Peugeot Overige modellen | Model gegevens |
---|---|
Aantal actieve registraties | 2.484 |
Jaren eerste toelating | 1895 t/m 2020 |
Aantal verkocht (2020 t/m 2022) | 9 |
Meest voorkomende kleur | Grijs |
Meest voorkomende brandstof | Benzine |
Gemiddelde catalogusprijs | €25.138 |
Gemiddeldvermogen | 75 kW / 102 PK |
De gegevens in bovenstaande tabel zijn gebaseerd op het kentekenregister van de RDW.
Even geduld alsjeblieft...
de cijfers over de autoverkopen per maand worden geladen!
Bovenstaande grafiek is gebaseerd op de cijfers over de maandelijkse nieuwverkopen per merk en model van alle personenauto's in Nederland van de RAI vereniging en de BOVAG. Deze grafiek wordt maandelijks met de meest actuele cijfers bijgewerkt. De grafiek toont de gegevens voor de periode van augustus 2020 tot en met juni 2022. Het gemiddeld aantal verkochte auto's van de Peugeot Overige modellen in deze periode is 1 per maand.
Even geduld alsjeblieft...
de cijfers over de autoverkopen per jaar worden geladen!
Bovenstaande grafiek toont de verkoopcijfers van de Peugeot Overige modellen voor de jaren 2020 tot en met 2022. In totaal zijn er in deze periode 9 exemplaren van de Peugeot Overige modellen verkocht. Het gemiddeld aantal verkochte auto's per jaar in deze periode komt daarmee op 3 per jaar.
De volgende drie grafieken tonen het aantal auto's van de Peugeot Overige modellen per registratiemaand, jaar en decennium van de auto's. Het aantal is berekend op basis van de RDW voertuiggegevens van 3 april 2024. De maanden, jaren en decennia zijn gebaseerd op de datums van eerste toelating in het kentekenregister van de RDW. Dit is de datum waarop de auto voor het eerst op kenteken geregistreerd is. Voor geïmporteerde auto's is deze datum van het buitenlandse kenteken overgenomen.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met het aantal auto's naar registratiedatum per maand wordt geladen!
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met het aantal auto's naar registratiedatum per jaar wordt geladen!
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met het aantal auto's naar registratiedatum per decennium wordt geladen!
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de meest voorkomende kleuren wordt geladen!
Grijs is de meest voorkomende kleur van Peugeot Overige modellen. Er zijn momenteel 1.205 auto's van de Peugeot Overige modellen die in het grijs rondrijden. Dat is 49% van het totaal.
Advertentie:
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
Benzine is de meest voorkomende brandstof waarmee de auto's van Peugeot Overige modellen rondrijden. Er zijn momenteel 2.346 auto's van Peugeot Overige modellen met benzine als energiebron. Dat is 94% van het totaal.
Even geduld alsjeblieft...
de grafiek met de brandstofsoorten wordt geladen!
De Peugeot Overige modellen komt in Nederland het vaakst voor als Hatchback: Dit is de meest voorkomende carrosserievorm, er zijn 1.192 auto's van Peugeot Overige modellen met hatchback als type carrosserie (dat is 48%).
Advertentie:
Onderstaande tabel toont de meest recent beschikbare gegevens over de Peugeot Overige modellen. Er zijn 10 verschillende tabellen. Selecteer een categorie in de linkerkolom om de tabel voor die categorie weer te geven. Er is keuze uit tabellen met het overzicht van de brandstofsoorten, het aantal cilinders, het motorvermogen, de carrosserievormen, de registratiedatums, de autogewichten, kleuren, modellen en de zuinigheidslabels.
