Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Onderstaande tabel toont het aantal leerlingen per schooljaar dat bij Internationale schakelklas ISK Haarlem is ingeschreven:
Schooljaar | Aantal leerlingen ISK Haarlem | % verschil t.o.v. vorig schooljaar |
---|---|---|
2023-2024 | 302 | 44% |
2022-2023 | 210 | 93% |
2021-2022 | 109 | -0,91% |
2020-2021 | 110 | -81% |
2019-2020 | 580 | 10% |
2018-2019 | 525 | -11% |
2017-2018 | 592 | -11% |
2016-2017 | 663 | -13% |
2015-2016 | 760 | -11% |
2014-2015 | 858 | 4,76% |
2013-2014 | 819 | 11% |
2012-2013 | 739 | 11% |
2011-2012 | 668 | geen data |
Het aantal leerlingen per schooljaar is bepaald op basis van de data van DUO over leerlingen per schoolvestiging. Hierbij geldt het aantal leerlingen dat op peildatum 1 oktober van ieder schooljaar bij de schoolvestiging was ingeschreven. De schooljaren met het hoogste aantal leerlingen waren 2014-2015 (858 leerlingen) en 2013-2014 (819 leerlingen).
Internationale schakelklas ISK Haarlem biedt voortgezet onderwijs van het type "VBO / MAVO" met de denominatie "Bijzonder". aan 302 leerlingen in schooljaar 2023-2024. Er zijn 2 scholen met "ISK" in hun naam.
Advertentie:
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Onderstaande tabel toont het aantal leerlingen van ISK Haarlem per postcode van het huisadres van de leerling. Er is een kolom per schooljaar en de eerste kolom toont de som van het aantal leerlingen over alle schooljaren. De gegevens zijn van hoog naar laag gesorteerd op het aantal leerlingen per postcode in schooljaar 2023-2024. Er worden alleen postcodes weergeven waarbij het aantal leerlingen dat in schooljaar 2023-2024 naar ISK Haarlem is gegaan minimaal vijf of meer leerlingen is.
Postcode | Totaal schooljaren | 2023-2024 | 2022-2023 | 2021-2022 | 2020-2021 | 2019-2020 | 2018-2019 | 2017-2018 | 2016-2017 | 2015-2016 | 2014-2015 | 2013-2014 | 2012-2013 | 2011-2012 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1985 | 85 | 60 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 4 | 3 | 3 | 6 | 5 |
2011 | 167 | 23 | 24 | 1 | 3 | 14 | 9 | 16 | 10 | 9 | 11 | 10 | 14 | 23 |
2034 | 282 | 18 | 20 | 26 | 17 | 24 | 19 | 20 | 17 | 14 | 24 | 26 | 26 | 31 |
1974 | 97 | 15 | 11 | 7 | 3 | 8 | 9 | 8 | 10 | 7 | 4 | 7 | 3 | 5 |
2035 | 219 | 15 | 11 | 5 | 12 | 25 | 13 | 23 | 16 | 15 | 17 | 21 | 22 | 24 |
2041 | 263 | 15 | 6 | 3 | 4 | 30 | 29 | 27 | 26 | 26 | 29 | 23 | 21 | 24 |
2037 | 237 | 13 | 19 | 9 | 9 | 22 | 23 | 21 | 26 | 21 | 16 | 20 | 19 | 19 |
2033 | 416 | 13 | 12 | 3 | 5 | 22 | 21 | 31 | 47 | 53 | 63 | 53 | 50 | 43 |
2031 | 87 | 12 | 1 | 0 | 0 | 3 | 2 | 6 | 8 | 7 | 11 | 11 | 12 | 14 |
2012 | 115 | 10 | 7 | 1 | 1 | 3 | 6 | 7 | 8 | 10 | 11 | 15 | 16 | 20 |
2021 | 416 | 10 | 1 | 4 | 7 | 35 | 32 | 31 | 38 | 44 | 45 | 68 | 53 | 48 |
2101 | 60 | 8 | 7 | 2 | 1 | 1 | 2 | 5 | 4 | 6 | 5 | 5 | 7 | 7 |
2121 | 44 | 7 | 8 | 0 | 0 | 3 | 5 | 3 | 3 | 2 | 5 | 2 | 4 | 2 |
2036 | 121 | 6 | 7 | 2 | 0 | 14 | 13 | 13 | 14 | 14 | 12 | 9 | 10 | 7 |
2022 | 509 | 6 | 4 | 2 | 4 | 50 | 52 | 52 | 55 | 55 | 64 | 60 | 57 | 48 |
1991 | 390 | 5 | 3 | 0 | 4 | 32 | 31 | 23 | 39 | 57 | 61 | 58 | 43 | 34 |
2104 | 55 | 5 | 5 | 2 | 1 | 2 | 3 | 5 | 7 | 5 | 2 | 6 | 6 | 6 |
De meeste leerlingen (60) van ISK Haarlem wonen in schooljaar 2023-2024 in postcodegebied 1985.
