Chrysler Overige modellen | Model gegevens |
---|---|
Aantal actieve registraties | 1.048 |
Jaren eerste toelating | 1924 t/m 2018 |
Aantal verkocht (2020 t/m 2022) | 33 |
Meest voorkomende kleur | Grijs |
Meest voorkomende brandstof | Benzine |
Gemiddelde catalogusprijs | €65.026 |
Gemiddeldvermogen | 143 kW / 195 PK |
De gegevens in bovenstaande tabel zijn gebaseerd op het kentekenregister van de RDW.
Even geduld alsjeblieft...
de cijfers over de autoverkopen per maand worden geladen!
Bovenstaande grafiek is gebaseerd op de cijfers over de maandelijkse nieuwverkopen per merk en model van alle personenauto's in Nederland van de RAI vereniging en de BOVAG. Deze grafiek wordt maandelijks met de meest actuele cijfers bijgewerkt. De grafiek toont de gegevens voor de periode van februari 2020 tot en met oktober 2022. Het gemiddeld aantal verkochte auto's van de Chrysler Overige modellen in deze periode is 1 per maand.
Even geduld alsjeblieft...
de cijfers over de autoverkopen per jaar worden geladen!
Bovenstaande grafiek toont de verkoopcijfers van de Chrysler Overige modellen voor de jaren 2020 tot en met 2022. In totaal zijn er in deze periode 33 exemplaren van de Chrysler Overige modellen verkocht. Het gemiddeld aantal verkochte auto's per jaar in deze periode komt daarmee op 11 per jaar.
De volgende drie grafieken tonen het aantal auto's van de Chrysler Overige modellen per registratiemaand, jaar en decennium van de auto's. Het aantal is berekend op basis van de RDW voertuiggegevens van 3 april 2024. De maanden, jaren en decennia zijn gebaseerd op de datums van eerste toelating in het kentekenregister van de RDW. Dit is de datum waarop de auto voor het eerst op kenteken geregistreerd is. Voor geïmporteerde auto's is deze datum van het buitenlandse kenteken overgenomen.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met het aantal auto's naar registratiedatum per maand wordt geladen!
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met het aantal auto's naar registratiedatum per jaar wordt geladen!
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met het aantal auto's naar registratiedatum per decennium wordt geladen!
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de meest voorkomende kleuren wordt geladen!
Grijs is de meest voorkomende kleur van Chrysler Overige modellen. Er zijn momenteel 343 auto's van de Chrysler Overige modellen die in het grijs rondrijden. Dat is 33% van het totaal.
Advertentie:
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
Benzine is de meest voorkomende brandstof waarmee de auto's van Chrysler Overige modellen rondrijden. Er zijn momenteel 902 auto's van Chrysler Overige modellen met benzine als energiebron. Dat is 86% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
De Chrysler Overige modellen komt in Nederland het vaakst voor als Stationwagen: Dit is de meest voorkomende carrosserievorm, er zijn 245 auto's van Chrysler Overige modellen met stationwagen als type carrosserie (dat is 23%).
Advertentie:
Onderstaande tabel toont de meest recent beschikbare gegevens over de Chrysler Overige modellen. Er zijn 10 verschillende tabellen. Selecteer een categorie in de linkerkolom om de tabel voor die categorie weer te geven. Er is keuze uit tabellen met het overzicht van de brandstofsoorten, het aantal cilinders, het motorvermogen, de carrosserievormen, de registratiedatums, de autogewichten, kleuren, modellen en de zuinigheidslabels.