Brandstof | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 2.346 | 94% |
Diesel | 125 | 5% |
Benzine+LPG | 11 | 0,44% |
Elektriciteit | 2 | 0,08% |
Alcohol | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+Benzine+LPG | 0 | 0% |
Alcohol+CNG | 0 | 0% |
Alcohol+Elektriciteit | 0 | 0% |
Alcohol+LPG | 0 | 0% |
Benzine+CNG | 0 | 0% |
Benzine+CNG+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+CNG+LPG | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit | 0 | 0% |
Benzine+Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Benzine+LNG | 0 | 0% |
Benzine+LNG+LPG | 0 | 0% |
CNG | 0 | 0% |
CNG+LPG | 0 | 0% |
Diesel+Elektriciteit | 0 | 0% |
Diesel+LNG | 0 | 0% |
Elektriciteit+LPG | 0 | 0% |
Elektriciteit+Waterstof | 0 | 0% |
LNG | 0 | 0% |
LPG | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Waterstof | 0 | 0% |
Carrosserie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Bestelwagen | 0 | 0% |
Cabriolet | 54 | 2,17% |
Coupé | 2 | 0,08% |
Hatchback | 1.192 | 48% |
MPV | 0 | 0% |
Multipurpose vehicle (MPV) | 1.108 | 45% |
Onbekend | 60 | 2,42% |
Pick-uptruck | 0 | 0% |
Sedan | 23 | 0,93% |
Stationwagen | 45 | 1,81% |
Truckstationwagon | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met catalogusprijzen wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Aantal cilinders | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
1.0 | 1 | 0,04% |
2.0 | 5 | 0,20% |
3.0 | 16 | 0,64% |
4.0 | 2.454 | 99% |
6.0 | 6 | 0,24% |
Onbekend | 2 | 0,08% |
Jaar | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
2020 | 4 | 0,16% |
2019 | 1 | 0,04% |
2018 | 1 | 0,04% |
2017 | 1 | 0,04% |
2016 | 3 | 0,12% |
2015 | 4 | 0,16% |
2014 | 5 | 0,20% |
2013 | 3 | 0,12% |
2012 | 4 | 0,16% |
2011 | 52 | 2,09% |
2010 | 942 | 38% |
2009 | 852 | 34% |
2008 | 4 | 0,16% |
2007 | 1 | 0,04% |
2006 | 4 | 0,16% |
2005 | 5 | 0,20% |
2004 | 7 | 0,28% |
2003 | 21 | 0,85% |
2002 | 62 | 2,50% |
2001 | 85 | 3,42% |
2000 | 9 | 0,36% |
1999 | 27 | 1,09% |
1998 | 165 | 6,6% |
1997 | 67 | 2,70% |
1996 | 31 | 1,25% |
1995 | 8 | 0,32% |
1994 | 3 | 0,12% |
1993 | 2 | 0,08% |
1992 | 2 | 0,08% |
1991 | 3 | 0,12% |
1990 | 6 | 0,24% |
1989 | 3 | 0,12% |
1988 | 3 | 0,12% |
1987 | 2 | 0,08% |
1986 | 2 | 0,08% |
1985 | 2 | 0,08% |
1984 | 1 | 0,04% |
1983 | 2 | 0,08% |
1980 | 2 | 0,08% |
1979 | 7 | 0,28% |
1978 | 6 | 0,24% |
1977 | 2 | 0,08% |
1976 | 1 | 0,04% |
1975 | 1 | 0,04% |
1974 | 1 | 0,04% |
1972 | 1 | 0,04% |
1971 | 1 | 0,04% |
1966 | 1 | 0,04% |
1965 | 1 | 0,04% |
1964 | 1 | 0,04% |
1961 | 1 | 0,04% |
1960 | 1 | 0,04% |
1958 | 1 | 0,04% |
1957 | 1 | 0,04% |
1956 | 1 | 0,04% |
1954 | 2 | 0,08% |
1951 | 1 | 0,04% |
1938 | 1 | 0,04% |
1937 | 1 | 0,04% |
1935 | 2 | 0,08% |
1934 | 2 | 0,08% |
1932 | 1 | 0,04% |
1930 | 2 | 0,08% |
1929 | 6 | 0,24% |
1928 | 4 | 0,16% |
1927 | 3 | 0,12% |
1926 | 3 | 0,12% |
1925 | 4 | 0,16% |
1924 | 1 | 0,04% |
1923 | 4 | 0,16% |
1922 | 3 | 0,12% |
1921 | 2 | 0,08% |
1920 | 2 | 0,08% |
1919 | 1 | 0,04% |
1915 | 1 | 0,04% |
1911 | 1 | 0,04% |
1910 | 2 | 0,08% |
1908 | 1 | 0,04% |
1905 | 1 | 0,04% |
1902 | 1 | 0,04% |
1900 | 1 | 0,04% |
1898 | 1 | 0,04% |
1895 | 1 | 0,04% |
Gewicht | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
<600 kilogram | 12 | 0,48% |
600-800 kilogram | 86 | 3,46% |
800-900 kilogram | 113 | 4,55% |
900-1.000 kilogram | 899 | 36% |
1.000-1.100 kilogram | 21 | 0,85% |
1.100-1.200 kilogram | 134 | 5,4% |
1.200-1.300 kilogram | 54 | 2,17% |
1.300-1.400 kilogram | 37 | 1,49% |
1.400-1.500 kilogram | 1.078 | 43% |
1.500-1.750 kilogram | 39 | 1,57% |
1.750-2.000 kilogram | 7 | 0,28% |
2.000-2.500 kilogram | 3 | 0,12% |
2.500+ kilogram | 1 | 0,04% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 1.205 | 49% |
Zwart | 473 | 19% |
Blauw | 405 | 16% |
Rood | 157 | 6,3% |
Wit | 84 | 3,38% |
Groen | 76 | 3,06% |
Geel | 33 | 1,33% |
Oranje | 25 | 1,01% |
Paars | 10 | 0,40% |
Beige | 9 | 0,36% |
Bruin | 7 | 0,28% |
Crème | 0 | 0% |
Diversen | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Rose | 0 | 0% |
Merk | Type | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|---|
PEUGEOT | 0***** | 1.060 | 43% |
PEUGEOT | 2***** | 729 | 29% |
PEUGEOT | 3*RFN* | 110 | 4,43% |
PEUGEOT | 1*NFX | 102 | 4,11% |
PEUGEOT | 2*HFZ | 57 | 2,29% |
PEUGEOT | 3*RHY* | 31 | 1,25% |
PEUGEOT | 0U**** | 29 | 1,17% |
PEUGEOT | 1*CDZ | 26 | 1,05% |
PEUGEOT | 2*KFX | 26 | 1,05% |
PEUGEOT | 24 | 0,97% | |
PEUGEOT | 1*NFW | 21 | 0,85% |
PEUGEOT | RANCH | 20 | 0,81% |
PEUGEOT | 1*CDY | 16 | 0,64% |
PEUGEOT | 2*NFZ | 11 | 0,44% |
PEUGEOT | 1*VJZ | 10 | 0,40% |
PEUGEOT | 190 S | 9 | 0,36% |
PEUGEOT | 1*KFX | 8 | 0,32% |
PEUGEOT | 543 A11 GL | 8 | 0,32% |
PEUGEOT | 8*DHX | 7 | 0,28% |
PEUGEOT | 108 VTI 82 | 6 | 0,24% |
PEUGEOT | 543 A11 SL | 6 | 0,24% |
PEUGEOT | 2 KFX | 5 | 0,20% |
PEUGEOT | 2 RFN | 5 | 0,20% |
PEUGEOT | 20C | 5 | 0,20% |
PEUGEOT | 3 RFN | 4 | 0,16% |
PEUGEOT | 2 NFU | 3 | 0,12% |
PEUGEOT | 3 RFK | 3 | 0,12% |
PEUGEOT | 7D CABRIOLET | 3 | 0,12% |
PEUGEOT | 8*BFZ | 3 | 0,12% |
PEUGEOT | - | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | 177M | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | 190S | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | 1C | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | 2 HFX | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | 2 KFW | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | 2 RFR | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | 20 D | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | 543A12S | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | PEUGEOT | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | PEUGEOT P4 | 2 | 0,08% |
PEUGEOT | 0203 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 1 HFX | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 1*NFZ | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 107 URBAN 1.0 5T | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 10A | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 116 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 125 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 125 DOUBLE PHAETON | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 126 TOURING | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 138A | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 153B | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 161 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 163 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 163 B | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 163 BR | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 163 BS | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 172 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 172 BC | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 172 QUADRILETTE | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 172 R | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 172 S | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 172M TORPEDO | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 172R | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 172R 5PA | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 177 B | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 177 M | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 177 M2 TORPEDO | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 177 R | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 181B | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 183 C | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 190 S GRAND SPORT | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 1CHDZ/106 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2 KWF | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2*WJZ | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 20 C | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 20 D CABRIOLET | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 208 3P ACTIVE VTI8 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 208 E-TENSE | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 20C 205 RALLYE | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 20D | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 20DK22 205 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 280 G52 KAMPPERAUTO | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 280C52 COMBI LUXE | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 290 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 290 G52/2 KAMPOEERAUTO | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2AKFWF | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2AKFWF 206 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2ANFU/206 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2CKFXE | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2HFX | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2HNFU/ 206 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2KFW | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2KWF | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 2O1 | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 3 FRN | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 3008 GT LINE | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 3008 PURETECH 130 SUV | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 306XT | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 3CNFUK | 1 | 0,04% |
PEUGEOT | 4 | 1 | 0,04% |
Peugeot | Overige types | 55 | 2,21% |
Kleur | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 1.205 | 49% |
Zwart | 473 | 19% |
Blauw | 405 | 16% |
Rood | 157 | 6,3% |
Wit | 84 | 3,38% |
Groen | 76 | 3,06% |
Geel | 33 | 1,33% |
Oranje | 25 | 1,01% |
Paars | 10 | 0,40% |
Beige | 9 | 0,36% |
Bruin | 7 | 0,28% |
Crème | 0 | 0% |
Diversen | 0 | 0% |
Onbekend | 0 | 0% |
Rose | 0 | 0% |
Werk in uitvoering. Deze pagina is net nieuw. De tabel met de motorvermogens wordt zo snel mogelijk toegevoegd.
Zuinigheidsclassificatie | Aantal RDW | Percentage |
---|---|---|
A | 0 | 0% |
B | 270 | 11% |
C | 1.546 | 62% |
D | 157 | 6,3% |
E | 0 | 0% |
F | 0 | 0% |
G | 0 | 0% |
Onbekend | 511 | 21% |
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenJouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!