Vanaf schooljaar 2023-2024 mogen de gegevens alleen gedeeld worden als er minimaal vijf leerlingen uit een postcodegebied komen. Kleinere gebieden zijn daarom samengevoegd tot de categorie overige. Dit als gevolg van de toepassing van de privacyregels uit de AVG door DUO.
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Met het filter boven de grafiek kan het totaal aantal leerlingen of het aantal mannelijke of vrouwelijke leerlingen worden weergegeven.
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Onderstaande tabel toont het aantal leerlingen naar leerjaar dat op peildatum 1 oktober van schooljaar 2023-2024 bij ISK Haarlem was ingeschreven:
Leerjaar | Aantal leerlingen schooljaar 2023-2024 van ISK Haarlem |
---|---|
1 | 274 |
2 | 0 |
3 | 28 |
4 | 0 |
5 | 0 |
6 | 0 |
Overige | 0 |
274 leerlingen van ISK Haarlem zaten in schooljaar 2023-2024 in klas of leerjaar 1.
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Klas, leergang, leerjaar of verblijfsjaar? Zie de toelichting.
Heel even geduld alsjeblieft...
de examen gegevens
worden geladen!
Bovenstaande grafiek toont het percentage geslaagde leerlingen naar geslacht per jaar. Het percentage geslaagde leerlingen is berekend door het aantal geslaagden te delen door het totaal aantal examenkandidaten in een jaar.
Meer over de eindexamensAdvertentie:
Gebruik de 2 keuzelijsten en selecteer op examenjaar of type onderwijs:
Heel even geduld alsjeblieft...
de examen gegevens
worden geladen!
Hoeveel procent van de leerlingen van ISK Haarlem slaagt voor het examen? En wat is het verschil per examenjaar en per type onderwijs? Dat zie je in bovenstaand overzicht. Het gewogen gemiddelde voor alle type opleidingen is te kiezen als "Totaal", het gewogen gemiddelde voor alle beschikbare examenjaren als "Alle jaren".
Heel even geduld alsjeblieft...
de opleidingsgegevens worden geladen
voor ISK Haarlem
Bovenstaand 'gestapeld staafdiagram' toont het aantal leerlingen per gekozen opleidingsprofiel per examenjaar. Standaard worden de (maximaal) vijf grootste opleidingen voor examenjaar 2019-2020 getoond. Het is mogelijk om zelf te kiezen welke opleidingen getoond worden.
Heel even geduld alsjeblieft...
de opstroomgegevens
worden geladen!
Voor ISK Haarlem zijn gegevens over opstromers bekend over de schooljaren 2013-2014 tot en met 2022-2023.
Heel even geduld alsjeblieft...
de opstroomgegevens
worden geladen!
In schooljaar 2022-2023 is 5,4% procent van de leerlingen van ISK Haarlem naar een hoger schooltype gegaan.
Heel even geduld alsjeblieft...
de afstroomgegevens
worden geladen!
Voor ISK Haarlem zijn gegevens over afstromers bekend over de schooljaren 2013-2014 tot en met 2022-2023.
Heel even geduld alsjeblieft...
de gegevens
worden geladen!
In schooljaar 2022-2023 is 0% procent van de leerlingen van ISK Haarlem naar een lager schooltype in het volgende leerjaar gegaan (het schooltype in 2022-2023 is voor deze leerlingen lager dan het schooltype in het vorige schooljaar, maar ze volgen wel les in een volgend leerjaar).
Advertentie:
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Gegevens van DUO over het personeel in het voortgezet onderwijs.
Dit deel van de pagina toont de personeelsdata voor de school Noordzee Onderwijs Groep voor Gymnasium Atheneum Havo Vmbo. Vestiging Internationale schakelklas ISK Haarlem is 1 van de 8 voortgezet onderwijs vestigingen binnen de school Noordzee Onderwijs Groep voor Gymnasium Atheneum Havo Vmbo en school Noordzee Onderwijs Groep voor Gymnasium Atheneum Havo Vmbo valt samen met 14 andere scholen onder het bestuur Dunamare Onderwijsgroep. De personeelsgegevens zijn alleen beschikbaar voor de school als geheel, de gegevens zijn helaas niet beschikbaar op het niveau van de vestiging. Vanuit DUO zijn personeelsgegevens beschikbaar in zowel aantallen personen als aantallen FTE (Voltijdsmedewerker of Full Time Equivalent in het Engels; FTE is een rekeneenheid voor de omvang van een functie en hierbij staat 1 FTE voor 1 volledige werkweek). De aantallen worden onderverdeeld naar type functie en soort dienstverband en naar geslacht en leeftijd van de medewerkers. De gegevens zijn beschikbaar per bestuur (bevoegd gezag) en per school (instelling, niveau BRIN nummer). De peildatum van de gegevens is 1 oktober. Gebruik het filter boven de grafieken om de data in aantal personen of in FTE (voltijdsmedewerkers) weer te geven. De personeelsgegevens voor alle scholen in de gemeente gemeente Haarlem zijn in een duidelijk Excel document te downloaden als onderdeel van de download met alle data voor de gemeente Haarlem.
De dataset voor alle scholen van DUO bevat gegevens over de periode van 2011 tot en met 2023. Hierbij is de data sinds 2021 helaas minder gedetailleerd dan de data over de eerdere jaren. Dit omdat DUO sinds 2021 alleen nog aantallen van 5 of groter publiceert. Het gevolg hiervan is bijvoorbeeld dat voor een school met 1 persoon directie in de grafiek met personeel naar functiegroep over 2020 nog 1 directiefunctie getoond wordt maar dat deze persoon vanaf 2021 op ‘functie onbekend’ wordt gerapporteerd. Dit is een gevolg van de regelgeving met betrekking tot de de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). De door DUO gebruikte bronnen zijn de schoolbesturen (bevoegde gezagen). Zij zijn wettelijk verplicht de gegevens over onderwijspersoneel aan DUO te leveren. Veelal verzorgen salarisverwerkers deze leveringen namens de schoolbesturen. De selectie is op basis van de reguliere formatie inclusief leraren in opleiding. Vervangers, gastdocenten, stagiairs en uitzendkrachten zijn niet meegeteld. Bovenschools personeel wordt wel meegeteld. Bij meerdere dienstverbanden per persoon per BRIN nummer, wordt de functie met de grootste betrekkingsomvang als ‘hoofdfunctie’ gedefinieerd. Deze hoofdfunctie bepaalt de indeling van de persoon in een functiegroep.
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Gegevens van DUO over het personeel onderverdeeld naar de aard van het dienstverband van personeel (in vaste of tijdelijke dienst). Gebruik het filter boven de grafiek om de data in aantal personen of in FTE (voltijdsmedewerkers) weer te geven.
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Overzicht van het percentage vrouwelijke en mannelijke personeelsleden in personen of FTE. Bekijk meer personeelsgegevens op de pagina over het onderwijsbestuur Dunamare Onderwijsgroep.
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Gebruikte functiegroepen: 1 - Onderwijsgevend personeel, 2 - Onderwijsondersteunend personeel (OOP/OBP), 3- Leraren in opleiding (LIO), 4 - Directie & 5 - Functiegroep onbekend. Onbekend is gebruikt als er minder dan 5 medewerkers in een groep voorkomen. En als de functiegroep van de dienstverbanden vanuit de salarisadministratie niet aan DUO is aangeleverd.
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
Overzicht van het percentage personeelsleden in personen of FTE per leeftijdsgroep. Er zijn 7 leeftijdsgroepen gedefinieerd. De eerste groep begint bij ‘jonger dan 15 jaar’ en loopt met stappen van 10 jaar uit tot de laatste leeftijdscategorie die eindigt bij ‘65 jaar en ouder’.
Heel even geduld alsjeblieft: je apparaat laadt de grafieken van Allecijfers.nl.
FTE is een rekeneenheid. 1 FTE staat voor 1 voltijdsmedewerker. Dat is iemand die een volledige werkweek werkt. FTE is Engels voor ‘fulltime-equivalent’. Er zijn 3 categorieën voor het FTE percentage gedefinieerd. Dit zijn: 1 - personen met een betrekkingsomvang tussen de 0 en 0,5 FTE, 2 - personen met een betrekkingsomvang tussen de 0,5 en 0,8 FTE & 3- personen met een betrekkingsomvang die meer is dan 0,8 FTE.
Advertentie:
Type onderzoek | Resultaat | Publicatiedatum | Inspectie | Object |
---|---|---|---|---|
Herstelonderzoek | Voldoende | 1 april 2019 | Toezicht VO vestiging | VMBOGT |
Kwaliteitszorg | Voldoende | 1 april 2019 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Kwaliteitscultuur | Voldoende | 1 april 2019 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Zicht op ontwikkeling en begeleiding | Voldoende | 1 april 2019 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Didactisch handelen | Voldoende | 1 april 2019 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Resultaten | Voldoende | 1 april 2019 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Kwaliteitszorg | Voldoende | 5 april 2018 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Onderwijsproces | Voldoende | 5 april 2018 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Zicht op ontwikkeling en begeleiding | Voldoende | 5 april 2018 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Didactisch handelen | Voldoende | 5 april 2018 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Schoolklimaat | Voldoende | 5 april 2018 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Veiligheid | Voldoende | 5 april 2018 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Onderzoek naar Kwaliteitsverbetering | Voldoende | 5 april 2017 | Toezicht VO vestiging | VMBOK |
De school evalueert systematisch de opbrengsten. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school evalueert systematisch het onderwijsproces. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De onderwijsactiviteit heeft een doelgerichte opbouw. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leerlingen zijn actief betrokken. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school voert de ondersteuning planmatig uit. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Examencijfers voor de afdeling vmbo-k | 1: Onder de norm | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Het bevoegd gezag baseert zijn beslissing over de toelating van leerlingen tot het eerste schooljaar op het schooladvies van de basisschool dat voor 1 maart wordt vastgesteld. | ja | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Indien het schooladvies naar aanleiding van het resultaat van de centrale eindtoets of een andere toegestane eindtoets wordt gewijzigd, dan baseert het bevoegd gezag zijn beslissing over de toelating van leerlingen tot het eerste schooljaar op dat gewijzigde schooladvies. | ja | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De schoolgids bevat informatie over: het percentage leerlingen dat de school zonder diploma verlaat. | ja | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De schoolgids bevat informatie over:Verzuimbeleid | ja | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De schoolgids bevat informatie over:De wijze waarop de ondersteuning van leerlingen die extra ondersteuning behoeven wordt vormgegeven. | ja | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De schoolgids bevat informatie over:bij welk(e) samenwerkingsverband(en) het bevoegd gezag van de school is aangesloten. | ja | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
In het schoolplan is het onderwijskundig beleid opgenomen waarbij tevens het schoolondersteuningsprofiel is betrokken (de voorzieningen die zijn getroffen voor leerlingen die extra ondersteuning behoeven). | ja | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Onderwijspositie t.o.v. advies PO | 2: Boven de norm | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Onderbouwsnelheid | 2: Boven de norm | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Bovenbouwsucces voor de afdeling vmbo-k | 1: Onder de norm | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school evalueert systematisch de opbrengsten. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school evalueert systematisch het onderwijsproces. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De onderwijsactiviteit heeft een doelgerichte opbouw. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leerlingen zijn actief betrokken. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school voert de ondersteuning planmatig uit. | 3: voldoende | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Examencijfers voor de afdeling vmbo g/t | 1: Onder de norm | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Onderwijspositie t.o.v. advies PO | 2: Boven de norm | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Onderbouwsnelheid | 2: Boven de norm | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Bovenbouwsucces voor de afdeling vmbo g/t | 1: Onder de norm | 5 april 2017 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Onderzoek naar bevoegdheden | Voldoende | 14 november 2016 | Toezicht VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht. | 4: goed | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leerlingen lopen weinig vertraging op in de bovenbouw van de opleiding vmbo-gt. | 5: niet te beoordelen | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Bij de opleiding vmbo-gt zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De aangeboden leerinhouden in de onderbouw voldoen aan de wettelijke vereisten van artikel 11 a-f WVO. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De aangeboden leerinhouden in de bovenbouw zijn dekkend voor de examenprogramma’s. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school met een substantieel percentage taalzwakke leerlingen heeft bij alle vakken een aanbod aan leerinhouden dat past bij de talige onderwijsbehoeften van deze leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school heeft inzicht in de veiligheidsbeleving van leerlingen en personeel en in de incidenten die zich op het gebied van sociale veiligheid op de school voordoen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Het personeel van de school zorgt ervoor dat leerlingen op een respectvolle manier met elkaar en anderen omgaan. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De mentoren stimuleren het welbevinden en de motivatie van de leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leraren geven duidelijke uitleg van de leerstof. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leraren realiseren een taakgerichte werksfeer. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leerlingen zijn actief betrokken bij de onderwijsactiviteiten. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leraren stemmen de verwerkingsopdrachten af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leraren stemmen de onderwijstijdtijd af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school gebruikt een samenhangend systeem van genormeerde instrumenten en procedures voor het volgen van de prestaties en de ontwikkeling van de leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Op basis van een analyse van de verzamelde gegevens bepaalt de school tijdig de aard van de zorg voor de zorgleerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school voert de zorg planmatig uit. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school heeft inzicht in de onderwijsbehoeften van haar leerlingenpopulatie. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school evalueert jaarlijks de resultaten van haar leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school evalueert regelmatig het onderwijsleerproces. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school werkt planmatig aan verbeteractiviteiten. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht. | 4: goed | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Bij de opleiding vmbo-k zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De aangeboden leerinhouden in de onderbouw voldoen aan de wettelijke vereisten van artikel 11 a-f WVO. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De aangeboden leerinhouden in de bovenbouw zijn dekkend voor de examenprogramma’s. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school met een substantieel percentage taalzwakke leerlingen heeft bij alle vakken een aanbod aan leerinhouden dat past bij de talige onderwijsbehoeften van deze leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school heeft inzicht in de veiligheidsbeleving van leerlingen en personeel en in de incidenten die zich op het gebied van sociale veiligheid op de school voordoen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Het personeel van de school zorgt ervoor dat leerlingen op een respectvolle manier met elkaar en anderen omgaan. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De mentoren stimuleren het welbevinden en de motivatie van de leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leraren geven duidelijke uitleg van de leerstof. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leraren realiseren een taakgerichte werksfeer. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leerlingen zijn actief betrokken bij de onderwijsactiviteiten. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leraren stemmen de verwerkingsopdrachten af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leraren stemmen de onderwijstijdtijd af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school gebruikt een samenhangend systeem van genormeerde instrumenten en procedures voor het volgen van de prestaties en de ontwikkeling van de leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Op basis van een analyse van de verzamelde gegevens bepaalt de school tijdig de aard van de zorg voor de zorgleerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school voert de zorg planmatig uit. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school heeft inzicht in de onderwijsbehoeften van haar leerlingenpopulatie. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school evalueert jaarlijks de resultaten van haar leerlingen. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school evalueert regelmatig het onderwijsleerproces. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school werkt planmatig aan verbeteractiviteiten. | 3: voldoende | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Door of namens het bestuur zijn het Examenreglement en het PTA naar de inspectie gestuurd en beide voldoen inhoudelijk aan de wettelijke vereisten (Eindexamenbesluit art. 31). | Voldoet | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De geplande onderwijstijd voldoet aan de wettelijke vereisten (WVO art. 10, lid 2; 10b, lid 2; 10d, lid 2; 10f, lid 3a; 11c, lid 1b; 12, lid 5). | Voldoet | 2 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht. | 4: goed | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen lopen weinig vertraging op in de bovenbouw van de opleiding vmbo-b. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen van de opleiding vmbo-b behalen voor het centraal examen de cijfers die mogen worden verwacht. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
Bij de opleiding vmbo-b zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De aangeboden leerinhouden voldoen aan de wettelijke vereisten van artikel 11 a-f WVO. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De aangeboden leerinhouden in de bovenbouw zijn dekkend voor de examenprogramma’s. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school met een substantieel percentage taalzwakke leerlingen heeft bij alle vakken een aanbod aan leerinhouden dat past bij de talige onderwijsbehoeften van deze leerlingen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
Het personeel van de school zorgt ervoor dat leerlingen op een respectvolle manier met elkaar en anderen omgaan. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De mentoren stimuleren het welbevinden en de motivatie van de leerlingen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leraren geven duidelijke uitleg van de leerstof. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leraren realiseren een taakgerichte werksfeer. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen zijn actief betrokken bij de onderwijsactiviteiten. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De aangeboden leerinhouden maken afstemming mogelijk op de onderwijsbehoeften van individuele leerlingen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leraren stemmen de verwerkingsopdrachten af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leraren stemmen de onderwijstijdtijd af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school gebruikt een samenhangend systeem van genormeerde instrumenten en procedures voor het volgen van de prestaties en de ontwikkeling van de leerlingen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
Op basis van een analyse van de verzamelde gegevens bepaalt de school tijdig de aard van de zorg voor de zorgleerlingen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school voert de zorg planmatig uit. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school evalueert regelmatig de effecten van de zorg. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school heeft inzicht in de onderwijsbehoeften van haar leerlingenpopulatie. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school evalueert jaarlijks de resultaten van haar leerlingen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school evalueert regelmatig het onderwijsleerproces. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school werkt planmatig aan verbeteractiviteiten. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
Door of namens het bestuur zijn het Examenreglement en het PTA naar de inspectie gestuurd en beide voldoen inhoudelijk aan de wettelijke vereisten (Eindexamenbesluit art. 31). | Voldoet | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De geplande onderwijstijd voldoet aan de wettelijke vereisten (WVO art. 10, lid 2; 10b, lid 2; 10d, lid 2; 10f, lid 3a; 11c, lid 1b; 12, lid 5). | Voldoet | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht. | 4: goed | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen lopen weinig vertraging op in de bovenbouw van de opleiding vmbo-b. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen van de opleiding vmbo-b behalen voor het centraal examen de cijfers die mogen worden verwacht. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
Bij de opleiding vmbo-b zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school evalueert systematisch de opbrengsten. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school werkt doelgericht aan de kwaliteit van de opbrengsten. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school evalueert systematisch het onderwijsproces. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school werkt doelgericht aan de verbetering van het onderwijsproces. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen maken efficiënt gebruik van de onderwijstijd. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leraar geeft een begrijpelijke uitleg. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen zijn actief betrokken. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen krijgen effectieve feedback op hun leerproces. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school volgt systematisch de vorderingen van de leerlingen aan de hand van genormeerde toetsen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school bepaalt wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is van individuele of groepen leerlingen. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school heeft doelen gesteld die erop gericht zijn om achterstanden te bestrijden. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school voert de ondersteuning planmatig uit. | 3: voldoende | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
Het bevoegd gezag baseert zijn beslissing over de toelating van leerlingen tot het eerste schooljaar op het schooladvies van de basisschool dat voor 1 maart wordt vastgesteld. | Ja | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
Indien het schooladvies naar aanleiding van het resultaat van de centrale eindtoets of een andere eindtoets wordt gewijzigd, dan baseert het bevoegd gezag zijn beslissing over de toelating van leerlingen tot het eerste schooljaar op dat gewijzigde schooladvies. | Ja | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De schoolgids bevat informatie over: het percentage leerlingen dat de school zonder diploma verlaat (VSV). | Nee | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De schoolgids bevat informatie over: verzuimbeleid. | Ja | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De schoolgids bevat informatie over: De wijze waarop de ondersteuning van leerlingen die extra ondersteuning behoeven wordt vormgegeven. | Ja | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De schoolgids bevat informatie over bij welk(e) samenwerkingsverband(en) het bevoegd gezag van de school is aangesloten. | Nee | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
In het schoolplan is het onderwijskundig beleid opgenomen waarbij tevens het schoolondersteuningsprofiel is betrokken (de voorzieningen die zijn getroffen voor leerlingen die extra ondersteuning behoeven). | Ja | 1 maart 2016 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht. | 4: goed | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen lopen weinig vertraging op in de bovenbouw van de opleiding vmbo-b. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen van de opleiding vmbo-b behalen voor het centraal examen de cijfers die mogen worden verwacht. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
Bij de opleiding vmbo-b zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De aangeboden leerinhouden in de onderbouw voldoen aan de wettelijke vereisten van artikel 11 a-f WVO. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De aangeboden leerinhouden in de bovenbouw zijn dekkend voor de examenprogramma’s. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school heeft inzicht in de veiligheidsbeleving van leerlingen en personeel en in de incidenten die zich op het gebied van sociale veiligheid op de school voordoen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
Het personeel van de school zorgt ervoor dat leerlingen op een respectvolle manier met elkaar en anderen omgaan. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De mentoren stimuleren het welbevinden en de motivatie van de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leraren geven duidelijke uitleg van de leerstof. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen zijn actief betrokken bij de onderwijsactiviteiten. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leraren stemmen de verwerkingsopdrachten af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leraren stemmen de onderwijstijdtijd af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school gebruikt een samenhangend systeem van genormeerde instrumenten en procedures voor het volgen van de prestaties en de ontwikkeling van de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leraren volgen en analyseren systematisch de voortgang in de ontwikkeling van de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school heeft inzicht in de onderwijsbehoeften van haar leerlingenpopulatie. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school evalueert jaarlijks de resultaten van haar leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De school werkt planmatig aan verbeteractiviteiten. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOB |
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht. | 4: goed | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leerlingen lopen weinig vertraging op in de bovenbouw van de opleiding vmbo-gt. | 5: niet te beoordelen | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leerlingen van de opleiding vmbo-gt behalen voor het centraal examen de cijfers die mogen worden verwacht. | 5: niet te beoordelen | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Bij de opleiding vmbo-gt zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau. | 5: niet te beoordelen | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De aangeboden leerinhouden in de onderbouw voldoen aan de wettelijke vereisten van artikel 11 a-f WVO. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De aangeboden leerinhouden in de bovenbouw zijn dekkend voor de examenprogramma’s. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school heeft inzicht in de veiligheidsbeleving van leerlingen en personeel en in de incidenten die zich op het gebied van sociale veiligheid op de school voordoen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
Het personeel van de school zorgt ervoor dat leerlingen op een respectvolle manier met elkaar en anderen omgaan. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De mentoren stimuleren het welbevinden en de motivatie van de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leraren geven duidelijke uitleg van de leerstof. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leerlingen zijn actief betrokken bij de onderwijsactiviteiten. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leraren stemmen de verwerkingsopdrachten af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leraren stemmen de onderwijstijdtijd af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school gebruikt een samenhangend systeem van genormeerde instrumenten en procedures voor het volgen van de prestaties en de ontwikkeling van de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leraren volgen en analyseren systematisch de voortgang in de ontwikkeling van de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school heeft inzicht in de onderwijsbehoeften van haar leerlingenpopulatie. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school evalueert jaarlijks de resultaten van haar leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De school werkt planmatig aan verbeteractiviteiten. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOGT |
De leerlingen behalen in de onderbouw het opleidingsniveau dat mag worden verwacht. | 4: goed | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Bij de opleiding vmbo-k zijn de verschillen tussen het cijfer voor het schoolexamen en het cijfer voor het centraal examen van een aanvaardbaar niveau. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De aangeboden leerinhouden in de onderbouw voldoen aan de wettelijke vereisten van artikel 11 a-f WVO. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De aangeboden leerinhouden in de bovenbouw zijn dekkend voor de examenprogramma’s. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school heeft inzicht in de veiligheidsbeleving van leerlingen en personeel en in de incidenten die zich op het gebied van sociale veiligheid op de school voordoen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Het personeel van de school zorgt ervoor dat leerlingen op een respectvolle manier met elkaar en anderen omgaan. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De mentoren stimuleren het welbevinden en de motivatie van de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leraren geven duidelijke uitleg van de leerstof. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leerlingen zijn actief betrokken bij de onderwijsactiviteiten. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leraren stemmen de verwerkingsopdrachten af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leraren stemmen de onderwijstijdtijd af op verschillen in ontwikkeling tussen de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school gebruikt een samenhangend systeem van genormeerde instrumenten en procedures voor het volgen van de prestaties en de ontwikkeling van de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De leraren volgen en analyseren systematisch de voortgang in de ontwikkeling van de leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school heeft inzicht in de onderwijsbehoeften van haar leerlingenpopulatie. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school evalueert jaarlijks de resultaten van haar leerlingen. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De school werkt planmatig aan verbeteractiviteiten. | 3: voldoende | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
Door of namens het bestuur zijn het Examenreglement en het PTA naar de inspectie gestuurd en beide voldoen inhoudelijk aan de wettelijke vereisten (Eindexamenbesluit art. 31). | Voldoet | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
De geplande onderwijstijd voldoet aan de wettelijke vereisten (WVO art. 10, lid 2; 10b, lid 2; 10d, lid 2; 10f, lid 3a; 11c, lid 1b; 12, lid 5). | Voldoet | 6 oktober 2015 | Onderzoek VO vestiging | VMBOK |
KwaliteitszorgEnAmbitie | Geen samenvattend oordeel | 1 oktober 2024 | Toezicht Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Oordeel over het financiële beheer | Voldoende | 17 maart 2021 | Toezicht Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
KwaliteitszorgEnAmbitie | Geen samenvattend oordeel | 17 maart 2021 | Toezicht Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Financieel beheer | Voldoende | 17 maart 2021 | Onderzoek Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Continuïteit | Voldoende | 17 maart 2021 | Onderzoek Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Doelmatigheid | Geen oordeel | 17 maart 2021 | Onderzoek Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Rechtmatigheid | Voldoende | 17 maart 2021 | Onderzoek Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Kwaliteitszorg | Voldoende | 17 maart 2021 | Onderzoek Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Kwaliteitscultuur | Voldoende | 17 maart 2021 | Onderzoek Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Verantwoording en dialoog | Voldoende | 17 maart 2021 | Onderzoek Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Oordeel over de financiële continuïteit | Voldoende | 7 januari 2014 | Toezicht Bestuur | Stichting Dunamare Onderwijsgroep |
Tabelgebruik:
Heel even geduld alsjeblieft...
de zittenblijfgegevens
worden geladen!
Voor ISK Haarlem zijn gegevens over zittenblijvers bekend over de schooljaren 2013-2014 tot en met 2022-2023.
Heel even geduld alsjeblieft...
de gegevens
worden geladen!
In schooljaar 2022-2023 is 14% procent van de leerlingen van ISK Haarlem blijven zitten. Deze leerlingen deden nog een jaar hetzelfde leerjaar, hetzij in hetzelfde schooltype als in schooljaar 2022-2023 of dit was in een lagere soort onderwijs.
Vestigingsnaam: Internationale schakelklas ISK Haarlem Noordzee Onderwijs Groep.
BRIN en vestigingsnummer: 01KL08.
Denominatie: Bijzonder.
Soort onderwijs: VBO / MAVO.
Schoolnaam: Noordzee Onderwijs Groep voor Gymnasium Atheneum Havo Vmbo.
Schoolbestuur: Dunamare Onderwijsgroep. Bestuursnummer: 41664.
Adres: Schoterstraat 4, 2021HH, Haarlem. Gemeente Haarlem, Noord-Holland. Telefoon: 0235415100.
Website van de school: https://iskhaarlem.nl/
Titel van de website: ISK Haarlem | Internationale Schakelklas Haarlem
Organisatiestructuur: Internationale schakelklas ISK Haarlem is 1 van de 8 vestigingen in het voortgezet onderwijs binnen de school Noordzee Onderwijs Groep voor Gymnasium Atheneum Havo Vmbo. En 1 van de 30 voortgezet onderwijs vestigingen binnen het bestuur Dunamare Onderwijsgroep. Daarbij vallen er 14 verschillende scholen binnen dit bestuur. Er zijn 1.024 vestigingen in het voortgezet onderwijs met deze organisatiestructuur met meer dan 1 vestiging bij 1 school en meerdere scholen binnen het bestuur (op een totaal van 1.624 voortgezet onderwijs schoolvestigingen).
Vakantiespreiding: Internationale schakelklas ISK Haarlem valt in de vakantieregio Noord Nederland.
Download alle informatie over het (voortgezet) onderwijs in de gemeente Haarlem. Overzichtelijk met alle onderwerpen voor alle scholen en alle jaren. In meerdere duidelijke Excel sheets met filters en grafieken.
Download!Advertentie:
Hier zie je 2 van de meer dan 250 onderwerpen die op de pagina over de Frans Halsbuurt getoond worden: (1) Het gemiddelde inkomen per inwoner per jaar. En (2) het aantal bij de politie gemelde misdrijven per 1.000 inwoners per jaar.
Heel even geduld alsjeblieft...
de inkomensgegevens worden geladen!
Heel even geduld alsjeblieft...
de buurtgegevens worden geladen!
Voor de informatie over middelbare scholen op deze pagina zijn verschillende bronnen over het primair onderwijs en het voortgezet onderwijs gecombineerd. Veel van de bronnen hebben een aparte dataset per jaar. In totaal zijn meer dan 10 data bestanden gebruikt. Deze bestanden komen van de Dienst Uitvoering Onderwijs en van de Onderwijs inspectie. Zie de bronbeschrijving voor meer informatie:
BronbeschrijvingBekijk het overzicht van de 18 middelbare scholen in de gemeente Haarlem op de overzichtspagina voor Haarlem.
Ontvang een e-mail als de informatie is bijgewerkt. Maximaal 2 per jaar en niets anders dan dat.
InschrijvenJouw steun in de vorm van een donatie (bijvoorbeeld voor een kopje koffie) of het verder bekend maken van AlleCijfers door deze pagina met anderen te delen is van harte welkom!