Ford Overige modellen | Model gegevens |
---|---|
Aantal registraties toegelaten (status 3 december 2024) | 4 |
Aantal registraties tenaamgesteld (status 3 december 2024) | 1.837 |
Aantal registraties geëxporteerd* | 88 |
Aantal registraties gesloopt* | 89 |
Aantal registraties totaal* (1904 t/m 2022) | 2.018 |
Aantal verkocht (2022) | 1 |
Jaren eerste toelating* | 1904 t/m 2022 |
Meest voorkomende carrosserievorm* | Onbekend (817 stuks, 40%) |
Meest voorkomende kleur* | Groen (697 stuks, 35%) |
Meest voorkomende brandstof* | Benzine (1.783 stuks, 88%) |
Gemiddelde catalogusprijs* | €65.586 |
Gemiddeld vermogen* | 43 kW / 58 PK |
Gemiddeld gewicht* | 1.325 kg |
*: De data over registraties zijn gebaseerd zijn op het kentekenregister van de RDW van 1 augustus 2021 tot en met 3 december 2024. Registraties van de Ford Overige modellen die voor dat moment uit de database van de RDW zijn uitgeschreven, zijn helaas onbekend. Zie onderstaande toelichting voor een verdere uitleg.
Bron & definities
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
De tabel toont de aantallen verkochte personenauto's per maand en per jaar van de Ford Overige modellen:
Periode | Aantal verkocht Ford Overige modellen |
---|---|
2022 | 1 |
januari 2022 | 1 |
Bij weergave van maanden toont de grafiek de gegevens voor de periode van 2022 tot en met 2022. Het gemiddeld aantal verkochte auto's van de Ford Overige modellen in deze periode is 1 per maand.
Gebruikte cijfers: maandelijkse nieuwverkopen per merk en model van alle personenauto's in Nederland van de RAI en de BOVAG. De data worden maandelijks met de meest actuele cijfers bijgewerkt. De verkoopgegevens zijn het meest recent bijgewerkt op 1 december 2024.
Advertentie:
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
De grafiek toont het aantal auto's van de Ford Overige modellen per registratiemaand, jaar en decennium van de auto's. Het aantal is berekend op basis van de RDW voertuiggegevens van 2 oktober 2024. De maanden, jaren en decennia zijn gebaseerd op de datums van eerste toelating in het kentekenregister van de RDW. Dit is de datum waarop de auto voor het eerst op kenteken geregistreerd is. Voor geïmporteerde auto's is deze datum van het buitenlandse kenteken overgenomen. Gebruik het filter boven de grafiek om alle bekende registraties weer te geven, of alleen de auto's die nu nog op kenteken geregistreerd zijn, de auto's die geëxporteerd zijn of de auto's die op andere wijzen uit de registratie verdwenen zijn.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de meest voorkomende kleuren wordt geladen!
Groen is de meest voorkomende kleur van Ford Overige modellen. Er zijn momenteel 697 auto's van de Ford Overige modellen die in het groen rondrijden. Dat is 35% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
Benzine is de meest voorkomende brandstof waarmee de auto's van Ford Overige modellen rondrijden. Er zijn momenteel 1.783 auto's van Ford Overige modellen met benzine als energiebron. Dat is 88% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
De Ford Overige modellen komt in Nederland het vaakst voor als Onbekend: Dit is de meest voorkomende carrosserievorm, er zijn 817 auto's van Ford Overige modellen met onbekend als type carrosserie (dat is 40%).
Advertentie:
Onderstaande tabel toont de meest recent beschikbare gegevens over de Ford Overige modellen. Er zijn 10 verschillende tabellen. Selecteer een categorie in de linkerkolom om de tabel voor die categorie weer te geven. Er is keuze uit tabellen met het overzicht van de brandstofsoorten, het aantal cilinders, het motorvermogen, de carrosserievormen, de registratiedatums, de autogewichten, kleuren, modellen en de zuinigheidslabels.
