Ferrari Overige modellen | Model gegevens |
---|---|
Aantal registraties toegelaten (status 3 december 2024) | 5 |
Aantal registraties tenaamgesteld (status 3 december 2024) | 183 |
Aantal registraties geëxporteerd* | 31 |
Aantal registraties totaal* (1948 t/m 2020) | 219 |
Jaren eerste toelating* | 1948 t/m 2020 |
Meest voorkomende carrosserievorm* | Coupé (181 stuks, 83%) |
Meest voorkomende kleur* | Rood (110 stuks, 50%) |
Meest voorkomende brandstof* | Benzine (217 stuks, 99%) |
Gemiddelde catalogusprijs* | €604.609 |
Gemiddeld vermogen* | 221 kW / 300 PK |
Gemiddeld gewicht* | 1.484 kg |
*: De data over registraties zijn gebaseerd zijn op het kentekenregister van de RDW van 1 augustus 2021 tot en met 3 december 2024. Registraties van de Ferrari Overige modellen die voor dat moment uit de database van de RDW zijn uitgeschreven, zijn helaas onbekend. Zie onderstaande toelichting voor een verdere uitleg.
Bron & definities
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
De grafiek toont het aantal auto's van de Ferrari Overige modellen per registratiemaand, jaar en decennium van de auto's. Het aantal is berekend op basis van de RDW voertuiggegevens van 2 oktober 2024. De maanden, jaren en decennia zijn gebaseerd op de datums van eerste toelating in het kentekenregister van de RDW. Dit is de datum waarop de auto voor het eerst op kenteken geregistreerd is. Voor geïmporteerde auto's is deze datum van het buitenlandse kenteken overgenomen. Gebruik het filter boven de grafiek om alle bekende registraties weer te geven, of alleen de auto's die nu nog op kenteken geregistreerd zijn, de auto's die geëxporteerd zijn of de auto's die op andere wijzen uit de registratie verdwenen zijn.
Advertentie:
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de meest voorkomende kleuren wordt geladen!
Rood is de meest voorkomende kleur van Ferrari Overige modellen. Er zijn momenteel 110 auto's van de Ferrari Overige modellen die in het rood rondrijden. Dat is 50% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
Benzine is de meest voorkomende brandstof waarmee de auto's van Ferrari Overige modellen rondrijden. Er zijn momenteel 217 auto's van Ferrari Overige modellen met benzine als energiebron. Dat is 99% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
De Ferrari Overige modellen komt in Nederland het vaakst voor als Coupé: Dit is de meest voorkomende carrosserievorm, er zijn 181 auto's van Ferrari Overige modellen met coupé als type carrosserie (dat is 83%).
Advertentie:
Onderstaande tabel toont de meest recent beschikbare gegevens over de Ferrari Overige modellen. Er zijn 10 verschillende tabellen. Selecteer een categorie in de linkerkolom om de tabel voor die categorie weer te geven. Er is keuze uit tabellen met het overzicht van de brandstofsoorten, het aantal cilinders, het motorvermogen, de carrosserievormen, de registratiedatums, de autogewichten, kleuren, modellen en de zuinigheidslabels.
