Middelbare school CSG Prins Maurits in Middelharnis

Verken alle cijfers over Middelbare school CSG Prins Maurits in Middelharnis. Krijg inzicht in schoolresultaten zoals slagingspercentages, opstromers en zittenblijvers. En bekijk de data over leerlingen, personeel, inspectiebeoordelingen en de omgeving van de school.
Verken alle cijfers over Middelbare school CSG Prins Maurits in Middelharnis. Krijg inzicht in schoolresultaten zoals slagingspercentages, opstromers en zittenblijvers. En bekijk de data over leerlingen, personeel, inspectiebeoordelingen en de omgeving van de school.
Aantal leerlingen per schooljaar
Middelbare school CSG Prins Maurits telt 1.558 leerlingen in schooljaar 2023-2024.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het totaal aantal leerlingen per schooljaar voor de schoolvestiging CSG Prins Maurits.


Onderstaande tabel toont het aantal leerlingen per schooljaar dat bij CSG Prins Mauritstitel is ingeschreven:

SchooljaarAantal leerlingen CSG Prins Maurits% verschil t.o.v. vorig schooljaar
2023-20241.558-1,08%
2022-20231.575-0,32%
2021-20221.5801,67%
2020-20211.5541,50%
2019-20201.5312,27%
2018-20191.497-0,93%
2017-20181.511-0,66%
2016-20171.521-0,46%
2015-20161.5280,20%
2014-20151.525-0,59%
2013-20141.534-0,32%
2012-20131.5390,33%
2011-20121.534geen data

Het aantal leerlingen per schooljaar is bepaald op basis van de data van DUO over leerlingen per schoolvestiging. Hierbij geldt het aantal leerlingen dat op peildatum 1 oktober van ieder schooljaar bij de schoolvestiging was ingeschreven. De schooljaren met het hoogste aantal leerlingen waren 2021-2022 (1.580 leerlingen) en 2022-2023 (1.575 leerlingen).

Kaart met scholen in de omgeving
CSG Prins Maurits (nummer 1 op de kaart) met de dichtstbijzijnde scholen.
Download hier een schat aan informatie over het onderwijs in de gemeente via de download website van OpenInfo.nl. Heel veel bronnen handig gecombineerd in diverse Excel documenten.


Middelbare school CSG Prins Maurits biedt voortgezet onderwijs van het type "VBO / MAVO / HAVO / VWO / PRO" met de denominatie "Bijzonder". aan 1.558 leerlingen in schooljaar 2023-2024. Er zijn 11 scholen met "Maurits" in hun naam.

Advertentie:

Leerlingen per postcode
Leerlingaantallen naar de postcode van het huisadres van de leerlingen.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het overzicht van het aantal leerlingen per postcode voor de 20 meest voorkomende postcodes van de huisadressen van de leerlingen van CSG Prins Maurits in 2023-2024. Bekijk de data voor de overige postcodes en de eerdere schooljaren in de tabel.


Onderstaande tabel toont het aantal leerlingen van CSG Prins Maurits per postcode van het huisadres van de leerling. Er is een kolom per schooljaar en de eerste kolom toont de som van het aantal leerlingen over alle schooljaren. De gegevens zijn van hoog naar laag gesorteerd op het aantal leerlingen per postcode in schooljaar 2023-2024. Er worden alleen postcodes weergeven waarbij het aantal leerlingen dat in schooljaar 2023-2024 naar CSG Prins Maurits is gegaan minimaal vijf of meer leerlingen is.

PostcodeTotaal schooljaren2023-20242022-20232021-20222020-20212019-20202018-20192017-20182016-20172015-20162014-20152013-20142012-20132011-2012
32472.790205199198195202205216216229234219234238
32452.561190199194191185180196214214209201194194
32532.231184181190179173165166161179170170163150
32412.407181179191191204207205198183177170161160
325575974626355494953556054626162
325179066697273706252535451595158
324475560665958565459605460585556
431171656515052545550535054606368
325260955534339454852535351443439
469134646413730262926222217141818
325784845526365666262657077797666
324858736414852504843454347474443
467548236333333272524292839515866
469742934313438343533283126304035
324331626242423242325252421242627
430638825312428212529293640353233
324943325333136353235383032353536
46982052425262323161513798106
430723320222317171412141617192022
325823717171315171926212218171619
469597171619151253112312
4693711515119863001111
4694100141517171385531011
328117713121013141515151514131513
430124811121313191821241921262625
4321111111266795681191011
4671112101011977101298676
43021057101213989767665
325614371181210987914151716
3284377663333110112
4696266522332210000

De meeste leerlingen (205) van CSG Prins Maurits wonen in schooljaar 2023-2024 in postcodegebied 3247.