Brandstof | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 902 | 86% |
Benzine+LPG | 80 | 7,6% |
Diesel | 62 | 5,9% |
Benzine+CNG | 1 | 0,10% |
Benzine+Elektriciteit | 1 | 0,10% |
Elektriciteit | 1 | 0,10% |
LPG | 1 | 0,10% |
Alcohol | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+LPG | 0 | 0% |
Alcohol+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+LPG | 0 | 0% |
Benzine+CNG+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+CNG+LPG | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Benzine+LNG | 0 | 0% |
Benzine+LNG+LPG | 0 | 0% |
CNG | 0 | 0% |
CNG+LPG | 0 | 0% |
Diesel+Elektriciteit | 0 | 0% |
Diesel+LNG | 0 | 0% |
Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Elektriciteit+Waterstof | 0 | 0% |
LNG | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Waterstof | 0 | 0% |
Carrosserie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Bestelwagen | 0 | 0% |
Cabriolet | 236 | 23% |
Coupé | 88 | 8,4% |
Hatchback | 74 | 7,1% |
MPV | 0 | 0% |
Multipurpose vehicle (MPV) | 94 | 9% |
Onbekend | 78 | 7,4% |
Pick-uptruck | 0 | 0% |
Sedan | 233 | 22% |
Stationwagen | 245 | 23% |
Truckstationwagon | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met catalogusprijzen wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Aantal cilinders | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Geen (niet van toepassing) | 2 | 0,19% |
2.0 | 1 | 0,10% |
4.0 | 317 | 30% |
5.0 | 12 | 1,15% |
6.0 | 405 | 39% |
8.0 | 273 | 26% |
10.0 | 28 | 2,67% |
12.0 | 10 | 0,95% |
Jaar | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
2018 | 2 | 0,19% |
2016 | 2 | 0,19% |
2015 | 3 | 0,29% |
2014 | 4 | 0,38% |
2013 | 2 | 0,19% |
2012 | 1 | 0,10% |
2011 | 4 | 0,38% |
2010 | 1 | 0,10% |
2009 | 7 | 0,67% |
2008 | 11 | 1,05% |
2007 | 24 | 2,29% |
2006 | 95 | 9,1% |
2005 | 182 | 17% |
2004 | 137 | 13% |
2003 | 80 | 7,6% |
2002 | 66 | 6,3% |
2001 | 38 | 3,63% |
2000 | 28 | 2,67% |
1999 | 37 | 3,53% |
1998 | 26 | 2,48% |
1997 | 19 | 1,81% |
1996 | 9 | 0,86% |
1995 | 13 | 1,24% |
1994 | 29 | 2,77% |
1993 | 10 | 0,95% |
1992 | 8 | 0,76% |
1991 | 27 | 2,58% |
1990 | 5 | 0,48% |
1989 | 21 | 2,0% |
1988 | 7 | 0,67% |
1987 | 1 | 0,10% |
1986 | 3 | 0,29% |
1985 | 1 | 0,10% |
1984 | 4 | 0,38% |
1983 | 1 | 0,10% |
1981 | 1 | 0,10% |
1980 | 2 | 0,19% |
1979 | 6 | 0,57% |
1978 | 9 | 0,86% |
1977 | 6 | 0,57% |
1976 | 13 | 1,24% |
1975 | 12 | 1,15% |
1974 | 1 | 0,10% |
1973 | 7 | 0,67% |
1972 | 7 | 0,67% |
1971 | 3 | 0,29% |
1970 | 8 | 0,76% |
1969 | 3 | 0,29% |
1968 | 1 | 0,10% |
1967 | 4 | 0,38% |
1966 | 1 | 0,10% |
1964 | 1 | 0,10% |
1963 | 3 | 0,29% |
1962 | 4 | 0,38% |
1961 | 1 | 0,10% |
1950 | 1 | 0,10% |
1949 | 4 | 0,38% |
1948 | 3 | 0,29% |
1944 | 1 | 0,10% |
1942 | 1 | 0,10% |
1941 | 1 | 0,10% |
1940 | 1 | 0,10% |
1939 | 1 | 0,10% |
1937 | 1 | 0,10% |
1936 | 1 | 0,10% |
1935 | 1 | 0,10% |
1932 | 1 | 0,10% |
1931 | 8 | 0,76% |
1930 | 2 | 0,19% |
1929 | 7 | 0,67% |
1928 | 8 | 0,76% |
1927 | 2 | 0,19% |
1926 | 1 | 0,10% |
1925 | 1 | 0,10% |
1924 | 1 | 0,10% |
Gewicht | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
<600 kilogram | 0 | 0% |
600-800 kilogram | 0 | 0% |
800-900 kilogram | 6 | 0,57% |
900-1.000 kilogram | 3 | 0,29% |