Brandstof | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 217 | 99% |
Onbekend | 2 | 1% |
Alcohol | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+LPG | 0 | 0% |
Alcohol+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+LPG | 0 | 0% |
Benzine+CNG | 0 | 0% |
Benzine+CNG+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+CNG+LPG | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Benzine+LNG | 0 | 0% |
Benzine+LNG+LPG | 0 | 0% |
Benzine+LPG | 0 | 0% |
CNG | 0 | 0% |
CNG+LPG | 0 | 0% |
Diesel | 0 | 0% |
Diesel+Elektriciteit | 0 | 0% |
Diesel+LNG | 0 | 0% |
Elektriciteit | 0 | 0% |
Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Elektriciteit+Waterstof | 0 | 0% |
LNG | 0 | 0% |
LPG | 0 | 0% |
Waterstof | 0 | 0% |
Carrosserie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Bestelwagen | 0 | 0% |
Cabriolet | 24 | 11% |
Coupé | 181 | 83% |
Enkeldeksvoertuig | 0 | 0% |
Hatchback | 0 | 0% |
MPV | 0 | 0% |
Multipurpose vehicle (MPV) | 0 | 0% |
Onbekend | 12 | 5,5% |
Pick-uptruck | 0 | 0% |
Sedan | 2 | 0,91% |
Stationwagen | 0 | 0% |
Truckstationwagon | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met catalogusprijzen wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Aantal cilinders | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
4.0 | 2 | 0,91% |
6.0 | 2 | 0,91% |
8.0 | 86 | 39% |
12.0 | 129 | 59% |
Jaar | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
2020 | 1 | 0,46% |
2018 | 1 | 0,46% |
2011 | 1 | 0,46% |
2009 | 1 | 0,46% |
2008 | 2 | 0,91% |
2005 | 3 | 1,37% |
2004 | 16 | 7,3% |
2003 | 11 | 5% |
2002 | 1 | 0,46% |
2001 | 3 | 1,37% |
2000 | 11 | 5% |
1999 | 30 | 14% |
1998 | 21 | 9,6% |
1997 | 25 | 11% |
1996 | 4 | 1,83% |
1994 | 1 | 0,46% |
1993 | 2 | 0,91% |
1992 | 6 | 2,74% |
1991 | 2 | 0,91% |
1990 | 4 | 1,83% |
1989 | 5 | 2,28% |
1988 | 7 | 3,20% |
1987 | 3 | 1,37% |
1986 | 4 | 1,83% |
1985 | 4 | 1,83% |
1984 | 4 | 1,83% |
1983 | 10 | 4,57% |
1982 | 4 | 1,83% |
1981 | 4 | 1,83% |
1980 | 4 | 1,83% |
1979 | 1 | 0,46% |
1977 | 1 | 0,46% |
1976 | 1 | 0,46% |
1974 | 2 | 0,91% |
1972 | 1 | 0,46% |
1971 | 2 | 0,91% |
1970 | 1 | 0,46% |
1966 | 1 | 0,46% |
1965 | 1 | 0,46% |
1954 | 2 | 0,91% |
1953 | 1 | 0,46% |
1952 | 5 | 2,28% |
1951 | 1 | 0,46% |
1950 | 2 | 0,91% |
1949 | 1 | 0,46% |
1948 | 1 | 0,46% |
Gewicht | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
<600 kilogram | 0 | 0% |
600-800 kilogram | 4 | 1,83% |
800-900 kilogram | 1 | 0,46% |
900-1.000 kilogram | 2 | 0,91% |
1.000-1.100 kilogram | 5 | 2,28% |
1.100-1.200 kilogram | 5 | 2,28% |
1.200-1.300 kilogram | 29 | 13% |
1.300-1.400 kilogram | 48 | 22% |
1.400-1.500 kilogram | 16 | 7,3% |
1.500-1.750 kilogram | 95 | 43% |
1.750-2.000 kilogram | 14 | 6,4% |
2.000-2.500 kilogram | 0 | 0% |
2.500+ kilogram | 0 | 0% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Rood | 110 | 50% |
Grijs | 40 | 18% |
Blauw | 27 | 12% |
Zwart | 18 | 8,2% |
Geel | 14 | 6,4% |
Wit | 5 | 2,28% |
Groen | 4 | 1,83% |
Bruin | 1 | 0,46% |
Beige | 0 | 0% |
Crème | 0 | 0% |
Diversen | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Oranje | 0 | 0% |
Paars | 0 | 0% |
Rose | 0 | 0% |
Merk | Type | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|---|
FERRARI | F 133 | 63 | 29% |
FERRARI | F 131 ABM | 22 | 10% |
FERRARI | CHALLENGE | 13 | 5,9% |
FERRARI | BB 512I | 7 | 3,20% |
FERRARI | ENZO FERRARI | 6 | 2,74% |
FERRARI | 208 GTB TURBO | 4 | 1,83% |
FERRARI | 512TR | 4 | 1,83% |
FERRARI | 3 | 1,37% | |
FERRARI | 208 GTB | 3 | 1,37% |
FERRARI | 208 GTS TURBO | 3 | 1,37% |
FERRARI | 166 | 2 | 0,91% |
FERRARI | 195 S | 2 | 0,91% |
FERRARI | 208 GTS | 2 | 0,91% |
FERRARI | 208 TURBO | 2 | 0,91% |
FERRARI | 208GT4 | 2 | 0,91% |
FERRARI | 246 GT | 2 | 0,91% |
FERRARI | 750 MONZA | 2 | 0,91% |
FERRARI | BB 512 I | 2 | 0,91% |
FERRARI | F 119 AS | 2 | 0,91% |
