Middelbare school Cheider in Amsterdam

Verken alle cijfers over Middelbare school Cheider in Amsterdam. Krijg inzicht in schoolresultaten zoals slagingspercentages, opstromers en zittenblijvers. En bekijk de data over leerlingen, personeel, inspectiebeoordelingen en de omgeving van de school.
Verken alle cijfers over Middelbare school Cheider in Amsterdam. Krijg inzicht in schoolresultaten zoals slagingspercentages, opstromers en zittenblijvers. En bekijk de data over leerlingen, personeel, inspectiebeoordelingen en de omgeving van de school.
Aantal leerlingen per schooljaar
Middelbare school Cheider telt 39 leerlingen in schooljaar 2023-2024.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het totaal aantal leerlingen per schooljaar voor de schoolvestiging Cheider.


Onderstaande tabel toont het aantal leerlingen per schooljaar dat bij Middelbare school Cheider is ingeschreven:

SchooljaarAantal leerlingen Cheider% verschil t.o.v. vorig schooljaar
2023-20243918%
2022-202333-11%
2021-2022378,8%
2020-202134-8,1%
2019-202037-5,1%
2018-2019392,63%
2017-20183812%
2016-201734-5,6%
2015-201636-2,70%
2014-201537-18%
2013-20144512%
2012-201340-17%
2011-201248geen data

Het aantal leerlingen per schooljaar is bepaald op basis van de data van DUO over leerlingen per schoolvestiging. Hierbij geldt het aantal leerlingen dat op peildatum 1 oktober van ieder schooljaar bij de schoolvestiging was ingeschreven. De schooljaren met het hoogste aantal leerlingen waren 2011-2012 (48 leerlingen) en 2013-2014 (45 leerlingen).

Kaart met scholen in de omgeving
Cheider (nummer 1 op de kaart) met de dichtstbijzijnde scholen.
Kaart van de school met de tien dichtsbijzijnde scholen. Hierbij zijn de scholen genummerd van 1 tot en met 10. Nummer 1 is toegekend aan de schoolvestiging zelf: Cheider.


Middelbare school Cheider biedt voortgezet onderwijs van het type "MAVO / HAVO / VWO" met de denominatie "Bijzonder". aan 39 leerlingen in schooljaar 2023-2024. Er zijn 2 scholen met "Cheider" in hun naam.

Advertentie:

Leerlingen per postcode
Leerlingaantallen naar de postcode van het huisadres van de leerlingen.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het overzicht van het aantal leerlingen per postcode voor de 5 meest voorkomende postcodes van de huisadressen van de leerlingen van Cheider in 2023-2024. Bekijk de data voor de eerdere schooljaren in de tabel.


Onderstaande tabel toont het aantal leerlingen van Cheider per postcode van het huisadres van de leerling. Er is een kolom per schooljaar en de eerste kolom toont de som van het aantal leerlingen over alle schooljaren. De gegevens zijn van hoog naar laag gesorteerd op het aantal leerlingen per postcode in schooljaar 2023-2024. Er worden alleen postcodes weergeven waarbij het aantal leerlingen dat in schooljaar 2023-2024 naar Cheider is gegaan minimaal vijf of meer leerlingen is.

PostcodeTotaal schooljaren2023-20242022-20232021-20222020-20212019-20202018-20192017-20182016-20172015-20162014-20152013-20142012-20132011-2012
11819287888873556910
108112176767109111110131212
10826653332445669610
1083515543433544524

De meeste leerlingen (14) van Cheider wonen in schooljaar 2023-2024 in postcodegebied Overige.

Toelichting op het aantal leerlingen per postcode:

Vanaf schooljaar 2023-2024 mogen de gegevens alleen gedeeld worden als er minimaal vijf leerlingen uit een postcodegebied komen. Kleinere gebieden zijn daarom samengevoegd tot de categorie overige. Dit als gevolg van de toepassing van de privacyregels uit de AVG door DUO.

Soorten opleidingen
Aantal leerlingen per type opleiding per schooljaar.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het aantal leerlingen per type opleiding per schooljaar voor Cheider. Omdat sommige scholen gecombineerde brugklassen kennen, is het niet altijd duidelijk of een leerling onder VMBO, HAVO of VWO valt. Daarom zijn voor VMBO, HAVO en VWO de eerste 2 leerjaren onder de noemer 'Brugjaar' geplaatst. HAVO VWO combinatieklassen in leerjaar 3 worden als 'HAVO/VWO' weergegeven.