Brandstof | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 1.783 | 88% |
Benzine+LPG | 177 | 8,8% |
Diesel | 35 | 1,73% |
Onbekend | 13 | 0,64% |
LPG | 9 | 0,45% |
Benzine+Elektriciteit | 1 | 0,05% |
Alcohol | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+LPG | 0 | 0% |
Alcohol+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+LPG | 0 | 0% |
Benzine+CNG | 0 | 0% |
Benzine+CNG+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+CNG+LPG | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Benzine+LNG | 0 | 0% |
Benzine+LNG+LPG | 0 | 0% |
CNG | 0 | 0% |
CNG+LPG | 0 | 0% |
Diesel+Elektriciteit | 0 | 0% |
Diesel+LNG | 0 | 0% |
Elektriciteit | 0 | 0% |
Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Elektriciteit+Waterstof | 0 | 0% |
LNG | 0 | 0% |
Waterstof | 0 | 0% |
Carrosserie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Bestelwagen | 0 | 0% |
Cabriolet | 497 | 25% |
Coupé | 109 | 5,4% |
Enkeldeksvoertuig | 0 | 0% |
Hatchback | 91 | 4,51% |
MPV | 7 | 0,35% |
Multipurpose vehicle (MPV) | 112 | 5,6% |
Onbekend | 817 | 40% |
Pick-uptruck | 5 | 0,25% |
Sedan | 241 | 12% |
Stationwagen | 134 | 6,6% |
Truckstationwagon | 5 | 0,25% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met catalogusprijzen wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Aantal cilinders | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Geen (niet van toepassing) | 6 | 0,30% |
2.0 | 1 | 0,05% |
3.0 | 1 | 0,05% |
4.0 | 1.122 | 56% |
5.0 | 1 | 0,05% |
6.0 | 317 | 16% |
8.0 | 561 | 28% |
10.0 | 9 | 0,45% |
Jaar | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
2022 | 1 | 0,05% |
2020 | 3 | 0,15% |
2019 | 1 | 0,05% |
2018 | 3 | 0,15% |
2017 | 7 | 0,35% |
2016 | 3 | 0,15% |
2015 | 5 | 0,25% |
2014 | 7 | 0,35% |
2013 | 5 | 0,25% |
2012 | 4 | 0,20% |
2011 | 7 | 0,35% |
2010 | 4 | 0,20% |
2009 | 5 | 0,25% |
2008 | 1 | 0,05% |
2007 | 10 | 0,50% |
2006 | 9 | 0,45% |
2005 | 15 | 0,74% |
2004 | 20 | 0,99% |
2003 | 22 | 1,09% |
2002 | 19 | 0,94% |
2001 | 14 | 0,69% |
2000 | 23 | 1,14% |
1999 | 15 | 0,74% |
1998 | 16 | 0,79% |
1997 | 14 | 0,69% |
1996 | 15 | 0,74% |
1995 | 6 | 0,30% |
1994 | 6 | 0,30% |
1993 | 10 | 0,50% |
1992 | 6 | 0,30% |
1991 | 9 | 0,45% |
1990 | 2 | 0,10% |
1989 | 6 | 0,30% |
1988 | 5 | 0,25% |
1987 | 5 | 0,25% |
1986 | 5 | 0,25% |
1985 | 6 | 0,30% |
1984 | 12 | 0,59% |
1983 | 16 | 0,79% |
1982 | 12 | 0,59% |
1981 | 15 | 0,74% |
1980 | 24 | 1,19% |
1979 | 21 | 1,04% |
1978 | 14 | 0,69% |
1977 | 7 | 0,35% |
1976 | 14 | 0,69% |
1975 | 16 | 0,79% |
1974 | 11 | 0,55% |
1973 | 17 | 0,84% |
1972 | 26 | 1,29% |
1971 | 59 | 2,92% |
1970 | 99 | 4,91% |
1969 | 89 | 4,41% |
1968 | 59 | 2,92% |
1967 | 32 | 1,59% |
1966 | 25 | 1,24% |
1965 | 32 | 1,59% |
1964 | 16 | 0,79% |
1963 | 10 | 0,50% |
1962 | 4 | 0,20% |
1961 | 9 | 0,45% |
1960 | 10 | 0,50% |
1959 | 36 | 1,78% |
1958 | 15 | 0,74% |
1957 | 16 | 0,79% |
1956 | 27 | 1,34% |
1955 | 45 | 2,23% |
1954 | 44 | 2,18% |
1953 | 15 | 0,74% |
1952 | 11 | 0,55% |
1951 | 15 | 0,74% |
1950 | 17 | 0,84% |
1949 | 10 | 0,50% |
1948 | 20 | 0,99% |
1947 | 23 | 1,14% |
1946 | 20 | 0,99% |
1945 | 39 | 1,93% |
1944 | 69 | 3,42% |
1943 | 131 | 6,5% |
1942 | 201 | 10% |
1941 | 31 | 1,54% |
1940 | 8 | 0,40% |
1939 | 6 | 0,30% |
1938 | 19 | 0,94% |
1937 | 19 | 0,94% |
1936 | 24 | 1,19% |
1935 | 31 | 1,54% |
1934 | 27 | 1,34% |
1933 | 13 | 0,64% |
1932 | 27 | 1,34% |
1931 | 17 | 0,84% |
1930 | 15 | 0,74% |
1929 | 21 | 1,04% |
1928 | 6 | 0,30% |
1927 | 2 | 0,10% |
1926 | 4 | 0,20% |
1925 | 3 | 0,15% |
1924 | 2 | 0,10% |
1923 | 3 | 0,15% |
1922 | 1 | 0,05% |
1920 | 3 | 0,15% |
1917 | 1 | 0,05% |
1915 | 2 | 0,10% |
1914 | 6 | 0,30% |
1913 | 3 | 0,15% |
1912 | 4 | 0,20% |
1911 | 1 | 0,05% |
1907 | 1 | 0,05% |
1904 | 1 | 0,05% |
Gewicht | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
<600 kilogram | 9 | 0,45% |
600-800 kilogram | 92 | 4,56% |
800-900 kilogram | 169 | 8,4% |
900-1.000 kilogram | 152 | 7,5% |
1.000-1.100 kilogram | 502 | 25% |
1.100-1.200 kilogram | 215 | 11% |
1.200-1.300 kilogram | 155 | 7,7% |
1.300-1.400 kilogram | 120 | 5,9% |
1.400-1.500 kilogram | 118 | 5,8% |
1.500-1.750 kilogram | 199 | 9,9% |
1.750-2.000 kilogram | 108 | 5,4% |
2.000-2.500 kilogram | 89 | 4,41% |
2.500+ kilogram | 90 | 4,46% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Groen | 697 | 35% |
Blauw | 279 | 14% |
Zwart | 244 | 12% |
Rood | 212 | 11% |
Grijs | 176 | 8,7% |
Wit | 138 | 6,8% |
Bruin | 80 | 3,96% |
Geel | 76 | 3,77% |
Beige | 72 | 3,57% |
Paars | 16 | 0,79% |
Onbekend | 8 | 0,40% |
Diversen | 7 | 0,35% |
Oranje | 6 | 0,30% |
Crème | 4 | 0,20% |
Rose | 3 | 0,15% |
Merk | Type | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|---|
FORD | GPW | 235 | 12% |
FORD | JEEP | 112 | 5,6% |
FORD | RBT | 41 | 2,03% |
FORD | 12 M 1300 | 32 | 1,59% |
FORD | 20 M | 25 | 1,24% |
FORD | 15 M | 24 | 1,19% |
FORD | VIL | 24 | 1,19% |
FORD | 19 | 0,94% | |
FORD | 20 MXL 2300S | 19 | 0,94% |
FORD | GPA | 19 | 0,94% |
FORD | Y | 18 | 0,89% |
FORD | GPW JEEP | 17 | 0,84% |
FORD | CUSTOMLINE | 14 | 0,69% |
FORD | FORD | 14 | 0,69% |
FORD | V8 | 14 | 0,69% |
FORD | 26M2600 | 13 | 0,64% |
FORD | ALL | 13 | 0,64% |
FORD | COUPE | 13 | 0,64% |
FORD | CUSTOM | 13 | 0,64% |
FORD | FORD GPW | 11 | 0,55% |
FORD | GP | 11 | 0,55% |
FORD | 17M 1700 | 10 | 0,50% |
FORD | G 39 T | 10 | 0,50% |
FORD | TOURING | 10 | 0,50% |
FORD | VLS | 10 | 0,50% |
FORD | EXCURSION | 9 | 0,45% |
FORD | ELITE | 8 | 0,40% |
FORD | GECP | 8 | 0,40% |
FORD | JEEP GPW | 8 | 0,40% |
FORD | M151A2 | 8 | 0,40% |
FORD | ZEPHYR 6 | 8 | 0,40% |
FORD | 12M1300 | 7 | 0,35% |
FORD | 15 M R.S.COUPE | 7 | 0,35% |
FORD | 26 M 2600 AUTOMATIC | 7 | 0,35% |
FORD | G.P.W. | 7 | 0,35% |
FORD | G39T | 7 | 0,35% |
FORD | M 151 | 7 | 0,35% |
FORD | SUPER DE LUXE | 7 | 0,35% |
FORD | ZEPHYR 2500 | 7 | 0,35% |
FORD | --- | 6 | 0,30% |
FORD | 12 M | 6 | 0,30% |
FORD | 12 M COUPE 1300 | 6 | 0,30% |
FORD | 17M 1700S | 6 | 0,30% |
FORD | 26M 2600 AUTOMATIC | 6 | 0,30% |
FORD | COBRA | 6 | 0,30% |
FORD | DM2 | 6 | 0,30% |
FORD | EDSEL | 6 | 0,30% |
FORD | EIFEL | 6 | 0,30% |
FORD | F100 | 6 | 0,30% |
FORD | GU | 6 | 0,30% |
FORD | M 151 A1 | 6 | 0,30% |
FORD | PHAETON | 6 | 0,30% |
FORD | RANCH WAGON | 6 | 0,30% |
FORD | RL2 | 6 | 0,30% |
FORD | 17M | 5 | 0,25% |
FORD | 20MXL2300 S | 5 | 0,25% |
FORD | 79A | 5 | 0,25% |
FORD | ALL CABRIOLET | 5 | 0,25% |
FORD | CLUB WAGON | 5 | 0,25% |
FORD | DE LUXE | 5 | 0,25% |
FORD | F150 | 5 | 0,25% |
FORD | MB | 5 | 0,25% |
FORD | PHEATON | 5 | 0,25% |
FORD | PILOT | 5 | 0,25% |
FORD | SALOON | 5 | 0,25% |
FORD | SEDAN | 5 | 0,25% |
FORD | VEDETTE | 5 | 0,25% |
FORD | XNY | 5 | 0,25% |
FORD | -- | 4 | 0,20% |
FORD | 000 | 4 | 0,20% |
FORD | 18 | 4 | 0,20% |
FORD | 20 MTS 2300S | 4 | 0,20% |
FORD | 20 X L 2300 S | 4 | 0,20% |
FORD | 20M XL | 4 | 0,20% |
FORD | 20M XL 2300 S AUTOMATIC | 4 | 0,20% |
FORD | CLUB WAGON CHATEAU | 4 | 0,20% |
FORD | DNW | 4 | 0,20% |
FORD | DORCHESTER AUTO | 4 | 0,20% |
FORD | FIVE HUNDRED | 4 | 0,20% |
FORD | GAL | 4 | 0,20% |
FORD | GFJ | 4 | 0,20% |
FORD | GPW (JEEP) | 4 | 0,20% |
FORD | RHEIN | 4 | 0,20% |
FORD | RUNABOUT | 4 | 0,20% |
FORD | SPORTS | 4 | 0,20% |
FORD | TRK AMB 4L 4X2 FORD RH | 4 | 0,20% |
FORD | U2 | 4 | 0,20% |
FORD | VHL | 4 | 0,20% |
FORD | ZEPHYR | 4 | 0,20% |
FORD | ZODIAC | 4 | 0,20% |
FORD | - | 3 | 0,15% |
FORD | 12M 1300 | 3 | 0,15% |
FORD | 17M 1700 S | 3 | 0,15% |
FORD | 17M RS | 3 | 0,15% |
FORD | 20 MTS | 3 | 0,15% |
FORD | 68 | 3 | 0,15% |
FORD | 69A | 3 | 0,15% |
FORD | 8 | 3 | 0,15% |
FORD | 81 E 4-SA | 3 | 0,15% |
FORD | 81E4-SA | 3 | 0,15% |
Ford | Overige types | 894 | 44% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Groen | 697 | 35% |
Blauw | 279 | 14% |
Zwart | 244 | 12% |
Rood | 212 | 11% |
Grijs | 176 | 8,7% |
Wit | 138 | 6,8% |
Bruin | 80 | 3,96% |
Geel | 76 | 3,77% |
Beige | 72 | 3,57% |
Paars | 16 | 0,79% |
Onbekend | 8 | 0,40% |
Diversen | 7 | 0,35% |
Oranje | 6 | 0,30% |
Crème | 4 | 0,20% |
Rose | 3 | 0,15% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met de motorvermogens wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Zuinigheidsclassificatie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
A | 0 | 0% |
B | 1 | 0% |
C | 0 | 0% |
D | 1 | 0% |
E | 0 | 0% |
F | 0 | 0% |
G | 0 | 0% |
Onbekend | 2.016 | 100% |
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenJouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!