FERRARI | F108 | 2 | 0,91% |
FERRARI | F110 AB/D | 2 | 0,91% |
FERRARI | F116 CLA | 2 | 0,91% |
FERRARI | F119 AB | 2 | 0,91% |
FERRARI | F131 | 2 | 0,91% |
FERRARI | F133 | 2 | 0,91% |
FERRARI | 166 INTER | 1 | 0,46% |
FERRARI | 208 2.0 GTS TURBO | 1 | 0,46% |
FERRARI | 208 GT4 DINO | 1 | 0,46% |
FERRARI | 208GTS | 1 | 0,46% |
FERRARI | 212 EXPORT | 1 | 0,46% |
FERRARI | 212 INTER | 1 | 0,46% |
FERRARI | 212 INTER GHIA | 1 | 0,46% |
FERRARI | 328GTS | 1 | 0,46% |
FERRARI | 340 AMERICAN SPIDER COMPETIZIONE | 1 | 0,46% |
FERRARI | 348TS | 1 | 0,46% |
FERRARI | 375MM SPIDER | 1 | 0,46% |
FERRARI | 430 | 1 | 0,46% |
FERRARI | BB 512 | 1 | 0,46% |
FERRARI | CHALLANGE STRADALE | 1 | 0,46% |
FERRARI | CHALLENGE STRADALE | 1 | 0,46% |
FERRARI | CONVERTIBLE | 1 | 0,46% |
FERRARI | D430 SPIDER | 1 | 0,46% |
FERRARI | DAYTONA SPYDER | 1 | 0,46% |
FERRARI | E-F456 | 1 | 0,46% |
FERRARI | ENZO | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 102 BB FERRARI BB 512I | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 105 A | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 106 | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 106 AS R | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 106 AS TP | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 10Z AB 365 GT4 BB | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 110 | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 119 AB | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 131 | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 133 ABM | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 40 U9 | 1 | 0,46% |
FERRARI | F 430 SPIDER F1 | 1 | 0,46% |
FERRARI | F101 CL | 1 | 0,46% |
FERRARI | F102BBI | 1 | 0,46% |
FERRARI | F108 MONDIAL | 1 | 0,46% |
FERRARI | F110 AB | 1 | 0,46% |
FERRARI | F110HB | 1 | 0,46% |
FERRARI | F116 | 1 | 0,46% |
FERRARI | F116CL | 1 | 0,46% |
FERRARI | F116CLA/456 | 1 | 0,46% |
FERRARI | F152 | 1 | 0,46% |
FERRARI | F360 MODENA | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERARI 412 | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI 208 TURBO | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI 330 GTC | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI 348TB | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI 365 GT 2+2 | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI 400 I | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI 500 SUPERFAST SPECIALE | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI 512 36 HP | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI 575M MARANELLO | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI 575M MARANELLO F1 | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI F 106 AS 308 GTS | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI F108AL | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI F110 | 1 | 0,46% |
FERRARI | FERRARI SP | 1 | 0,46% |
FERRARI | GT/4 SERIES II | 1 | 0,46% |
FERRARI | INTER 166 | 1 | 0,46% |
FERRARI | MFE1905GZ017 | 1 | 0,46% |
FERRARI | MONZA SP1 | 1 | 0,46% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Rood | 110 | 50% |
Grijs | 40 | 18% |
Blauw | 27 | 12% |
Zwart | 18 | 8,2% |
Geel | 14 | 6,4% |
Wit | 5 | 2,28% |
Groen | 4 | 1,83% |
Bruin | 1 | 0,46% |
Beige | 0 | 0% |
Crème | 0 | 0% |
Diversen | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Oranje | 0 | 0% |
Paars | 0 | 0% |
Rose | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met de motorvermogens wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Zuinigheidsclassificatie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
A | 0 | 0% |
B | 0 | 0% |
C | 0 | 0% |
D | 0 | 0% |
E | 0 | 0% |
F | 0 | 0% |
G | 13 | 6% |
Onbekend | 206 | 94% |
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenJouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!