Met het filter boven de grafiek kan het totaal aantal leerlingen of het aantal mannelijke of vrouwelijke leerlingen worden weergegeven.

Leerlingen per leerjaar
Aantal leerlingen naar klas of leerjaar in schooljaar 2023-2024.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont de verdeling van leerlingen naar leerjaar in schooljaar 2023-2024 voor Cheider. Vanaf schooljaar 2023-2024 worden de aantallen alleen getoond als er meer dan 5 leerlingen in een leerjaar voorkomen.


Onderstaande tabel toont het aantal leerlingen naar leerjaar dat op peildatum 1 oktober van schooljaar 2023-2024 bij Cheider was ingeschreven:

LeerjaarAantal leerlingen schooljaar 2023-2024 van Cheider
110
27
38
46
56
61 tot 5
Overige2

10 leerlingen van Cheider zaten in schooljaar 2023-2024 in klas of leerjaar 1.

Leerjaren
Aantal leerlingen naar klas of leerjaar per schooljaar.








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande lijngrafiek toont het totaal aantal leerlingen per leerjaar en per schooljaar voor Cheider.

Klas, leergang, leerjaar of verblijfsjaar? Zie de toelichting.

Definitie van leerjaren:

Defintie van een klas (leergang):
Een klas wordt ook wel een leergang, leerjaar of verblijfsjaar genoemd. Leerjaar wordt gebruikt in het vmbo, de havo en het vwo. Voor het praktijkonderwijs is sprake van een verblijfsjaar omdat leerlingen in het praktijkonderwijs niet kunnen blijven zitten.
Leesvoorbeeld::
Het aantal leerlingen in klas 1 in schooljaar 2023-2024 zal meestal overeenkomen met het aantal leerlingen in klas 2 in schooljaar 2024-2025. Het verschil komt eventueel door zij-instroom, zij-uitstroom en zittenblijvers in zowel het 'oude' als het 'nieuwe' klassejaar. Zij-instroom komt van leerlingen die van een andere middelbareschool zijn gekomen. Zij-uitstroom zijn leerlingen die de school voor het behalen van een diploma hebben verlaten.
Percentage geslaagde leerlingen per schooljaar






Heel even geduld alsjeblieft...

de examen gegevens

worden geladen!







Bovenstaande grafiek toont het percentage geslaagde leerlingen naar geslacht per jaar. Het percentage geslaagde leerlingen is berekend door het aantal geslaagden te delen door het totaal aantal examenkandidaten in een jaar.

Meer over de eindexamens

Advertentie:

Slagingspercentages per type onderwijs per examenjaar

Gebruik de 2 keuzelijsten en selecteer op examenjaar of type onderwijs:







Heel even geduld alsjeblieft...

de examen gegevens

worden geladen!







Hoeveel procent van de leerlingen van Cheider slaagt voor het examen? En wat is het verschil per examenjaar en per type onderwijs? Dat zie je in bovenstaand overzicht. Het gewogen gemiddelde voor alle type opleidingen is te kiezen als "Totaal", het gewogen gemiddelde voor alle beschikbare examenjaren als "Alle jaren".


Toelichting op de slagingspercentages voor Cheider:
De kleuren rood, oranje en groen op de schaal van de grafiek zijn gebaseerd op landelijke cijfers voor alle types onderwijs in examenjaar (zie deze uitleg)
Rood is de eerste 10% observaties van het gewogen gemiddelde slagingspercentage van alle vestigingen in het voortgezet onderwijs, oranje is de volgende 15% en groen toont de beste 25% observaties).
Bekijk hier meer informatie over de berekening en een analyse voor alle middelbare scholen in Nederland.
Aantal leerlingen per gekozen profiel






Heel even geduld alsjeblieft...

de opleidingsgegevens worden geladen

voor Cheider







Bovenstaand 'gestapeld staafdiagram' toont het aantal leerlingen per gekozen opleidingsprofiel per examenjaar. Standaard worden de (maximaal) vijf grootste opleidingen voor examenjaar 2022-2023 getoond. Het is mogelijk om zelf te kiezen welke opleidingen getoond worden.

Aantal opstromers (leerlingen die een niveau omhoog zijn gegaan) per schooljaar
Schooljaren 2013-2014 tot en met 2022-2023, Cheider






Heel even geduld alsjeblieft...

de opstroomgegevens

worden geladen!