1.000-1.100 kilogram | 32 | 3,05% |
1.100-1.200 kilogram | 52 | 4,96% |
1.200-1.300 kilogram | 78 | 7,4% |
1.300-1.400 kilogram | 119 | 11% |
1.400-1.500 kilogram | 115 | 11% |
1.500-1.750 kilogram | 324 | 31% |
1.750-2.000 kilogram | 168 | 16% |
2.000-2.500 kilogram | 141 | 13% |
2.500+ kilogram | 10 | 0,95% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 343 | 33% |
Zwart | 327 | 31% |
Blauw | 99 | 9,4% |
Rood | 86 | 8,2% |
Groen | 63 | 6% |
Wit | 62 | 5,9% |
Bruin | 26 | 2,48% |
Geel | 23 | 2,19% |
Beige | 12 | 1,15% |
Paars | 4 | 0,38% |
Oranje | 3 | 0,29% |
Crème | 0 | 0% |
Diversen | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Rose | 0 | 0% |
Merk | Type | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|---|
DAIMLERCHRYSLER AG | G 500 | 39 | 3,72% |
DAIMLERCHRYSLER AG | SLK 200 KOMPRESSOR | 39 | 3,72% |
CHRYSLER | CORDOBA | 29 | 2,77% |
CHRYSLER | JEEP WRANGLER | 28 | 2,67% |
DAIMLERCHRYSLER AG | A 150 | 21 | 2,0% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 180 KOMPRESSOR | 21 | 2,0% |
CHRYSLER | VALIANT | 19 | 1,81% |
CHRYSLER | VIPER RT/10 E2 | 19 | 1,81% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 200 KOMPRESSOR | 18 | 1,72% |
DAIMLERCHRYSLER AG | CLS 350 | 16 | 1,53% |
DAIMLERCHRYSLER (USA) | JEEP WRANGLER | 15 | 1,43% |
DAIMLERCHRYSLER AG | S 500 | 15 | 1,43% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 240 | 14 | 1,34% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 320 | 14 | 1,34% |
DAIMLERCHRYSLER AG | A 140 | 13 | 1,24% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 55 AMG | 13 | 1,24% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 500 | 12 | 1,15% |
DAIMLERCHRYSLER AG | CLK 200 KOMPRESSOR | 11 | 1,05% |
DAIMLERCHRYSLER AG | CLK 320 | 11 | 1,05% |
DAIMLERCHRYSLER AG | B 200 | 10 | 0,95% |
DAIMLERCHRYSLER AG | CLS 500 | 10 | 0,95% |
DAIMLERCHRYSLER AG | G 55 AMG | 10 | 0,95% |
DAIMLERCHRYSLER AG | SL 500 | 10 | 0,95% |
DAIMLERCHRYSLER AG | SLK 350 | 10 | 0,95% |
DAIMLERCHRYSLER AG | A 170 | 9 | 0,86% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 320 CDI | 9 | 0,86% |
DAIMLERCHRYSLER AG | G 55 AMG KOMPRESSOR | 9 | 0,86% |
DAIMLERCHRYSLER AG | ML 350 | 9 | 0,86% |
DAIMLERCHRYSLER AG | SL 55 AMG | 9 | 0,86% |
DAIMLERCHRYSLER AG | B 170 | 8 | 0,76% |
CHRYSLER | GS TURBO 2 U9 | 8 | 0,76% |
CHRYSLER | VISION 3.5I V6 24V LE E2 | 8 | 0,76% |
CHRYSLER | 7 | 0,67% | |
DAIMLERCHRYSLER AG | A 200 | 7 | 0,67% |
DAIMLERCHRYSLER AG | CLK 240 | 7 | 0,67% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 220 CDI | 7 | 0,67% |
CHRYSLER | JEEP CHEROKEE | 7 | 0,67% |
DAIMLERCHRYSLER AG | B 200 TURBO | 6 | 0,57% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 200 KOMPRESSOR | 6 | 0,57% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 240 | 6 | 0,57% |
CHRYSLER | DODGE MAGNUM | 6 | 0,57% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 280 | 6 | 0,57% |
CHRYSLER | JEEP GRAND CHEROKEE | 6 | 0,57% |
DAIMLERCHRYSLER AG | SLK 280 | 6 | 0,57% |
CHRYSLER | WRANGLER | 6 | 0,57% |
CHRYSLER | 2 LITRES | 5 | 0,48% |
CHRYSLER | 200 | 5 | 0,48% |
DAIMLERCHRYSLER AG | A 160 | 5 | 0,48% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 180 | 5 | 0,48% |
CHRYSLER | LX | 5 | 0,48% |
DAIMLERCHRYSLER AG | ML 270 CDI | 5 | 0,48% |
DAIMLERCHRYSLER AG | SL 350 | 5 | 0,48% |
DAIMLERCHRYSLER AG | SL 600 | 5 | 0,48% |
CHRYSLER | YJ WRANGLER | 5 | 0,48% |
DAIMLERCHRYSLER AG | A 210 EVOLUTION | 4 | 0,38% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 220 CDI | 4 | 0,38% |
CHRYSLER | DODGE GRAND CARAVAN | 4 | 0,38% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 350 | 4 | 0,38% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 350 4MATIC | 4 | 0,38% |
DAIMLERCHRYSLER AG | JEEP WRANGLER | 4 | 0,38% |
CHRYSLER | JEEP WRANGLER CABRIOLET | 4 | 0,38% |
CHRYSLER | PROWLER | 4 | 0,38% |
DAIMLERCHRYSLER AG | R 350 4MATIC | 4 | 0,38% |
CHRYSLER | ROYAL | 4 | 0,38% |
DAIMLERCHRYSLER AG | S 55 AMG | 4 | 0,38% |
DAIMLERCHRYSLER AG | SL 320 | 4 | 0,38% |
DAIMLERCHRYSLER AG | SL500 | 4 | 0,38% |
CHRYSLER | THREE HUNDRED | 4 | 0,38% |
CHRYSLER | 180 | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 200 | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 200 CDI | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 230 | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 280 | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | CL 500 | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | CLK 350 | 3 | 0,29% |
CHRYSLER | DAYTONA 2.5I TURBO U9 | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 200 CDI | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 270 CDI | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E 320 4-MATIC | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | E55 AMG | 3 | 0,29% |
CHRYSLER | GS TURBO 2 K6 | 3 | 0,29% |
CHRYSLER | JEEP | 3 | 0,29% |
CHRYSLER | RG | 3 | 0,29% |
CHRYSLER | ROYAL COUPE | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | S 320 | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | S 350 | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | S 600 | 3 | 0,29% |
CHRYSLER | TJ | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | VIANO 3.5 | 3 | 0,29% |
CHRYSLER | XJ | 3 | 0,29% |
CHRYSLER | ZH | 3 | 0,29% |
DAIMLERCHRYSLER AG | 203 | 2 | 0,19% |
CHRYSLER | 66 | 2 | 0,19% |
DAIMLERCHRYSLER AG | A 190 | 2 | 0,19% |
DAIMLERCHRYSLER AG | A 200 TURBO | 2 | 0,19% |
CHRYSLER | AVENGER 1.6 GLS | 2 | 0,19% |
DAIMLERCHRYSLER AG | B 200 CDI | 2 | 0,19% |
DAIMLERCHRYSLER AG | C 270 CDI | 2 | 0,19% |
CHRYSLER | CHRYSLER VISION | 2 | 0,19% |
DAIMLERCHRYSLER AG | CL 600 | 2 | 0,19% |
Chrysler | Overige types | 291 | 28% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 343 | 33% |
Zwart | 327 | 31% |
Blauw | 99 | 9,4% |
Rood | 86 | 8,2% |
Groen | 63 | 6% |
Wit | 62 | 5,9% |
Bruin | 26 | 2,48% |
Geel | 23 | 2,19% |
Beige | 12 | 1,15% |
Paars | 4 | 0,38% |
Oranje | 3 | 0,29% |
Crème | 0 | 0% |
Diversen | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Rose | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met de motorvermogens wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Zuinigheidsclassificatie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
A | 0 | 0% |
B | 0 | 0% |
C | 0 | 0% |
D | 0 | 0% |
E | 0 | 0% |
F | 0 | 0% |
G | 0 | 0% |
Onbekend | 1.048 | 100% |
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenJouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!