Toelichting op het aantal leerlingen per postcode:

Vanaf schooljaar 2023-2024 mogen de gegevens alleen gedeeld worden als er minimaal vijf leerlingen uit een postcodegebied komen. Kleinere gebieden zijn daarom samengevoegd tot de categorie overige. Dit als gevolg van de toepassing van de privacyregels uit de AVG door DUO.

Soorten opleidingen
Aantal leerlingen per type opleiding per schooljaar.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het aantal leerlingen per type opleiding per schooljaar voor CSG Prins Maurits. Omdat sommige scholen gecombineerde brugklassen kennen, is het niet altijd duidelijk of een leerling onder VMBO, HAVO of VWO valt. Daarom zijn voor VMBO, HAVO en VWO de eerste 2 leerjaren onder de noemer 'Brugjaar' geplaatst. HAVO VWO combinatieklassen in leerjaar 3 worden als 'HAVO/VWO' weergegeven.

Met het filter boven de grafiek kan het totaal aantal leerlingen of het aantal mannelijke of vrouwelijke leerlingen worden weergegeven.

Leerlingen per leerjaar
Aantal leerlingen naar klas of leerjaar in schooljaar 2023-2024.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont de verdeling van leerlingen naar leerjaar in schooljaar 2023-2024 voor CSG Prins Maurits. Vanaf schooljaar 2023-2024 worden de aantallen alleen getoond als er meer dan 5 leerlingen in een leerjaar voorkomen.


Onderstaande tabel toont het aantal leerlingen naar leerjaar dat op peildatum 1 oktober van schooljaar 2023-2024 bij CSG Prins Maurits was ingeschreven:

LeerjaarAantal leerlingen schooljaar 2023-2024 van CSG Prins Maurits
1341
2334
3337
4356
5147
643
Overige0

356 leerlingen van CSG Prins Maurits zaten in schooljaar 2023-2024 in klas of leerjaar 4.

Leerjaren
Aantal leerlingen naar klas of leerjaar per schooljaar.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande lijngrafiek toont het totaal aantal leerlingen per leerjaar en per schooljaar voor CSG Prins Maurits.

Klas, leergang, leerjaar of verblijfsjaar? Zie de toelichting.

Definitie van leerjaren:

Defintie van een klas (leergang):
Een klas wordt ook wel een leergang, leerjaar of verblijfsjaar genoemd. Leerjaar wordt gebruikt in het vmbo, de havo en het vwo. Voor het praktijkonderwijs is sprake van een verblijfsjaar omdat leerlingen in het praktijkonderwijs niet kunnen blijven zitten.
Leesvoorbeeld::
Het aantal leerlingen in klas 1 in schooljaar 2023-2024 zal meestal overeenkomen met het aantal leerlingen in klas 2 in schooljaar 2024-2025. Het verschil komt eventueel door zij-instroom, zij-uitstroom en zittenblijvers in zowel het 'oude' als het 'nieuwe' klassejaar. Zij-instroom komt van leerlingen die van een andere middelbareschool zijn gekomen. Zij-uitstroom zijn leerlingen die de school voor het behalen van een diploma hebben verlaten.
Percentage geslaagde leerlingen per schooljaar






Heel even geduld alsjeblieft...

de examen gegevens

worden geladen!







Bovenstaande grafiek toont het percentage geslaagde leerlingen naar geslacht per jaar. Het percentage geslaagde leerlingen is berekend door het aantal geslaagden te delen door het totaal aantal examenkandidaten in een jaar.

Meer over de eindexamens

Advertentie:

Slagingspercentages per type onderwijs per examenjaar

Gebruik de 2 keuzelijsten en selecteer op examenjaar of type onderwijs:







Heel even geduld alsjeblieft...

de examen gegevens

worden geladen!







Hoeveel procent van de leerlingen van CSG Prins Maurits slaagt voor het examen? En wat is het verschil per examenjaar en per type onderwijs? Dat zie je in bovenstaand overzicht. Het gewogen gemiddelde voor alle type opleidingen is te kiezen als "Totaal", het gewogen gemiddelde voor alle beschikbare examenjaren als "Alle jaren".