Aantal opstromers per schooljaar voor Cheider.

Voor Cheider zijn gegevens over opstromers bekend over de schooljaren 2013-2014 tot en met 2022-2023.

Percentage opstromers
2022-2023, Cheider






Heel even geduld alsjeblieft...

de opstroomgegevens

worden geladen!







Percentage opstromers voor Cheider, ten opzichte van het percentage voor de provincie Noord-Holland en Nederland.

In schooljaar 2022-2023 is 27% procent van de leerlingen van Cheider naar een hoger schooltype gegaan.

Aantal afstromers (leerlingen die een niveau omlaag zijn gegaan) per schooljaar
Schooljaren 2013-2014 tot en met 2022-2023, Cheider






Heel even geduld alsjeblieft...

de afstroomgegevens

worden geladen!







Aantal afstromers per schooljaar voor Cheider.

Voor Cheider zijn gegevens over afstromers bekend over de schooljaren 2013-2014 tot en met 2022-2023.

Percentage afstromers
2022-2023, Cheider






Heel even geduld alsjeblieft...

de gegevens

worden geladen!







Percentage afstromers voor Cheider, ten opzichte van het percentage voor de provincie Noord-Holland en Nederland.

In schooljaar 2022-2023 is 0% procent van de leerlingen van Cheider naar een lager schooltype in het volgende leerjaar gegaan (het schooltype in 2022-2023 is voor deze leerlingen lager dan het schooltype in het vorige schooljaar, maar ze volgen wel les in een volgend leerjaar).

Advertentie:

Personeelsgegevens
Personeel in FTE en in personen








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont de data over het personeel in FTE en personen voor de vestiging Middelbare school Cheider. De linker vertikale-as toont de schaal voor het aantal FTE, de rechter vertikale-as toont de schaal voor het aantal personen.

Gegevens van DUO over het personeel in het voortgezet onderwijs.

Over de personeelsgegevens:

Dit deel van de pagina toont de personeelsdata voor de vestiging Middelbare school Cheider. Vanuit DUO zijn personeelsgegevens beschikbaar in zowel aantallen personen als aantallen FTE (Voltijdsmedewerker of Full Time Equivalent in het Engels; FTE is een rekeneenheid voor de omvang van een functie en hierbij staat 1 FTE voor 1 volledige werkweek). De aantallen worden onderverdeeld naar type functie en soort dienstverband en naar geslacht en leeftijd van de medewerkers. De gegevens zijn beschikbaar per bestuur (bevoegd gezag) en per school (instelling, niveau BRIN nummer). De peildatum van de gegevens is 1 oktober. Gebruik het filter boven de grafieken om de data in aantal personen of in FTE (voltijdsmedewerkers) weer te geven. De personeelsgegevens voor alle scholen in de gemeente gemeente Amsterdam zijn in een duidelijk Excel document te downloaden als onderdeel van de download met alle data voor de gemeente Amsterdam.

De dataset voor alle scholen van DUO bevat gegevens over de periode van 2011 tot en met 2023. Hierbij is de data sinds 2021 helaas minder gedetailleerd dan de data over de eerdere jaren. Dit omdat DUO sinds 2021 alleen nog aantallen van 5 of groter publiceert. Het gevolg hiervan is bijvoorbeeld dat voor een school met 1 persoon directie in de grafiek met personeel naar functiegroep over 2020 nog 1 directiefunctie getoond wordt maar dat deze persoon vanaf 2021 op ‘functie onbekend’ wordt gerapporteerd. Dit is een gevolg van de regelgeving met betrekking tot de de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). De door DUO gebruikte bronnen zijn de schoolbesturen (bevoegde gezagen). Zij zijn wettelijk verplicht de gegevens over onderwijspersoneel aan DUO te leveren. Veelal verzorgen salarisverwerkers deze leveringen namens de schoolbesturen. De selectie is op basis van de reguliere formatie inclusief leraren in opleiding. Vervangers, gastdocenten, stagiairs en uitzendkrachten zijn niet meegeteld. Bovenschools personeel wordt wel meegeteld. Bij meerdere dienstverbanden per persoon per BRIN nummer, wordt de functie met de grootste betrekkingsomvang als ‘hoofdfunctie’ gedefinieerd. Deze hoofdfunctie bepaalt de indeling van de persoon in een functiegroep.

Personeel naar dienstverband
Personeel in tijdelijke of in vaste dienst








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont de data over het personeel naar type dienstverband voor de vestiging Middelbare school Cheider.

Gegevens van DUO over het personeel onderverdeeld naar de aard van het dienstverband van personeel (in vaste of tijdelijke dienst). Gebruik het filter boven de grafiek om de data in aantal personen of in FTE (voltijdsmedewerkers) weer te geven.

Personeel naar geslacht
Percentage vrouwen en mannen in dienst








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het de data over het personeel naar geslacht (vrouwelijk, mannelijk of onbekend) voor de vestiging Middelbare school Cheider.

Overzicht van het percentage vrouwelijke en mannelijke personeelsleden in personen of FTE. Bekijk meer personeelsgegevens op de pagina over het onderwijsbestuur Cheider.

Personeel per functiegroep
Aantal personen en FTE per functiegroep








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont de data over het personeel per functiegroep voor de vestiging Middelbare school Cheider.

Gebruikte functiegroepen: 1 - Onderwijsgevend personeel, 2 - Onderwijsondersteunend personeel (OOP/OBP), 3- Leraren in opleiding (LIO), 4 - Directie & 5 - Functiegroep onbekend. Onbekend is gebruikt als er minder dan 5 medewerkers in een groep voorkomen. En als de functiegroep van de dienstverbanden vanuit de salarisadministratie niet aan DUO is aangeleverd.

Personeel naar leeftijd
Percentage medewerkers per leeftijdsgroep








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het de data over het personeel per leeftijdsgroep voor de vestiging Middelbare school Cheider.

Overzicht van het percentage personeelsleden in personen of FTE per leeftijdsgroep. Er zijn 7 leeftijdsgroepen gedefinieerd. De eerste groep begint bij ‘jonger dan 15 jaar’ en loopt met stappen van 10 jaar uit tot de laatste leeftijdscategorie die eindigt bij ‘65 jaar en ouder’.

Personeel naar FTE percentage
Percentage medewerkers per werktijdfactor








Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.






Bovenstaande grafiek toont het de data over het personeel naar FTE percentage voor de vestiging Middelbare school Cheider.

FTE is een rekeneenheid. 1 FTE staat voor 1 voltijdsmedewerker. Dat is iemand die een volledige werkweek werkt. FTE is Engels voor ‘fulltime-equivalent’. Er zijn 3 categorieën voor het FTE percentage gedefinieerd. Dit zijn: 1 - personen met een betrekkingsomvang tussen de 0 en 0,5 FTE, 2 - personen met een betrekkingsomvang tussen de 0,5 en 0,8 FTE & 3- personen met een betrekkingsomvang die meer is dan 0,8 FTE.

Advertentie:

Onderzoek door de onderwijsinspectie
Voor deze vestiging en het bestuur van de school heeft de onderwijsinspectie de volgende onderzoeksgegevens gepubliceerd:
Type onderzoekResultaatPublicatiedatumInspectieObject
HerstelonderzoekVoldoende14 januari 2022Toezicht VO vestigingVMBOGT
KwaliteitszorgVoldoende14 januari 2022Onderzoek VO vestigingHAVO
AanbodVoldoende14 januari 2022Onderzoek VO vestigingHAVO
Zicht op ontwikkeling en begeleidingVoldoende14 januari 2022Onderzoek VO vestigingHAVO
Didactisch handelenVoldoende14 januari 2022Onderzoek VO vestigingHAVO
Toetsing en afsluitingVoldoende14 januari 2022Onderzoek VO vestigingHAVO
ResultatenNiet te beoordelen14 januari 2022Onderzoek VO vestigingHAVO
VeiligheidVoldoende14 januari 2022Onderzoek VO vestigingHAVO
Vierjaarlijks onderzoek bestuur en scholen/opleidingenGeen eindoordeel19 juni 2020Toezicht VO vestigingVMBOGT
Onderzoek naar KwaliteitsverbeteringVoldoende12 oktober 2016Toezicht VO vestigingVMBOGT
De school zorgt voor een adequate overgang van zorgleerlingen die van andere scholen komen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school zorgt voor een adequate overgang van zorgleerlingen naar andere scholen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school evalueert systematisch het onderwijsproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school borgt de kwaliteit van het onderwijsproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De schoolleiding zorgt dat de visie van de school op onderwijs vertaald is in concrete professionele normen voor leraren.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De schoolleiding stuurt via haar personeelsbeleid op het realiseren van de onderwijskundige doelen van de school.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De schoolleiding verantwoordt zich intern over de gerealiseerde onderwijskwaliteit.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school heeft een specifiek aanbod om de sociale en maatschappelijk competenties van leerlingen te ontwikkelen passend bij de wettelijke voorschriften.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen zijn actief betrokken.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leraar stemt de instructie af op verschillen tussen leerlingen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school voert de ondersteuning planmatig uit.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Examencijfers voor de afdeling havo3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Onderwijspositie t.o.v. advies PO3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Onderbouwsnelheid3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Bovenbouwsucces voor de afdeling havo3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school zorgt voor een adequate overgang van zorgleerlingen die van andere scholen komen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school zorgt voor een adequate overgang van zorgleerlingen naar andere scholen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school evalueert systematisch het onderwijsproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school borgt de kwaliteit van het onderwijsproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De schoolleiding zorgt dat de visie van de school op onderwijs vertaald is in concrete professionele normen voor leraren.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De schoolleiding stuurt via haar personeelsbeleid op het realiseren van de onderwijskundige doelen van de school.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De schoolleiding verantwoordt zich intern over de gerealiseerde onderwijskwaliteit.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school heeft een specifiek aanbod om de sociale en maatschappelijk competenties van leerlingen te ontwikkelen passend bij de wettelijke voorschriften.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerlingen zijn actief betrokken.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leraar stemt de instructie af op verschillen tussen leerlingen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school voert de ondersteuning planmatig uit.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Examencijfers voor de afdeling vmbo g/t3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Onderwijspositie t.o.v. advies PO3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Onderbouwsnelheid3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Bovenbouwsucces voor de afdeling vmbo g/t3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school zorgt voor een adequate overgang van zorgleerlingen die van andere scholen komen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school zorgt voor een adequate overgang van zorgleerlingen naar andere scholen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school evalueert systematisch het onderwijsproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school borgt de kwaliteit van het onderwijsproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De schoolleiding zorgt dat de visie van de school op onderwijs vertaald is in concrete professionele normen voor leraren.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De schoolleiding stuurt via haar personeelsbeleid op het realiseren van de onderwijskundige doelen van de school.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De schoolleiding verantwoordt zich intern over de gerealiseerde onderwijskwaliteit.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school heeft een specifiek aanbod om de sociale en maatschappelijk competenties van leerlingen te ontwikkelen passend bij de wettelijke voorschriften.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen zijn actief betrokken.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leraar stemt de instructie af op verschillen tussen leerlingen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school voert de ondersteuning planmatig uit.3: voldoende12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Examencijfers voor de afdeling vwo3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Onderwijspositie t.o.v. advies PO3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Onderbouwsnelheid3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Bovenbouwsucces voor de afdeling vwo3: N.v.t.12 oktober 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen lopen weinig vertraging op in de bovenbouw van de opleiding havo.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen van de opleiding havo behalen voor het centraal examen de cijfers die mogen worden verwacht.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Bij de opleiding havo zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school programmeert voldoende onderwijstijd voor de opleiding.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school realiseert minimaal de wettelijk verplichte onderwijstijd.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Door of namens het bestuur is de vastgestelde schoolgids naar de inspectie gestuurd en deze schoolgids bevat de onderzochte onderdelen (WVO, art. 24c en 24a).ja9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Door of namens het bestuur is het vastgestelde schoolplan naar de inspectie gestuurd en dit schoolplan bevat de onderzochte onderdelen (art. 24c en 24 WVO).ja9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
Door of namens het bestuur zijn het Examenreglement en het PTA naar de inspectie gestuurd en deze documenten bevatten de onderzochte onderdelen (Eindexamenbesluit art. 31).ja9 februari 2016Onderzoek VO vestigingHAVO
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerlingen lopen weinig vertraging op in de bovenbouw van de opleiding vmbo-gt.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerlingen van de opleiding vmbo-gt behalen voor het centraal examen de cijfers die mogen worden verwacht.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Bij de opleiding vmbo-gt zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school programmeert voldoende onderwijstijd voor de opleiding.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school realiseert minimaal de wettelijk verplichte onderwijstijd.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Door of namens het bestuur is de vastgestelde schoolgids naar de inspectie gestuurd en deze schoolgids bevat de onderzochte onderdelen (WVO, art. 24c en 24a).ja9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Door of namens het bestuur is het vastgestelde schoolplan naar de inspectie gestuurd en dit schoolplan bevat de onderzochte onderdelen (art. 24c en 24 WVO).ja9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
Door of namens het bestuur zijn het Examenreglement en het PTA naar de inspectie gestuurd en deze documenten bevatten de onderzochte onderdelen (Eindexamenbesluit art. 31).ja9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVMBOGT
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen lopen weinig vertraging op in de bovenbouw van de opleiding vwo.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De leerlingen van de opleiding vwo behalen voor het centraal examen de cijfers die mogen worden verwacht.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Bij de opleiding vwo zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau.5: niet te beoordelen9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school evalueert systematisch de opbrengsten.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school programmeert voldoende onderwijstijd voor de opleiding.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school realiseert minimaal de wettelijk verplichte onderwijstijd.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen.3: voldoende9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Door of namens het bestuur is de vastgestelde schoolgids naar de inspectie gestuurd en deze schoolgids bevat de onderzochte onderdelen (WVO, art. 24c en 24a).ja9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Door of namens het bestuur is het vastgestelde schoolplan naar de inspectie gestuurd en dit schoolplan bevat de onderzochte onderdelen (art. 24c en 24 WVO).ja9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
Door of namens het bestuur zijn het Examenreglement en het PTA naar de inspectie gestuurd en deze documenten bevatten de onderzochte onderdelen (Eindexamenbesluit art. 31).ja9 februari 2016Onderzoek VO vestigingVWO
EindoordeelVoldoende14 december 2022Toezicht BestuurStg. Joodse Kindergem. Cheider

De gegevens in bovenstaande tabel komen uit de open data van de Inspectie van het Onderwijs en zijn het meest recent bijgewerkt op 1 december 2024.

Bekijk de onderliggende inspectierapporten op de website van de Inspectie van het Onderwijs.

Tabelgebruik:

  • Zoek in de tabel met het zoekveld boven de tabel. De rijen van de tabel worden hiermee gefilterd zodat alleen rijen waar de zoekterm in voorkomt getoond worden.
  • Sorteer de inhoud van de tabel door op de kolomtitels te klikken.
  • Blader door de tabel met de knoppen rechtsonder de tabel.
  • Op kleine schermen: Verschuif de tabel horizontaal om alle kolommen te zien (de 1e kolom blijft vast in beeld staan).
Aantal zittenblijvers per schooljaar
Schooljaren 2013-2014 tot en met 2022-2023, Cheider






Heel even geduld alsjeblieft...

de zittenblijfgegevens

worden geladen!







Aantal zittenblijvers per schooljaar voor Cheider.

Voor Cheider zijn gegevens over zittenblijvers bekend over de schooljaren 2013-2014 tot en met 2022-2023.

Percentage zittenblijvers
2022-2023, Cheider






Heel even geduld alsjeblieft...

de gegevens

worden geladen!







Percentage zittenblijvers voor Cheider, ten opzichte van het percentage voor de provincie Noord-Holland en Nederland.

In schooljaar 2022-2023 is 0% procent van de leerlingen van Cheider blijven zitten. Deze leerlingen deden nog een jaar hetzelfde leerjaar, hetzij in hetzelfde schooltype als in schooljaar 2022-2023 of dit was in een lagere soort onderwijs.

Gegevens van deze middelbare-schoolvestiging
Organisatiegegevens van DUO van 9 december 2024.

Vestigingsnaam: Middelbare school Cheider Joodse Kindergemeenschap Cheider MAVO HAVO VWO.

BRIN en vestigingsnummer: 23GF00.

Denominatie: Bijzonder.

Soort onderwijs: MAVO / HAVO / VWO.

Schoolnaam: Stichting Joodse Kindergemeenschap Cheider MAVO HAVO VWO.

Schoolbestuur: Cheider. Bestuursnummer: 78457.

Adres: Zeelandstraat 11, 1082BV, Amsterdam. Gemeente Amsterdam, Noord-Holland. Telefoon: 0206465564.

Website van de school: geen internetadres bekend.

Organisatiestructuur: Middelbare school Cheider is de enige vestiging binnen de school Stichting Joodse Kindergemeenschap Cheider MAVO HAVO VWO en 1 van de 1 vestigingen binnen het bestuur Cheider. Daarbij vallen er 2 verschillende scholen onder dit bestuur. Er zijn 236 vestigingen in het voortgezet onderwijs met deze organisatiestructuur met 1 vestiging per school en meerdere scholen binnen het bestuur (op een totaal van 1.622 schoolvestigingen).

Vakantiespreiding: Middelbare school Cheider valt in de vakantieregio Noord Nederland.

Download alle informatie!
Download hier alle gegevens voor het primair onderwijs in de gemeente Amsterdam via de download website van OpenInfo.nl. Meer dan 25 bronbestanden handig gecombineerd in 1 Excel document met alle schoolverstigingen voor de gemeente.

Download alle informatie over het (voortgezet) onderwijs in de gemeente Amsterdam. Overzichtelijk met alle onderwerpen voor alle scholen en alle jaren. In meerdere duidelijke Excel sheets met filters en grafieken.

Download!

Advertentie:

Middelbare school Cheider ligt in de buurt Buitenveldert-Zuid-Midden

Hier zie je 2 van de meer dan 250 onderwerpen die op de pagina over de buurt Buitenveldert-Zuid-Midden getoond worden: (1) Het gemiddelde inkomen per inwoner per jaar. En (2) het aantal bij de politie gemelde misdrijven per 1.000 inwoners per jaar.

Inkomen in de buurt Buitenveldert-Zuid-Midden
€40.400 bruto per inwoner per jaar






Heel even geduld alsjeblieft...

de inkomensgegevens worden geladen!







Bevolking, inkomen: gemiddeld bruto inkomen per inwoner per jaar.

Misdrijven in de buurt Buitenveldert-Zuid-Midden
35 per 1.000 inwoners per jaar






Heel even geduld alsjeblieft...

de buurtgegevens worden geladen!







Misdaad per buurt: aantal misdrijven totaal per 1.000 inwoners per jaar.

Tips bij de keuze van een middelbare school
  1. Wat is het door de basisschool afgegeven advies qua niveau (praktijkschool, VMBO, HAVO of VWO)? Met name als het niveau nog niet volledig duidelijk is kan het prettig zijn als de middelbare school ruimte biedt om dit nader te bepalen. Dan is een brede school met meer niveaus en 1 of 2 brugklasjaren een voordeel.
  2. Heb je voorkeur voor een school met een bepaalde geloofsovertuiging of een specifiek onderwijsconcept? Voelt je kind zich prettiger op een grotere of kleinere schoolvestiging qua aantal leerlingen?
  3. Hoe gaat de school om met kinderen met dyslexie of andere leerproblemen? Zijn er speciale regels zoals minder strenge beoordeling en extra tijd?
  4. Hoe ziet het rooster van de school eruit? Naast een traditioneel klassikaal rooster bieden steeds meer scholen flexibele roosters waarbij leerlingen naar behoefte een deel van de lesuren zelf kunnen invullen om extra ondersteuning of extra uitdaging te vinden.
  5. Is er buiten de reguliere lessen extra aandacht voor bepaalde thema's? Bijvoorbeeld op het gebied van sport, extra talen, informatietechnologie of cultuur?
  6. Welke keuzevakken biedt de school? In de derde van de HAVO en het VWO wordt de profielkeuze gemaakt. Er is keuze uit vier verschillende profielen. Elke middelbare school biedt alle vier de profielen aan. Daarnaast wordt een keuze gemaakt voor één of twee profielkeuzevakken. Hierbij biedt iedere middelbare school een andere selectie aan keuzevakken. De verschillen hiertussen zijn groot. Op de ene school kun je kiezen tussen filosofie, muziek, drama en kunstgeschiedenis. Op een andere school tussen informatica, natuur, leven & technologie of Chinees.
Gebruikte open data bronnen

Voor de informatie over middelbare scholen op deze pagina zijn verschillende bronnen over het primair onderwijs en het voortgezet onderwijs gecombineerd. Veel van de bronnen hebben een aparte dataset per jaar. In totaal zijn meer dan 10 data bestanden gebruikt. Deze bestanden komen van de Dienst Uitvoering Onderwijs en van de Onderwijs inspectie. Zie de bronbeschrijving voor meer informatie:

Bronbeschrijving
Gerelateerde informatie

Bekijk het overzicht van de 88 middelbare scholen in de gemeente Amsterdam op de overzichtspagina voor Amsterdam.

Interessant? Blijf op de hoogte!

Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.

Inschrijven
Bedankje voor "alle cijfers"

Jouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!

Inspireer anderen en deel deze pagina:
Deel deze pagina: