
1928 | 1 | 0,02% |
Gewicht | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
<600 kilogram | 2 | 0,03% |
600-800 kilogram | 1.123 | 17% |
800-900 kilogram | 1.621 | 25% |
900-1.000 kilogram | 1.135 | 18% |
1.000-1.100 kilogram | 1.929 | 30% |
1.100-1.200 kilogram | 213 | 3,32% |
1.200-1.300 kilogram | 334 | 5,2% |
1.300-1.400 kilogram | 62 | 0,97% |
1.400-1.500 kilogram | 0 | 0,00% |
1.500-1.750 kilogram | 0 | 0,00% |
1.750-2.000 kilogram | 0 | 0,00% |
2.000-2.500 kilogram | 0 | 0,00% |
2.500+ kilogram | 0 | 0,00% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Rood | 1.987 | 31% |
Groen | 1.168 | 18% |
Blauw | 1.057 | 16% |
Wit | 953 | 15% |
Geel | 512 | 8% |
Bruin | 281 | 4,38% |
Zwart | 167 | 2,60% |
Grijs | 77 | 1,20% |
Onbekend | 72 | 1,12% |
Beige | 50 | 0,78% |
Oranje | 40 | 0,62% |
Paars | 26 | 0,41% |
Crème | 24 | 0,37% |
Rose | 3 | 0,05% |
Diversen | 2 | 0,03% |
Merk | Type | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|---|
TRIUMPH | SPITFIRE 1500 TC | 1.076 | 17% |
TRIUMPH | TR 6 | 961 | 15% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK IV | 336 | 5,2% |
TRIUMPH | STAG | 331 | 5,2% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK III | 309 | 4,81% |
TRIUMPH | SPITFIRE | 171 | 2,66% |
TRIUMPH | SPITFIRE 1500 US | 168 | 2,62% |
TRIUMPH | TR 6 PI | 143 | 2,23% |
TRIUMPH | TR3 | 141 | 2,20% |
TRIUMPH | TR7 CONVERTIBLE | 139 | 2,17% |
TRIUMPH | TR 4 | 133 | 2,07% |
TRIUMPH | TR6 | 125 | 1,95% |
TRIUMPH | TR 7 | 109 | 1,70% |
TRIUMPH | TR4 | 101 | 1,57% |
TRIUMPH | TR 250 | 100 | 1,56% |
TRIUMPH | TR 3 | 79 | 1,23% |
TRIUMPH | TR3A | 71 | 1,11% |
TRIUMPH | TR 4 A | 62 | 0,97% |
TRIUMPH | DOLOMITE 1850 HL | 59 | 0,92% |
TRIUMPH | DOLOMITE SPRINT | 56 | 0,87% |
TRIUMPH | HERALD 13/60 CONVERTIBLE | 51 | 0,79% |
TRIUMPH | HERALD 12/50 | 48 | 0,75% |
TRIUMPH | HERALD 1200 | 48 | 0,75% |
TRIUMPH | HERALD 13/60 SALOON | 46 | 0,72% |
TRIUMPH | 2500 TC | 42 | 0,65% |
TRIUMPH | DOLOMITE | 42 | 0,65% |
TRIUMPH | TR7 COUPE | 42 | 0,65% |
TRIUMPH | TR4A | 41 | 0,64% |
TRIUMPH | TR 7 - 5 | 38 | 0,59% |
TRIUMPH | TR 3 A | 37 | 0,58% |
TRIUMPH | TR 3A | 30 | 0,47% |
TRIUMPH | VITESSE 2 LITER MK 2 | 30 | 0,47% |
TRIUMPH | TR 8 | 28 | 0,44% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK 4 | 27 | 0,42% |
TRIUMPH | GT6 | 26 | 0,41% |
TRIUMPH | TR2 | 25 | 0,39% |
TRIUMPH | GT 6 MK III | 24 | 0,37% |
TRIUMPH | SPITFIRE 4 | 23 | 0,36% |
TRIUMPH | SPORT TR III A | 22 | 0,34% |
TRIUMPH | STAG - US | 22 | 0,34% |
TRIUMPH | TR 2 | 22 | 0,34% |
TRIUMPH | VITESSE 2 LITER | 21 | 0,33% |
TRIUMPH | VITESSE 6 | 21 | 0,33% |
TRIUMPH | 2.5 PI MK 2 | 20 | 0,31% |
TRIUMPH | 2000 | 17 | 0,26% |
TRIUMPH | SPITFIRE 1500 | 17 | 0,26% |
TRIUMPH | TR 5/PI | 17 | 0,26% |
TRIUMPH | 2500 TC AUTOMATIC | 16 | 0,25% |
TRIUMPH | TR250 | 16 | 0,25% |
TRIUMPH | TR3 A | 16 | 0,25% |
TRIUMPH | 2000 MK2 | 15 | 0,23% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK IV.U.S. | 15 | 0,23% |
TRIUMPH | TR 4A | 15 | 0,23% |
TRIUMPH | HERALD | 14 | 0,22% |
TRIUMPH | TR 5 | 14 | 0,22% |
TRIUMPH | DOLOMITE 1850 HL AUTOM | 13 | 0,20% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK 3 | 13 | 0,20% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK3 | 13 | 0,20% |
TRIUMPH | TR 6 CABRIOLET | 13 | 0,20% |
TRIUMPH | GT 6+ | 11 | 0,17% |
TRIUMPH | 2.5 PI | 10 | 0,16% |
TRIUMPH | ACCLAIM HL | 10 | 0,16% |
TRIUMPH | GT 6 | 10 | 0,16% |
TRIUMPH | HERALD 13/60 | 10 | 0,16% |
TRIUMPH | TR5 | 10 | 0,16% |
TRIUMPH | GT6 MK2 | 9 | 0,14% |
TRIUMPH | HERALD 1250 CABRIOLET | 9 | 0,14% |
TRIUMPH | SPARTAN | 9 | 0,14% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK IV.U.S | 9 | 0,14% |
TRIUMPH | VITESSE | 9 | 0,14% |
TRIUMPH | 8 | 0,12% | |
TRIUMPH | 1300 TC | 8 | 0,12% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK4 | 8 | 0,12% |
TRIUMPH | TR7 | 8 | 0,12% |
TRIUMPH | 20 TR 3 | 7 | 0,11% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK II | 7 | 0,11% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK2 | 7 | 0,11% |
TRIUMPH | TR | 7 | 0,11% |
TRIUMPH | TR-6 | 7 | 0,11% |
TRIUMPH | TR3 CABRIOLET | 7 | 0,11% |
TRIUMPH | TR4 A | 7 | 0,11% |
TRIUMPH | TR4A IRS | 7 | 0,11% |
TRIUMPH | TR5/PI HARD TOP | 7 | 0,11% |
TRIUMPH | 20TR2 | 6 | 0,09% |
TRIUMPH | G T 6 MK 2 | 6 | 0,09% |
TRIUMPH | GT 6 MK III US | 6 | 0,09% |
TRIUMPH | MAYFLOWER | 6 | 0,09% |
TRIUMPH | TR 250 CABRIOLET | 6 | 0,09% |
TRIUMPH | TR 4 CABRIOLET | 6 | 0,09% |
TRIUMPH | TR3B | 6 | 0,09% |
TRIUMPH | TR4 A IRS | 6 | 0,09% |
TRIUMPH | ACCLAIM HLS | 5 | 0,08% |
TRIUMPH | ACCLAIM HLS AUTOMATIC | 5 | 0,08% |
TRIUMPH | HERALD 13/60 ESTATE | 5 | 0,08% |
TRIUMPH | SPITFIRE MK 111 | 5 | 0,08% |
TRIUMPH | TR 5 PI | 5 | 0,08% |
TRIUMPH | TR 7 CONVERTIBLE | 5 | 0,08% |
TRIUMPH | TR3A CABRIOLET | 5 | 0,08% |
TRIUMPH | TRIUMPH TR6 | 5 | 0,08% |
TRIUMPH | 2.5 PI MK2 ESTATE | 4 | 0,06% |
Triumph | Overige types | 456 | 7,1% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Rood | 1.987 | 31% |
Groen | 1.168 | 18% |
Blauw | 1.057 | 16% |
Wit | 953 | 15% |
Geel | 512 | 8% |
Bruin | 281 | 4,38% |
Zwart | 167 | 2,60% |
Grijs | 77 | 1,20% |
Onbekend | 72 | 1,12% |
Beige | 50 | 0,78% |
Oranje | 40 | 0,62% |
Paars | 26 | 0,41% |
Crème | 24 | 0,37% |
Rose | 3 | 0,05% |
Diversen | 2 | 0,03% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met de motorvermogens wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Zuinigheidsclassificatie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
A | 0 | 0% |
B | 0 | 0% |
C | 0 | 0% |
D | 0 | 0% |
E | 0 | 0% |
F | 0 | 0% |
G | 0 | 0% |
Onbekend | 6.419 | 100% |
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenJouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!