Toelichting op de slagingspercentages voor CSG Prins Maurits:
De kleuren rood, oranje en groen op de schaal van de grafiek zijn gebaseerd op landelijke cijfers voor alle types onderwijs in examenjaar (zie deze uitleg)
Rood is de eerste 10% observaties van het gewogen gemiddelde slagingspercentage van alle vestigingen in het voortgezet onderwijs, oranje is de volgende 15% en groen toont de beste 25% observaties).
Bekijk hier meer informatie over de berekening en een analyse voor alle middelbare scholen in Nederland.
Aantal leerlingen per gekozen profiel






Heel even geduld alsjeblieft...

de opleidingsgegevens worden geladen

voor CSG Prins Maurits







Bovenstaand 'gestapeld staafdiagram' toont het aantal leerlingen per gekozen opleidingsprofiel per examenjaar. Standaard worden de (maximaal) vijf grootste opleidingen voor examenjaar 2022-2023 getoond. Het is mogelijk om zelf te kiezen welke opleidingen getoond worden.

Aantal opstromers (leerlingen die een niveau omhoog zijn gegaan) per schooljaar
Schooljaren 2014-2015 tot en met 2022-2023, CSG Prins Maurits






Heel even geduld alsjeblieft...

de opstroomgegevens

worden geladen!







Aantal opstromers per schooljaar voor CSG Prins Maurits.

Voor Christelijke Scholengemeenschap voor VWO HAVO MAVO VMBO PRO LWOO Prins Maurits zijn gegevens over opstromers bekend over de jaren 2015 tot en met 2023.

Percentage opstromers
2023, CSG Prins Maurits






Heel even geduld alsjeblieft...

de opstroomgegevens

worden geladen!







Percentage opstromers voor CSG Prins Maurits, ten opzichte van het percentage voor de provincie Zuid-Holland en Nederland.

In schooljaar 2022-2023 is 1,15% procent van de leerlingen van Christelijke Scholengemeenschap voor VWO HAVO MAVO VMBO PRO LWOO Prins Maurits naar een hoger schooltype gegaan.

Aantal afstromers (leerlingen die een niveau omlaag zijn gegaan) per schooljaar
Schooljaren 2014-2015 tot en met 2022-2023, CSG Prins Maurits






Heel even geduld alsjeblieft...

de afstroomgegevens

worden geladen!







Aantal afstromers per schooljaar voor CSG Prins Maurits.

Voor Christelijke Scholengemeenschap voor VWO HAVO MAVO VMBO PRO LWOO Prins Maurits zijn gegevens over afstromers bekend over de jaren 2015 tot en met 2023.

Percentage afstromers
2023, CSG Prins Maurits






Heel even geduld alsjeblieft...

de gegevens

worden geladen!







Percentage afstromers voor CSG Prins Maurits, ten opzichte van het percentage voor de provincie Zuid-Holland en Nederland.

In schooljaar 2022-2023 is 4,74% procent van de leerlingen van Christelijke Scholengemeenschap voor VWO HAVO MAVO VMBO PRO LWOO Prins Maurits naar een lager schooltype in het volgende leerjaar gegaan (het schooltype in 2022-2023 is voor deze leerlingen lager dan het schooltype in schooljaar 2021-2022, maar ze volgen wel les in een volgend leerjaar).

Advertentie:

Personeelsgegevens
Personeel in FTE en in personen








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont de data over het personeel in FTE en personen voor de vestiging Middelbare school CSG Prins Maurits (inclusief eventuele bovenschoolse medewerkers van het bestuur). De linker vertikale-as toont de schaal voor het aantal FTE, de rechter vertikale-as toont de schaal voor het aantal personen.

Gegevens van DUO over het personeel in het voortgezet onderwijs.

Over de personeelsgegevens:

Dit deel van de pagina toont de personeelsdata voor de vestiging Middelbare school CSG Prins Maurits (inclusief eventuele bovenschoolse medewerkers voor het bestuur Vereniging tot Stichting en Instandhouding van Christelijke Scholen voor Voortgezet Onderwijs op Goeree-Overflakkee). Vanuit DUO zijn personeelsgegevens beschikbaar in zowel aantallen personen als aantallen FTE (Voltijdsmedewerker of Full Time Equivalent in het Engels; FTE is een rekeneenheid voor de omvang van een functie en hierbij staat 1 FTE voor 1 volledige werkweek). De aantallen worden onderverdeeld naar type functie en soort dienstverband en naar geslacht en leeftijd van de medewerkers. De gegevens zijn beschikbaar per bestuur (bevoegd gezag) en per school (instelling, niveau BRIN nummer). De peildatum van de gegevens is 1 oktober. Gebruik het filter boven de grafieken om de data in aantal personen of in FTE (voltijdsmedewerkers) weer te geven. De personeelsgegevens voor alle scholen in de gemeente gemeente Goeree-Overflakkee zijn in een duidelijk Excel document te downloaden als onderdeel van de download met alle data voor de gemeente Goeree-Overflakkee.

De dataset voor alle scholen van DUO bevat gegevens over de periode van 2011 tot en met 2022. Hierbij is de data sinds 2021 helaas minder gedetailleerd dan de data over de eerdere jaren. Dit omdat DUO sinds 2021 alleen nog aantallen van 5 of groter publiceert. Het gevolg hiervan is bijvoorbeeld dat voor een school met 1 persoon directie in de grafiek met personeel naar functiegroep over 2020 nog 1 directiefunctie getoond wordt maar dat deze persoon vanaf 2021 op ‘functie onbekend’ wordt gerapporteerd. Dit is een gevolg van de regelgeving met betrekking tot de de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). De door DUO gebruikte bronnen zijn de schoolbesturen (bevoegde gezagen). Zij zijn wettelijk verplicht de gegevens over onderwijspersoneel aan DUO te leveren. Veelal verzorgen salarisverwerkers deze leveringen namens de schoolbesturen. De selectie is op basis van de reguliere formatie inclusief leraren in opleiding. Vervangers, gastdocenten, stagiairs en uitzendkrachten zijn niet meegeteld. Bovenschools personeel wordt wel meegeteld. Bij meerdere dienstverbanden per persoon per BRIN nummer, wordt de functie met de grootste betrekkingsomvang als ‘hoofdfunctie’ gedefinieerd. Deze hoofdfunctie bepaalt de indeling van de persoon in een functiegroep.

Personeel naar dienstverband
Personeel in tijdelijke of in vaste dienst








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont de data over het personeel naar type dienstverband voor de vestiging Middelbare school CSG Prins Maurits (inclusief eventuele bovenschoolse medewerkers van het bestuur).

Gegevens van DUO over het personeel onderverdeeld naar de aard van het dienstverband van personeel (in vaste of tijdelijke dienst). Gebruik het filter boven de grafiek om de data in aantal personen of in FTE (voltijdsmedewerkers) weer te geven.

Personeel naar geslacht
Percentage vrouwen en mannen in dienst








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het de data over het personeel naar geslacht (vrouwelijk, mannelijk of onbekend) voor de vestiging Middelbare school CSG Prins Maurits (inclusief eventuele bovenschoolse medewerkers van het bestuur).

Overzicht van het percentage vrouwelijke en mannelijke personeelsleden in personen of FTE. Bekijk meer personeelsgegevens op de pagina over het onderwijsbestuur Vereniging tot Stichting en Instandhouding van Christelijke Scholen voor Voortgezet Onderwijs op Goeree-Overflakkee.

Personeel per functiegroep
Aantal personen en FTE per functiegroep








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont de data over het personeel per functiegroep voor de vestiging Middelbare school CSG Prins Maurits (inclusief eventuele bovenschoolse medewerkers van het bestuur).

Gebruikte functiegroepen: 1 - Onderwijsgevend personeel, 2 - Onderwijsondersteunend personeel (OOP/OBP), 3- Leraren in opleiding (LIO), 4 - Directie & 5 - Functiegroep onbekend. Onbekend is gebruikt als er minder dan 5 medewerkers in een groep voorkomen. En als de functiegroep van de dienstverbanden vanuit de salarisadministratie niet aan DUO is aangeleverd.

Personeel naar leeftijd
Percentage medewerkers per leeftijdsgroep








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het de data over het personeel per leeftijdsgroep voor de vestiging Middelbare school CSG Prins Maurits (inclusief eventuele bovenschoolse medewerkers van het bestuur).

Overzicht van het percentage personeelsleden in personen of FTE per leeftijdsgroep. Er zijn 7 leeftijdsgroepen gedefinieerd. De eerste groep begint bij ‘jonger dan 15 jaar’ en loopt met stappen van 10 jaar uit tot de laatste leeftijdscategorie die eindigt bij ‘65 jaar en ouder’.

Personeel naar FTE percentage
Percentage medewerkers per werktijdfactor








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het de data over het personeel naar FTE percentage voor de vestiging Middelbare school CSG Prins Maurits (inclusief eventuele bovenschoolse medewerkers van het bestuur).

FTE is een rekeneenheid. 1 FTE staat voor 1 voltijdsmedewerker. Dat is iemand die een volledige werkweek werkt. FTE is Engels voor ‘fulltime-equivalent’. Er zijn 3 categorieën voor het FTE percentage gedefinieerd. Dit zijn: 1 - personen met een betrekkingsomvang tussen de 0 en 0,5 FTE, 2 - personen met een betrekkingsomvang tussen de 0,5 en 0,8 FTE & 3- personen met een betrekkingsomvang die meer is dan 0,8 FTE.

Advertentie:

Onderzoek door de onderwijsinspectie
Voor deze vestiging en het bestuur van de school heeft de onderwijsinspectie de volgende onderzoeksgegevens gepubliceerd:
Type onderzoekResultaatPublicatiedatumInspectieObject
Voortgezet Onderwijs KwaliteitsonderzoekGeen eindoordeel2 januari 2024Toezicht VO vestigingPRO
Vierjaarlijks onderzoek bestuur en scholen/opleidingenZonder actueel oordeel7 december 2018Toezicht VO vestigingVWO
Vierjaarlijks onderzoek bestuur en scholen/opleidingenGeen eindoordeel7 december 2018Toezicht VO vestigingVMBOGT
Didactisch handelenVoldoende7 december 2018Onderzoek VO vestigingVMBOK
Voortgezet Onderwijs KwaliteitsonderzoekGeen eindoordeel21 november 2016Toezicht VO vestigingVWO
De leraren gebruiken bij de vormgeving van hun onderwijs de analyse van de prestaties van de leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leraar stemt de verwerking af op verschillen tussen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Examencijfers voor de afdeling vwo2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Het bevoegd gezag baseert zijn beslissing over de toelating van leerlingen tot het eerste schooljaar op het schooladvies van de basisschool dat voor 1 maart wordt vastgesteld.ja21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Indien het schooladvies naar aanleiding van het resultaat van de centrale eindtoets of een andere toegestane eindtoets wordt gewijzigd, dan baseert het bevoegd gezag zijn beslissing over de toelating van leerlingen tot het eerste schooljaar op dat gewijzigde schooladvies.ja21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De schoolgids bevat informatie over: het percentage leerlingen dat de school zonder diploma verlaat.ja21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De schoolgids bevat informatie over:Verzuimbeleidja21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De schoolgids bevat informatie over:De wijze waarop de ondersteuning van leerlingen die extra ondersteuning behoeven wordt vormgegeven.ja21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De schoolgids bevat informatie over:bij welk(e) samenwerkingsverband(en) het bevoegd gezag van de school is aangesloten.ja21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
In het schoolplan is het onderwijskundig beleid opgenomen waarbij tevens het schoolondersteuningsprofiel is betrokken (de voorzieningen die zijn getroffen voor leerlingen die extra ondersteuning behoeven).ja21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Onderwijspositie t.o.v. advies PO2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Onderbouwsnelheid2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Bovenbouwsucces voor de afdeling vwo2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De leraren gebruiken bij de vormgeving van hun onderwijs de analyse van de prestaties van de leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De leraar stemt de instructie af op verschillen tussen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De leraar stemt de verwerking af op verschillen tussen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De school voert de ondersteuning planmatig uit.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
Het bevoegd gezag stelt bij plaatsing voor iedere leerling een ontwikkelingsperspectief vast.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De leerling ontvangt onderwijs zoals beschreven in het ontwikkelingsperspectief.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De school stelt vast of de leerlingen zich ontwikkelen conform het ontwikkelingsperspectief en maakt naar aanleiding hiervan beredeneerde keuzes.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De school evalueert systematisch het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De school borgt de kwaliteit van het onderwijsproces.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De beleving van het sociale klimaat en de sociale veiligheid liggen op het niveau dat mag worden verwacht.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De onderwijsactiviteit heeft een doelgerichte opbouw.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De leerlingen zijn actief betrokken.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De leraren gebruiken bij de vormgeving van hun onderwijs de analyse van de prestaties van de leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De leraar stemt de verwerking af op verschillen tussen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
De school voert de ondersteuning planmatig uit.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
Examencijfers voor de afdeling vmbo-b2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
Onderwijspositie t.o.v. advies PO2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
Onderbouwsnelheid2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
Bovenbouwsucces voor de afdeling vmbo-b2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOB
Het bevoegd gezag stelt bij plaatsing voor iedere leerling een ontwikkelingsperspectief vast.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerling ontvangt onderwijs zoals beschreven in het ontwikkelingsperspectief.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school stelt vast of de leerlingen zich ontwikkelen conform het ontwikkelingsperspectief en maakt naar aanleiding hiervan beredeneerde keuzes.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school evalueert systematisch het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school borgt de kwaliteit van het onderwijsproces.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De beleving van het sociale klimaat en de sociale veiligheid liggen op het niveau dat mag worden verwacht.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De onderwijsactiviteit heeft een doelgerichte opbouw.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerlingen zijn actief betrokken.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leraren gebruiken bij de vormgeving van hun onderwijs de analyse van de prestaties van de leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leraar stemt de verwerking af op verschillen tussen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school voert de ondersteuning planmatig uit.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Examencijfers voor de afdeling vmbo g/t2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Onderwijspositie t.o.v. advies PO2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Onderbouwsnelheid2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Bovenbouwsucces voor de afdeling vmbo g/t2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Het bevoegd gezag stelt bij plaatsing voor iedere leerling een ontwikkelingsperspectief vast.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De leerling ontvangt onderwijs zoals beschreven in het ontwikkelingsperspectief.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school stelt vast of de leerlingen zich ontwikkelen conform het ontwikkelingsperspectief en maakt naar aanleiding hiervan beredeneerde keuzes.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school evalueert systematisch het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school borgt de kwaliteit van het onderwijsproces.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De beleving van het sociale klimaat en de sociale veiligheid liggen op het niveau dat mag worden verwacht.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De onderwijsactiviteit heeft een doelgerichte opbouw.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De leerlingen zijn actief betrokken.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De leraren gebruiken bij de vormgeving van hun onderwijs de analyse van de prestaties van de leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school voert de ondersteuning planmatig uit.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
Examencijfers voor de afdeling vmbo-k2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
Onderwijspositie t.o.v. advies PO2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
Onderbouwsnelheid2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
Bovenbouwsucces voor de afdeling vmbo-k2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingVMBOK
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school evalueert systematisch het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school borgt de kwaliteit van het onderwijsproces.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school programmeert voldoende onderwijstijd voor de opleiding.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De beleving van het sociale klimaat en de sociale veiligheid liggen op het niveau dat mag worden verwacht.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De onderwijsactiviteit heeft een doelgerichte opbouw.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen zijn actief betrokken.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Het bevoegd gezag stelt bij plaatsing voor iedere leerling een ontwikkelingsperspectief vast.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerling ontvangt onderwijs zoals beschreven in het ontwikkelingsperspectief.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school stelt vast of de leerlingen zich ontwikkelen conform het ontwikkelingsperspectief en maakt naar aanleiding hiervan beredeneerde keuzes.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school evalueert systematisch het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school borgt de kwaliteit van het onderwijsproces.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De beleving van het sociale klimaat en de sociale veiligheid liggen op het niveau dat mag worden verwacht.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De onderwijsactiviteit heeft een doelgerichte opbouw.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen zijn actief betrokken.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leraren gebruiken bij de vormgeving van hun onderwijs de analyse van de prestaties van de leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leraar stemt de verwerking af op verschillen tussen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school voert de ondersteuning planmatig uit.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Examencijfers voor de afdeling havo2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Onderwijspositie t.o.v. advies PO2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Onderbouwsnelheid2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Bovenbouwsucces voor de afdeling havo2: Boven de norm21 november 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen behalen het opleidingsniveau dat mag worden verwacht.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De leerlingen in het praktijkonderwijs ontwikkelen zich volgens een individuele leerroute.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De leerlingen van het praktijkonderwijs functioneren naar verwachting in de vervolgopleiding of het werkveld.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
Het bevoegd gezag stelt bij plaatsing voor iedere leerling een ontwikkelingsperspectief vast.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De leerling ontvangt onderwijs zoals beschreven in het ontwikkelingsperspectief.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De school stelt vast of de leerlingen zich ontwikkelen conform het ontwikkelingsperspectief en maakt naar aanleiding hiervan beredeneerde keuzes.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De school evalueert systematisch het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De school borgt de kwaliteit van het onderwijsproces.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De beleving van het sociale klimaat en de sociale veiligheid liggen op het niveau dat mag worden verwacht.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De onderwijsactiviteit heeft een doelgerichte opbouw.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg.3: voldoende21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
De leerlingen zijn actief betrokken.4: goed21 november 2016Onderzoek VO vestigingPRO
KwaliteitszorgEnAmbitieGeen samenvattend oordeel1 januari 2024Toezicht BestuurVereniging tot Stichting en Instandhouding van Christelijke Scholen voor Voortgezet Onderwijs op Goeree-Overflakkee
Oordeel over het financiële beheerVoldoende7 december 2018Toezicht BestuurVereniging tot Stichting en Instandhouding van Christelijke Scholen voor Voortgezet Onderwijs op Goeree-Overflakkee
KwaliteitszorgEnAmbitieGeen samenvattend oordeel7 december 2018Toezicht BestuurVereniging tot Stichting en Instandhouding van Christelijke Scholen voor Voortgezet Onderwijs op Goeree-Overflakkee
Financieel beheerVoldoende7 december 2018Onderzoek BestuurVer. Stg./Inst.houd. Chr. Sch. Vgz. Onderwijs Goeree-Overfl.
ContinuïteitVoldoende7 december 2018Onderzoek BestuurVer. Stg./Inst.houd. Chr. Sch. Vgz. Onderwijs Goeree-Overfl.
RechtmatigheidVoldoende7 december 2018Onderzoek BestuurVer. Stg./Inst.houd. Chr. Sch. Vgz. Onderwijs Goeree-Overfl.
KwaliteitszorgGoed7 december 2018Onderzoek BestuurVer. Stg./Inst.houd. Chr. Sch. Vgz. Onderwijs Goeree-Overfl.
KwaliteitscultuurVoldoende7 december 2018Onderzoek BestuurVer. Stg./Inst.houd. Chr. Sch. Vgz. Onderwijs Goeree-Overfl.
Verantwoording en dialoogVoldoende7 december 2018Onderzoek BestuurVer. Stg./Inst.houd. Chr. Sch. Vgz. Onderwijs Goeree-Overfl.

De gegevens van de onderwijsinspectie zijn het meest recent bijgewerkt op 2 februari 2024. Bekijk de onderliggende inspectierapporten op de website van de Inspectie van het Onderwijs.

Tabelgebruik:

  • Klik op de naam van een politieke partij om de pagina met de verkiezingsuitslagen voor die partij weer te geven.
  • Zoek in de tabel met het zoekveld boven de tabel. De rijen van de tabel worden hiermee gefilterd zodat alleen rijen waar de zoekterm in voorkomt getoond worden.
  • Sorteer de inhoud van de tabel door op de kolomtitels te klikken.
  • Blader door de tabel met de knoppen rechtsonder de tabel.
  • Op kleine schermen: Verschuif de tabel horizontaal om alle kolommen te zien (de 1e kolom blijft vast in beeld staan).
Aantal zittenblijvers per schooljaar
Schooljaren 2014-2015 tot en met 2022-2023, CSG Prins Maurits






Heel even geduld alsjeblieft...

de zittenblijfgegevens

worden geladen!







Aantal zittenblijvers per schooljaar voor CSG Prins Maurits.

Voor Christelijke Scholengemeenschap voor VWO HAVO MAVO VMBO PRO LWOO Prins Maurits zijn gegevens over zittenblijvers bekend over de jaren 2015 tot en met 2023.

Percentage zittenblijvers
2023, CSG Prins Maurits






Heel even geduld alsjeblieft...

de gegevens

worden geladen!







Percentage zittenblijvers voor CSG Prins Maurits, ten opzichte van het percentage voor de provincie Zuid-Holland en Nederland.

In schooljaar 2022-2023 is 3,38% procent van de leerlingen van Christelijke Scholengemeenschap voor VWO HAVO MAVO VMBO PRO LWOO Prins Maurits blijven zitten. Deze leerlingen deden nog een jaar hetzelfde leerjaar, hetzij in hetzelfde schooltype als in schooljaar 2021-2022 of dit was in een lager schooltype dan in 2021-2022.

Gegevens van deze middelbare-schoolvestiging
Organisatiegegevens van DUO van 1 maart 2024.

Vestigingsnaam: Middelbare school CSG Prins Maurits Christelijke Scholengemeenschap.

BRIN en vestigingsnummer: 03RB00.

Denominatie: Bijzonder.

Soort onderwijs: VBO / MAVO / HAVO / VWO / PRO.

Schoolnaam: Christelijke Scholengemeenschap voor Vwo Havo Mavo Vmbo Pro Lwoo Prins Maurits.

Schoolbestuur: Vereniging tot Stichting en Instandhouding van Christelijke Scholen voor Voortgezet Onderwijs op Goeree-Overflakkee. Bestuursnummer: 42681.

Adres: Koningin Julianaweg 57, 3241XB, Middelharnis. Gemeente Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland. Telefoon: 0187482745.

Website van de school: https://www.csgpm.nl/home

Titel van de website: Home - Website

Beschrijving van de website: De CSG Prins Maurits is de protestants-christelijke school voor voortgezet onderwijs op Goeree-Overflakkee en omstreken.

Organisatiestructuur: Middelbare school CSG Prins Maurits is de enige vestiging binnen de school Christelijke Scholengemeenschap voor Vwo Havo Mavo Vmbo Pro Lwoo Prins Maurits en binnen het bestuur Vereniging tot Stichting en Instandhouding van Christelijke Scholen voor Voortgezet Onderwijs op Goeree-Overflakkee. Er zijn 64 vestigingen in het voortgezet onderwijs met deze organisatiestructuur van 1 vestiging bij 1 school bij 1 bestuur (op een totaal van 1.623 schoolvestigingen).

Download alle informatie!
Download hier alle gegevens voor het primair onderwijs in de gemeente Goeree-Overflakkee via de download website van OpenInfo.nl. Meer dan 25 bronbestanden handig gecombineerd in 1 Excel document met alle schoolverstigingen voor de gemeente.

Download alle informatie over het (voortgezet) onderwijs in de gemeente Goeree-Overflakkee. Overzichtelijk met alle onderwerpen voor alle scholen en alle jaren. In meerdere duidelijke Excel sheets met filters en grafieken.

Download!

Advertentie:

Middelbare school CSG Prins Maurits ligt in de Middelharnis bomenbuurt

Hier zie je 2 van de meer dan 100 onderwerpen die op de pagina over de Middelharnis bomenbuurt getoond worden: (1) Het gemiddelde inkomen per inwoner per jaar. En (2) het aantal bij de politie gemelde misdrijven per 1.000 inwoners per jaar.

Inkomen in de Middelharnis bomenbuurt
€23.900 bruto per inwoner per jaar






Heel even geduld alsjeblieft...

de inkomensgegevens worden geladen!







Bevolking, inkomen: gemiddeld bruto inkomen per inwoner per jaar.

Misdrijven in de Middelharnis bomenbuurt
31 per 1.000 inwoners per jaar






Heel even geduld alsjeblieft...

de buurtgegevens worden geladen!







Misdaad per buurt: aantal misdrijven totaal per 1.000 inwoners per jaar.

Tips bij de keuze van een middelbare school
  1. Wat is het door de basisschool afgegeven advies qua niveau (praktijkschool, VMBO, HAVO of VWO)? Met name als het niveau nog niet volledig duidelijk is kan het prettig zijn als de middelbare school ruimte biedt om dit nader te bepalen. Dan is een brede school met meer niveaus en 1 of 2 brugklasjaren een voordeel.
  2. Heb je voorkeur voor een school met een bepaalde geloofsovertuiging of een specifiek onderwijsconcept? Voelt je kind zich prettiger op een grotere of kleinere schoolvestiging qua aantal leerlingen?
  3. Hoe gaat de school om met kinderen met dyslexie of andere leerproblemen? Zijn er speciale regels zoals minder strenge beoordeling en extra tijd?
  4. Hoe ziet het rooster van de school eruit? Naast een traditioneel klassikaal rooster bieden steeds meer scholen flexibele roosters waarbij leerlingen naar behoefte een deel van de lesuren zelf kunnen invullen om extra ondersteuning of extra uitdaging te vinden.
  5. Is er buiten de reguliere lessen extra aandacht voor bepaalde thema's? Bijvoorbeeld op het gebied van sport, extra talen, informatietechnologie of cultuur?
  6. Welke keuzevakken biedt de school? In de derde van de HAVO en het VWO wordt de profielkeuze gemaakt. Er is keuze uit vier verschillende profielen. Elke middelbare school biedt alle vier de profielen aan. Daarnaast wordt een keuze gemaakt voor één of twee profielkeuzevakken. Hierbij biedt iedere middelbare school een andere selectie aan keuzevakken. De verschillen hiertussen zijn groot. Op de ene school kun je kiezen tussen filosofie, muziek, drama en kunstgeschiedenis. Op een andere school tussen informatica, natuur, leven & technologie of Chinees.
Gebruikte open data bronnen

Voor de informatie over middelbare scholen op deze pagina zijn verschillende bronnen over het primair onderwijs en het voortgezet onderwijs gecombineerd. Veel van de bronnen hebben een aparte dataset per jaar. In totaal zijn meer dan 10 data bestanden gebruikt. Deze bestanden komen van de Dienst Uitvoering Onderwijs en van de Onderwijs inspectie. Zie de bronbeschrijving voor meer informatie:

Bronbeschrijving
Gerelateerde informatie

Bekijk het overzicht van de 4 middelbare scholen in de gemeente Goeree-Overflakkee op de overzichtspagina voor Goeree-Overflakkee.

Interessant? Blijf op de hoogte!

Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.

Inschrijven
Bedankje voor "alle cijfers"

Jouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!

Inspireer anderen en deel deze pagina:
Deel deze pagina: